2022-05-05, 16:46
Medlem
TackAPrioris avatar
Hej flashbackare,

Jag har tänkt en del på det här: vad är argumenten för att bilda familj med en svensk kvinna? De kommer över lag vara mindre feminina, mer självständiga och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet. Antagligen kommer de vara indoktrinerade i den moderna "män och kvinnor är samma sak" tanken med allt barn- och familjefientligt som medföljer. De kommer vara bekväma, eventuellt håriga, och ha stora krav på sin make samtidigt som de på grund av sin biologi kommer ha svårt att sätta gränser för män de inte känner. Hemma skäller de ut sin man, på jobbet blir de utnyttjade och jobbar gratis, eventuellt till och med är horor för de inte vågar sätta gränser.

Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad? Visst, svenska tjejer är snyggare och härliga att ha sex med. Dessutom lätta att få då de inte har någon respekt för sig själva (vilket är väldigt synd), men att bilda familj med en låter ju helt odrägligt. Sedan tycker jag i och för sig inte ens att de förtjänar sex med tanke på hur de beter sig, samt då jag är kristen, men det är en annan femma.

Många som läser detta tänker säkert att jag är extremt misogyn, men jag älskar verkligen kvinnan. Skillnaden är att jag inte köper bilden av att den moderna "kvinnan" faktiskt är en sund och naturgod varelse som bidrar med gott på lång sikt. Hon är snarare någon missbildad blandras av bekvämlighet, pseudovetenskaplig postmodernism, och ansvarslös naivitet. Hon offrar morgondagen för njutningens skull. Hon offrar sin heder för en utländsk fallos. Hon offrar ett harmoniskt och välfungerande Sverige, ett Sverige med glada kvinnor och män, för ett islamistiskt Sverige där hon kommer tvingas gå i slöja. När vi väl blir invaderade, eller mer sannolikt förtryckta av sharia, kommer jag iallafall inte skydda blandrasen - jag kommer stå upp för den sanna goda kvinnan, fylld av plikt, kärlek och härlig feminitet.

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Vad tycker du om de postmoderna hädelserna?
Citera
2022-05-05, 16:53
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Hej flashbackare,

Jag har tänkt en del på det här: vad är argumenten för att bilda familj med en svensk kvinna? De kommer över lag vara mindre feminina, mer självständiga och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet. Antagligen kommer de vara indoktrinerade i den moderna "män och kvinnor är samma sak" tanken med allt barn- och familjefientligt som medföljer. De kommer vara bekväma, eventuellt håriga, och ha stora krav på sin make samtidigt som de på grund av sin biologi kommer ha svårt att sätta gränser för män de inte känner. Hemma skäller de ut sin man, på jobbet blir de utnyttjade och jobbar gratis, eventuellt till och med är horor för de inte vågar sätta gränser.

Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad? Visst, svenska tjejer är snyggare och härliga att ha sex med. Dessutom lätta att få då de inte har någon respekt för sig själva (vilket är väldigt synd), men att bilda familj med en låter ju helt odrägligt. Sedan tycker jag i och för sig inte ens att de förtjänar sex med tanke på hur de beter sig, samt då jag är kristen, men det är en annan femma.

Många som läser detta tänker säkert att jag är extremt misogyn, men jag älskar verkligen kvinnan. Skillnaden är att jag inte köper bilden av att den moderna "kvinnan" faktiskt är en sund och naturgod varelse som bidrar med gott på lång sikt. Hon är snarare någon missbildad blandras av bekvämlighet, pseudovetenskaplig postmodernism, och ansvarslös naivitet. Hon offrar morgondagen för njutningens skull. Hon offrar sin heder för en utländsk fallos. Hon offrar ett harmoniskt och välfungerande Sverige, ett Sverige med glada kvinnor och män, för ett islamistiskt Sverige där hon kommer tvingas gå i slöja. När vi väl blir invaderade, eller mer sannolikt förtryckta av sharia, kommer jag iallafall inte skydda blandrasen - jag kommer stå upp för den sanna goda kvinnan, fylld av plikt, kärlek och härlig feminitet.

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Vad tycker du om de postmoderna hädelserna?

