2022-05-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Tommie blev utsatt för en komplott pga att han påstod att det finns biologiska skillnader mellan könen, lika kontroversiellt som att man på 1500-talet skulle påstå att jorden var rund.
Du kan inte jämföra det. År 2022 så handlar det om känd och bevisad vetenskap, som nu fördöms eftersom den inte överensstämmer med våra nya feministers känslor. För att jämföras så krävs att alla visste att jorden var rund före 1500-talet, men pga känslor hos vissa personer så förnekades denna kunskap.
2022-05-10, 21:30
Medlem
Detta utan tvekan ett verk av Shevin som kokat ihop Detta i Angelas huvud i hopp om att de skulle bli lättare att komma tillbaka. Hon såg sin chans. Fan de värsta förtal mot någon nånsin i tv.
2022-05-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Nej, hon är inte en falsk bitch. Hon är bara ointelligent. Jag hade skrivit samma sak oavsett hudfärg, men eftersom hon nu är negress, så kommer min åsikt att vara rasistisk.

Ja, jag tror det ligger mycket i det du skriver. Angela är egentligen inte falsk utan enbart lågintelligent vilket gör det svårt för henne att förstå socialt samspel.
2022-05-10, 21:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja eftersom Anders sa det hände för några dagar sedan så är det stor chans att det är Shevin som fått Angela att anmäla
Ja och dessutom ge sig själv en fribiljett tillbaka in i Robinson där en förväntad förlust i duellen mot Hayes skulle skickat hem henne. Hoppas inte hon får den fribiljetten. Schas med Shevin.
2022-05-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Detta utan tvekan ett verk av Shevin som kokat ihop Detta i Angelas huvud i hopp om att de skulle bli lättare att komma tillbaka. Hon såg sin chans. Fan de värsta förtal mot någon nånsin i tv.
Så fort jag hörde att Angela var drabbad, så förutsatte jag att Shevin var skyldig. Till skillnad från Hanna så är hon inte feminist utan bara en vidrig äcklig översittare som är mobbare. Jag skulle hoppa av Robinson hellre än att vara på en ö tillsammans med Shevin.

Ändå är hon betydligt bättre än den psykiskt sjuka feminist-Hanna.

Nu hoppar jag av den här tråden. Läser jag att det gått riktigt illa för Hanna, så återkommer jag. Om det var hon som blev attackerad av Anders på slutfesten, så tycker jag synd om honom.
2022-05-10, 21:40
Medlem
Det finns nu en extra plats i Robinson. Shevin har planerat det bra och kan nu komma in med Hayes utan att kämpa.
2022-05-10, 21:41
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
De borde göra en äkta variant. Lämna 20 pers på en öde ö med en nödtelefon om det blir kris eller någon vill åka hem. Den som är kvar längst vinner.
Skit i pakter, tävlingar och utröstning utan det är den psykiskt och fysiskt starkaste som vinner.

De skulle jag lätt va med på , koka eget vatten inga påse ris då och då.
Kollade på engelska the-island och de var lockande. Men de körde väl i enbart 30 dagar.
2022-05-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Det finns nu en extra plats i Robinson. Shevin har planerat det bra och kan nu komma in med Hayes utan att kämpa.
Ja, jag tycker att de struntar i finalen och släpper in både Hayes och Shevin i Robinson.
2022-05-10, 21:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja och dessutom ge sig själv en fribiljett tillbaka in i Robinson där en förväntad förlust i duellen mot Hayes skulle skickat hem henne. Hoppas inte hon får den fribiljetten. Schas med Shevin.
Ja en fet spark i mobb-röven ska hon ha. Bye bye
2022-05-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Så fort jag hörde att Angela var drabbad, så förutsatte jag att Shevin var skyldig. Till skillnad från Hanna så är hon inte feminist utan bara en vidrig äcklig översittare som är mobbare. Jag skulle hoppa av Robinson hellre än att vara på en ö tillsammans med Shevin.

Ändå är hon betydligt bättre än den psykiskt sjuka feminist-Hanna.

Nu hoppar jag av den här tråden. Läser jag att det gått riktigt illa för Hanna, så återkommer jag. Om det var hon som blev attackerad av Anders på slutfesten, så tycker jag synd om honom.

Ja det förvånar mig inte det minsta om det är Hanna som sänkte arga snickaren heller. Låter så mycket som henne som de bara kan bli
2022-05-10, 21:44
Medlem
Att skithuset Mattias och Joel blev mobbade är det inga femenister som bryr sig om. Annat om dom vore kvinnor. Män har inte samma värde enligt dom.
2022-05-10, 21:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Ja, jag tror det ligger mycket i det du skriver. Angela är egentligen inte falsk utan enbart lågintelligent vilket gör det svårt för henne att förstå socialt samspel.
Annars brukar det ju vara högintelligenta som har svårt att förstå socialt samspel. hur ska vi ha det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in