2022-05-10, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Tycker hon är lite väl på och hatisk. Hon släpper hon det inte, låt dem tänka olika istället, kan hon inte vara med oliktänkande? Han blev ju ledsen och hon brydde sig inte, han säger ju som det är att de tänker lika i grunden, alla är lika mycket värda. Tur Joel var där och tröstade, ingen annan gör någonting.

Uppenbarligen har det hänt mer än vad vi sett, och jag har svårt att ta hans tårar för annat än krokodiltårar atm
2022-05-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46

Det är ju precis vad jag gjort, sniffo.
2022-05-10, 17:32
Medlem
Vad är det för fel på femi-nazis, måste vara en psykisk störning av något slag. Evigt ältande och hat i blicken.
Hanna kan alltså inte äta mat med någon som har andra åsikter än henne själv. Det är ju sinnessjukt.
Att dessa får gå lösa i samhället är ett hot mot vår frihet.
Tänk de som har sådana tjejer som flickvänner, som granskar varje ord man säger, vilken tortyr!
Vidriga människor.
2022-05-10, 17:47
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Det är ju precis vad jag gjort, sniffo.
Jag menade så klart inte dig, du gjorde allt enligt regelverket. 😊
2022-05-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Vad är det för fel på femi-nazis, måste vara en psykisk störning av något slag. Evigt ältande och hat i blicken.
Hanna kan alltså inte äta mat med någon som har andra åsikter än henne själv. Det är ju sinnessjukt.
Att dessa får gå lösa i samhället är ett hot mot vår frihet.
Tänk de som har sådana tjejer som flickvänner, som granskar varje ord man säger, vilken tortyr!
Vidriga människor.

Jag har slutat titta sedan förra veckan. Är så leds på att feminism/mångfald trycks ner i halsen på tv-tittarna. Jag vill ha dokusåpor utan agenda.
2022-05-10, 18:14
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är väl lika bra det. Hon ser ju ut som en man ändå. Värre tanke är att inte få se Elin i string.

Bästa med programmet är tjejerna som vågar svansa runt i string. Synd Sandra e borta.. jag gillar den nya trenden helt klar bland våra svenska slynor.
2022-05-10, 18:16
Medlem
orrecrists avatar
Egentligen varför tog dom in nya deltagare för? Kunde inte dom som fått covid fått komma tillbaka? För har svårt att tro samtliga fick långtidcovid.
2022-05-10, 18:16
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Så var det om jag nu minns rätt. Det hade heller inget med kön att göra utan handlade om saker dem emellan som gjorde att Hayes ogillade Mattias. Själv tycker jag det var ett barnsligt tilltag (vem 17 döper ett dass ens?) men vem har inte även som vuxen betett sig barnsligt om man är sur på någon?
Det är barnsligt ja men de jämförde byggnationen av dasset med att bygga ihop en Ikea-möbel därav valde de även att namnge det i sann Ikea-anda.

Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Egentligen varför tog dom in nya deltagare för? Kunde inte dom som fått covid fått komma tillbaka? För har svårt att tro samtliga fick långtidcovid.
Ja, det är konstigt. Förstår inte varför de inte låter "nykomlingarna" leva parallellt med lagen men utom tävlan. Det blir alltid diskussioner om att nykomlingarna är så fräscha osv så det kanske hade jämnats ut något ifall andra laget åtminstone inte var proppmätta när de gör entre.
Senast redigerad av Scapula 2022-05-10 kl. 18:20.
2022-05-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Ja, det finns alldeles för många idioter här inne. Själv inledde jag säsongen med att skriva ett inlägg utan spoiler och jag blev varnad direkt. Jag hoppas därför att man är rättvis och varnar er alla.

Eller jag hoppas ännu hellre att man plockar bort regeln och tillåter alla att skriva öppet. Det finns en sådan tråd också, men den är kort och tråkig.
2022-05-10, 18:30
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Antar att de fick C19 för att de bröt mot restriktioner (smet från karantän - var ute på natten å härjade på stan) som TV4-produktionen satt upp och därav straffade ut sig själva.
2022-05-10, 18:43
Medlem
Riktiga anledningen till det ni är nyfikna på:

Senast redigerad av sweetbutcrazy 2022-05-10 kl. 18:45.
2022-05-10, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Riktiga anledningen till det ni är nyfikna på:

Då vet vi det. Tack. Blir mer spännande på Örådet på Robinson nu tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in