Det jag tänker mest på när det kommer till att skaffa familj med en svensk kvinna är att sannolikheten lär vara upp till 80% att det blir skilsmässa och varannan vecka förälder. Något som jag aldrig någonsin vill hamna i, framför allt vill jag inte se mina framtida barn växa upp så.
Citera
2022-05-05, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Det jag tänker mest på när det kommer till att skaffa familj med en svensk kvinna är att sannolikheten lär vara upp till 80% att det blir skilsmässa och varannan vecka förälder. Något som jag aldrig någonsin vill hamna i, framför allt vill jag inte se mina framtida barn växa upp så.
Allt sådant är en senare fråga. Vi har trots allt bott här lång tid. Var och en går in för sig själv. Ska det vara så? Jag vill inte umgås. Jag vill älska. Ska jag säga det?

Felpost. Svarade på åt helvete fel tråd.
Citera
2022-05-05, 17:00
Medlem
Bara Vänsterextrema vill det efter att ha testat en gång.

Feminism förstörde samspelet och nu vill ingen träffas seriöst längre.

Ensa jobbiga är att Media är knökfullt av missnöjda Feminister som spyr ur sig lögner om varför ingen man vill ta i dem.
Citera
2022-05-05, 17:03
Medlem
TackAPrioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer

Ensa jobbiga är att Media är knökfullt av missnöjda Feminister som spyr ur sig lögner om varför ingen man vill ta i dem.

Man spitting facts.

Feminism = familjeförfall.

Och snälla kör inte en papegoja med studier som visar att skillsmässor är lägre hos jämställda par. Såklart pseudo då de inte får publicera annat i vänstervridna tidsskrifter.
Citera
2022-05-05, 17:09
Medlem
En framtida värld med många västeuropéer är en tryggare och bättre värld för västeuropéer.
Citera
2022-05-05, 17:10
Medlem
Mikibus avatar
Jag förstår faktiskt inte alls hur svenska män tillåter det gå såhär långt utan att ge blattarna, kärringarna och bögarna stryk? Det är ju precis vad de behöver.

Men dina ättlingar kommer bli thailändare så det där behöver inte du tänka på ändå serru.
Citera
2022-05-05, 17:14
Medlem
Visste från början att min relation till barnens mamma skulle gå åt skogen.
Typisk svensk kvinna med stort ego och går genom livet som en kravmaskin.

Dock fick jag två barn och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan barn.
Så trots allt psykiskt lidande så var det värt det i slutändan.

Vill inte bli gammal och vara barnlös.
Däremot har jag inget emot att bli gammal och kärringlös.
Citera
2022-05-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer

Och någonstans bakom mörka draperier i City of London, gnuggas det händer för fullt till denna vetskapen. Deras agenda att splittra vita familjer i full swing. Idag är det nästan lika vanligt för en svensk padda att skaffa barn med afrikaner som det är med vita svenskar. I samtliga fall är skilsmässa att räkna med och kvinnan kommer även på att hon är lesbisk och kan tänka sig könsoperationer på sig själv och sina barn, så de kan gå i regnbågsfärgade parader och knäböja inför BLM.

Oy vey!
Senast redigerad av HandgnuggarOligark 2022-05-05 kl. 17:25.
Citera
2022-05-05, 17:40
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
... och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet.

För att vi kvinnor, precis som dig, nuförtiden är uttvingade på arbetsmarknaden för att jobba heltid. Jag hade gärna varit hemmafru och skött hem, omvårdnad av barn och mat. Men vi är lika slut som dig när vi kommer hem från jobbet på kvällen.

En lön räcker generellt inte längre för att försörja en familj och betala bolån, driftskostnader, mat etc. vilket går ut över familjelivet.
Senast redigerad av Cindell 2022-05-05 kl. 17:49.
Citera
2022-05-05, 17:41
Medlem
snurresprettiss avatar
Alla är väl inte sådana?
Citera
2022-05-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
För att vi kvinnor, precis som dig, nuförtiden är uttvingade på arbetsmarknaden för att jobba heltid. Jag hade gärna varit hemmafru och sköt hem, omvårdnad av barn och mat. Men vi är lika slut som dig när vi kommer hem från jobbet på kvällen.

Ränteslaveri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in