halloj,
är student, 180 lång, 20 år, kille, 75kg. jag har gymmat periodvis men när jag började plugga i höstas blev det en del dåligt käk och snålt med styrketräning. alltså riktigt kass mat, typ kebab, hamburgare, mycket mjölk, pyttipanna och chips. jag har ingen ugn, och endast 2 rätt värdelösa spisplattor.
jag ska fortsätta styrketräna nu sista månaden fram till sommarlovet, samt gå massa promenader i rask takt tänkte jag. vad kan jag äta? vill ju ha protein och mat med lite fett. samt ENKEL mat. tänkte varva mellan 2-3 rätter för att göra det enkelt.
jag fattar att jag inte är fet, men känner att jag har början till en för stor mage och lär ta tag i saken. på sommarlovet kommer jag ta upp löpningen igen, 5km ockuperat elljusspår har jag sprungit på 24 min för något år sedan, det lär jag inte göra nu med några onödiga kilon släpandes

styrketränar inte heller ben då polaren skrämde livet ur mig när han pajade ryggen, så 75kg överkropp får vi se det som
kan jag ens förvänta mig några resultat på 1 månad? har inte precis legat i med träningen senaste året hehe