Citat:
Ni feminister generellt sett är bra mycket mindre toleranta med män som ej beter sig traditionellt än vad männen skulle vara mindre toleranta med en kvinna som ej beter sig traditionellt, ändå så ska ni alltså vara det toleranta föredömmet Va? Vad har jag haft för krav på mäns klädkoder? Du sitter ju för fan bara och hittar på 🤣
Jämlikhet betyder att du blir lika behandlad som alla andra i samhället.
Du får inte en sämre eller bättre skolgång för ditt kön eller efternamn. Det är sådana frågor jämlikhet handlar om.
Man vill bli av med mänskliga bojor.
Jag tror att du projicerar dagens feminism på mig och gör inte det är du snäll. Jag är inte på humör för någon vilsen näbbgäddig fjortisfitta som tror sig veta ett och annat om tamefan precis allting. Du har fel om mina åsikter, du är helt uppåt väggarna. Du lever i en illusion.
Jämlikhet betyder att du blir lika behandlad som alla andra i samhället.
Du får inte en sämre eller bättre skolgång för ditt kön eller efternamn. Det är sådana frågor jämlikhet handlar om.
Man vill bli av med mänskliga bojor.
Jag tror att du projicerar dagens feminism på mig och gör inte det är du snäll. Jag är inte på humör för någon vilsen näbbgäddig fjortisfitta som tror sig veta ett och annat om tamefan precis allting. Du har fel om mina åsikter, du är helt uppåt väggarna. Du lever i en illusion.
Du ser bra många fler män som har kvinnliga vänner eller partners med "manliga" intressen och/ eller stil än vad du ser feminister med de manliga motsvarigheten som vän eller partners
Vid val av manliga vänner som ej är bögar så selekterar ni män med enkla jeans och t-shirts med kort hår, män med alternativ stil fryser ni ut, speciellt de som gör den största dödssynder av dem alla: bär smink varje dag och inte enbart på Pride eller halloween och inte som symbol för HBTQ
Dregen eller Yohio kan förtjäna er "vänskap" eller "kärlek" dock, de har nämligen pengar och kändisstatus som också är enda chansen för en vuxen man att kunna bära smink och alternativmode utan att vara bög och ändå få kvinnliga "vänner"
Om olika behandling baserat på kön innebär hat så är ju manshatet i så fall väldigt utbrett bland svenska kvinnor