2022-05-22, 22:16
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Fyy faan va less jag är på Hanna. Minst värdiga finalisten nånsin. Jävla feministnazist.
2022-05-22, 22:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Linn måste vara den enda deltagaren i Robinsons historia som gått upp i vikt under sin tid på ön?

I varenda scen så sitter hon och gnagar likt en råtta eller hamster på något sött.

Då har du inte följt med i tråden där vi har pratat om varför dvs orsak till att en del kan gå ner i vikt fast olika mycket och vi har refererat till artiklar där de har uttalat sig om sin egna vikt: Mattias gick visst ner 16 kg och Linn gick ner 1½ kilo. Linn gick alltså inte upp i vikt som du påstår.
2022-05-22, 22:55
Medlem
TheGhostLords avatar
Större idioter får man leta efter. Vilka ävla RÅTTOR.
Hanna är orolig för allt och ingenting. Så himla svag, rädd för duell hela tiden. Filip är en MES! DÖRRMATTA! Fattar inga beslut själv. Föddes utan ryggrad eller? Peter är bara blä. Hanrik är helt platt, har ingen personlighet och ryggradslös MES. Svag människa utan stålthet. Ingen stark man direkt, svag.

Desire faller för grupptryck. Ena dan bästis med Linn andra dan hatar Linn och bästis med Jessica. Så jävla FALSK. Jessica tror hon är kung, orkar inte med henne. Filmar henne hela tiden, håll mun snälla. Linn är inte snällast eller mildast men hon är inte lika falsk och idiotisk som alla andra.

Jävla idioter skickade hem JOEL innan finalveckan. Joel som inte är ett hot alls. Rädd för vatten, dålig på puzzel, långsam löpare. Joel var den ENDA som va någorlunda oskyldig, trevlig och mjuk, inte vass och äcklig och falsk som andra. Ja han var fett barnslig och snacka engelska hela tiden men hotade han någon? Högg han nån I ryggen? Skröt han? Mobbade han någon? Nej.

Någon av mesarna, fegisarna och de falska jävlarna kommer att vinna. Fy fan. Den enda jag kan tänka mig är Linn, helt ärligt, men hon ryker väl I sista örådet.

Jessica FALSK JÄVEL!!! Så trött på den människan! Har velat ha ut henne redan innan ja ville ha ut Shevin. Ser ut som en gammal pundare och har gröt I munnen. Pratar som om hon vet allt och är ens lärare men är fett lättstött och manipulativ. Riktigt otrevlig.

Filip, Hanna, Henke är så jäääääääävla MESIGA! FEGISAR! Byter deras mammor blöja på dem hemma eller? Lagar frukost varje dag? Gör deras tvätt?

Desire och Peter faller för grupptryck hela tiden och hoppar in I andras konflikter.

Orkar inte med det falska spelet. Hur jävla svårt är det att vara rakryggad? Jessica är så jävla falsk. Sviker folk och sen vinklar allt. URSH! Joel hade I alla fall ett pure heart och snackade inte skit om NÅGON! Som en hundvalp eller ett barn satt I Squid Game, för oskyldig och inte beredd på spelet.

Måste vara första året som de skickar hem en av de svagaste, nån som inte är ett hot, precis innan finalveckan. Undrar om de som är kvar ens vill vinna? De kanske bara vill titta på.
Skitsäsong.
2022-05-22, 23:13
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Linn måste vara den enda deltagaren i Robinsons historia som gått upp i vikt under sin tid på ön?

I varenda scen så sitter hon och gnagar likt en råtta eller hamster på något sött.
Förstår inte varför det stör så många att Linn sitter och äter eller att hon inte går ner i vikt? So what?
Mig stör det inte ett dugg jag tycker mer det är roligt.
I övrigt om jag minns rätt så gick Akexandra Zazzi inte heller ner någonting
Senast redigerad av Kellywoman 2022-05-22 kl. 23:13. Anledning: Felstavat
2022-05-22, 23:29
Medlem
Abelssuns avatar
Jessica, Nazifeministen och Gluggen, äckligaste människor ever i Robinson. Varför i helvete har de så svårt för Joel, som inte sagt ett ont ord om eller till någon? Årets deltagare måste vara de mesigaste och flataste genom alla tider, som låter arabfittan styra fast hon åkt ut.
2022-05-22, 23:30
Medlem
Att Shevin åkte ut var ändå nice.
Miss basketproffs eller hur var det..
Alltid tusen ursäkter efter hon sög i alla tävlingar.
Så länge inte nån i gamla falska mobbarligan vinner är jag glad (Jessica, Peter).
Henrik får gärna vinna, eller Linn.
Filip anser jag också vara en värdig vinnare trots att han kanske varit lite för mesig.
Han gjorde fan allt jobb under isoleringen och skötte det galant, det kan man inte ta ifrån honom.
Senast redigerad av rexlz 2022-05-22 kl. 23:33.
2022-05-22, 23:31
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:

Hon gick ner 1,5 kg enligt henne själv.
2022-05-22, 23:32
Medlem
Flax75s avatar
Citat:

Varför ska hon inte få äta, när det finns?
Hon har heller inte gått upp i vikt.
2022-05-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Jessica, Nazifeministen och Gluggen, äckligaste människor ever i Robinson. Varför i helvete har de så svårt för Joel, som inte sagt ett ont ord om eller till någon? Årets deltagare måste vara de mesigaste och flataste genom alla tider, som låter arabfittan styra fast hon åkt ut.

Azerbajan aka basketproffset fick äta bajs.
Hon frös ut och försökte få folk att hata Joel men åkte själv ut långt före.
Sen slängde hon bort sista tiden genom att suga ännu mer på gränslandet.
Nä du... Karma is a bitch.
2022-05-22, 23:58
Medlem
Gv1875s avatar
Linn gjorde verkligen ett smart val av personlig sak:Lakan!
2022-05-23, 00:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Hon verkar ha svårt att röra sig också och liknar en kulstöterska. Jag har sett henne äta konstant sen såpan startade. En som verkligen verkar sliten och härjad är programledaren och han ser alldeles svart ut runt ögonen. Tror det är mycket festande på hotellet.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-23 kl. 00:13.
2022-05-23, 00:04
Medlem
Citat:

Det är lustigt om hon får lika mycket mat som t.ex Peter som har en kropp som säkert kräver dubbelt så många kalorier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in