2022-05-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Så fort jag hörde att Angela var drabbad, så förutsatte jag att Shevin var skyldig. Till skillnad från Hanna så är hon inte feminist utan bara en vidrig äcklig översittare som är mobbare. Jag skulle hoppa av Robinson hellre än att vara på en ö tillsammans med Shevin.

Ändå är hon betydligt bättre än den psykiskt sjuka feminist-Hanna.

Nu hoppar jag av den här tråden. Läser jag att det gått riktigt illa för Hanna, så återkommer jag. Om det var hon som blev attackerad av Anders på slutfesten, så tycker jag synd om honom.

Snickarn får fan skylla sig själv. Hade han stått upp för Tommie hade det varit annorlunda. Men han var gladeligen delaktig vid kölhalningen av Tommie på obefintliga grunder och gick sedan själv samma öde till mötes.

Ödets ironi…
2022-05-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Annars brukar det ju vara högintelligenta som har svårt att förstå socialt samspel. hur ska vi ha det?

Vansinnigt dum fördom.
2022-05-10, 21:54
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Snickarn får fan skylla sig själv. Hade han stått upp för Tommie hade det varit annorlunda. Men han var gladeligen delaktig vid kölhalningen av Tommie på obefintliga grunder och gick sedan själv samma öde till mötes.

Ödets ironi…

vadå samma öde till mötes? vad har jag missat?
2022-05-10, 21:55
Medlem
Naghinis avatar
Alltsåååå... Nog för att Tommie uppenbarligen verkar lite socialt klumpig, men detta som han nu anklagas för känns otroligt svårt att faktiskt tro på. Angela däremot verkar inte ha alla *hästar* hemma och det är svårt att veta ifall det handlar om att hon inte förstår språket riktigt och därför misstolkar saker eller om hon bara är flippad rakt igenom.

Det är ju inte första gången hon skapar drama, utan tvärtom har hon ju varit i konflikt med flera. Först Gorm och Shevin, sedan retar hon upp sig på Linn, Anna och Joel... Och nu Tommie... Det enda hon gjort är ju att snacka skit om alla och sedan bygger hon upp ngt drama om att det är alla andra som snackar skit om henne för att hon tycker att det "känns så" 😂😂😂 Likaså har hon ju mer än en gång påstått att folk har sagt saker de inte alls sagt.
Så själviskten över det egna beteendet verkar ju inte existera direkt ...

Lite lustigt också att hon helt plötsligt beter sig som att hon och Shevin är skitbra buddies när hon kommer till Gränslandet. För vad jag minnas så var ju inte Angela alls förtjust i Shevin utan tvärtom så satt hon ju och klagade på henne hela tiden framför kameran.
Fast säg någon som Angela faktiskt inte klagat på? 😆
2022-05-10, 21:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja eftersom Anders sa det hände för några dagar sedan så är det stor chans att det är Shevin som fått Angela att anmäla
Och ännu äckligare blir det om det därför kommer TVÅ deltagare från Gränslandet till tävlingen. Hayes och en till. Då har de ju lyckats med sin sluga plan.

Hayes är ju inte heller sen att dra rassekortet. Han gjorde det mot Mattias, både under hans tid i tävlingen, och nu efteråt.
2022-05-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer

Arga snickaren fick kicken av tv4 pga beteende på avslutningsfesten lite extra kul nu när man ser att han skickade Tommie. Kommer aldrig tro tb4 lr Angela förrän de bevisar hans fulla erkännande
2022-05-10, 21:58
Medlem
Carnills avatar
Jisses, vilken soppa..Så för TV4 är det okey att mobba andra så dom gråter och att hota en annan deltagare. Men att någon råkar plumpa sig genom att säga negerhår och be om ursäkt på en gång, då jäklar åker man ut på en gång.
2022-05-10, 21:59
Medlem
Har inte sett Robinson på mååånga men fastnat i denna säsongen. Har det varit såhär mkt kaos dom senaste åren oxå?

Har svårt att förstå att så mkt annat går under radarn, utfrysning, mobbning, hot är ok. Men detta med Tommie blev knas.
2022-05-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Att skithuset Mattias och Joel blev mobbade är det inga femenister som bryr sig om. Annat om dom vore kvinnor. Män har inte samma värde enligt dom.

100% rätt. Och de mobbades hårt, jävligt hårt.
2022-05-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer

Han blev anklagad för massa ohyffs på Robinsons slutfest av feminister och alarmister och blev därefter bannlyst från all medial uppmärksamhet för några trivialiteter.

Det är knappt någon som minns/vet vad snickarn gjort för fel. Men det vi alla vet är att han numera är att betrakta som en ”persona non grata” som ska hållas i kylan.
2022-05-10, 22:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik

Ödets ironi…
Precis. Och hans hantering av Mattias/Hayes-konflikten var också under all kritik. Snickarn var inte opartisk utan tog tydligt mobbaren Hayes parti.
2022-05-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaveTheMoose
Har inte sett Robinson på mååånga men fastnat i denna säsongen. Har det varit såhär mkt kaos dom senaste åren oxå?
Nej, denna säsong slår alla rekord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in