Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Är det frimärket på Olof Palme och" polisen 350 år" som påminner stilistiskt?
Hånfullt värrre... Du menar att brevskrivaren på något sätt orkestrerat så att enstaka personer misstar kungen för Olof Palme och sett till att poststämpeln "posten 350 år" används, så någon skulle missta texten som "polisen 350 år"?
Man ser vad man vill se antar jag.
Haha! Bra där. Ja, där var jag verkligen ute och cyklade.
Får skylla på att jag tittade på en liten skärm i en skumpig buss.
Exakt så infernalisk var nu brevskrivaren inte, tack och lov.
Ja, det hade onekligen varit hånfullt.
Nej, stilistik är sättet att uttrycka sig, och där finns det en formulering som SE tidigare använder.
Är det någon som har hela texten på det här vykortet?