2022-05-10, 22:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Annars brukar det ju vara högintelligenta som har svårt att förstå socialt samspel. hur ska vi ha det?

Ja du Hur var det nu igen? Hur ska vi ha det?
Vi har nog alla tappat bort Den Röda Tråden - precis som deltagarna i Robinson och produktionen gjort.
2022-05-10, 22:03
Medlem
peterZiipens avatar
Här är Hannas nyhetsbrev för den som vill läsa

Tommie-gate
2022-05-10, 22:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Bästa med programmet är tjejerna som vågar svansa runt i string. Synd Sandra e borta.. jag gillar den nya trenden helt klar bland våra svenska slynor.

Ja, men är de inte snygga eller ser ut som en man som Dessi så gör det inget om man inte får se dem i string.

Här ser vi btw Tv4s äckliga dubbelmoral. Hayes får sitta och hota andra deltagare och det enda som händer är att Anders kommer och ska medla och vill att den hotade ska be om ursäkt till den som hotar, men när Tommie råkar säga neger i affekt och dessutom på ett neutralt sätt, då blir han utkastad.
2022-05-10, 22:06
Medlem
Naghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Annars brukar det ju vara högintelligenta som har svårt att förstå socialt samspel. hur ska vi ha det?

Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Ja, jag tror det ligger mycket i det du skriver. Angela är egentligen inte falsk utan enbart lågintelligent vilket gör det svårt för henne att förstå socialt samspel.

Hahahaha slår vad om att om någon hoppade fram och ropade *buuuuh* framför henne så skulle hon säkert få det till att personen i fråga vrålade *jävla balle* eller någon liknande 😆 Och vips skulle det bli världens drama!
2022-05-10, 22:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Egentligen varför tog dom in nya deltagare för? Kunde inte dom som fått covid fått komma tillbaka? För har svårt att tro samtliga fick långtidcovid.

Enligt dominikansk lag var de tvungna att vara i karantän så pass länge att det inte var lönt.
2022-05-10, 22:09
Medlem
Adonis.s avatar
Ngn som vet vad Tommie verkligen sa eller handlar allt om hans syn på kvinnor, när han tidigare sa att han ville ha Angela till att ta hand om dom?

Får man inte ens vara en mansgris längre utan att riskera sparken från produktionen. Wtf liksom. Helt sjukt.

Skelett Hanna är en mycket obehaglig typ som bedriver häxjakt på oliktänkande. Feminister är farliga. Dessutom är Hanna ganska ful.

Edit: Fick svar på min fråga. Neger? Hahaha Vilket fucking land vi lever i & ni tror fortfarande att Sverige är det friaste landet i världen? Dream on.
Senast redigerad av Adonis. 2022-05-10 kl. 22:14.
2022-05-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Hahahaha slår vad om att om någon hoppade fram och ropade *buuuuh* framför henne så skulle hon säkert få det till att personen i fråga vrålade *jävla balle* eller någon liknande 😆 Och vips skulle det bli världens drama!

Ja, det är inte omöjligt. Jag har haft oturen att stöta på ett par personer med liknande personlighet som Angela under mitt liv.

Det slutar alltid med att dessa personer uppmålar sig själva som offer. Intrigerar och skapar konflikter där inga konflikter egentligen finns.

Det är fruktansvärt obehagligt att ha med dessa personer att göra. Du kan när som helst ställas inför felaktiga och absurda anklagelser.
2022-05-10, 22:12
Medlem
Haha läste artikel på Aftonbladet nu. Tror tyvärr inte en sekund på Angela. Förlorat ALL trovärdighet efter hon gått ihop med Shevin och ska avslöja bla joel för att vara rasist. Tror hon är en lättmanipulerad person som Shevin och Hayes har manipulerat sönder. Det var ju dom som övertalade henne att berätta för produktionen och dom som satte press på produktionen att ta ut Tommie från programmet (enligt min nära källa till produktionen). Inte Angela. Dom har ju tappat det helt
2022-05-10, 22:16
Medlem
mensverkets avatar
Sa Tommie neger eller negerhår?
2022-05-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Ngn som vet vad Tommie verkligen sa eller handlar allt om hans syn på kvinnor, när han tidigare sa att han ville ha Angela till att ta hand om dom?

Får man inte ens vara en mansgris längre utan att riskera sparken från produktionen. Wtf liksom. Helt sjukt.

Skelett Hanna är en mycket obehaglig typ som bedriver häxjakt på oliktänkande. Feminister är farliga. Dessutom är Hanna ganska ful.

Edit: Fick svar på min fråga. Neger? Hahaha Vilket fucking land vi lever i & ni tror fortfarande att Sverige är det friaste landet i världen? Dream on.

Nej Hanna är inte ganska ful, hon är väldigt ful det benranglet och dessutom med ett motbjudande beteende. Vinner hon kommer jag aldrig mer kolla på Robinson.
2022-05-10, 22:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Här är Hannas nyhetsbrev för den som vill läsa

Tommie-gate
var fick du tag på hennes nyhets-skrev? jag vill gärna följa henne för att kunna få ta mig in i hennes hjärna

Ska vi tolka hennes nyhetsbrev som att hon inte kommer rösta på SD i september? för själva massinvandringsfrågan
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-10 kl. 22:27.
2022-05-10, 22:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo
Å i usa är det tvärtom, där visas sällan om ens nånsin en mans penis på tv , serie / film . Men däremot kvinnans privata delar visas . Å här e det tvärtom. 😪 less på alla folk som orkar bry sig så mycket. Suck !

Då har du inte koll på hur USAs censurlag fungerar när det gäller tv-program. I filmer är det lika stor chans att du får se fitta/bröst som en kuk. Däremot i realityserier blurrar de ALLTID både fitta, bröst, kuk och röv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in