Citat:
Ursprungligen postat av
E.84
Det är nog mkt hat i den frågan som driver mitt tänk än förståelse. Förstår inte hur man kan ha den dragningen eller ens skriva såna saker.
Mer att dumpen för statistik... Den personen jag känner har aldrig skadat någon vad jag vet så detta är helt ofattbart.
Jo så är det ju såklart så det funkar ju inte men ibland blir tanken bara mörk om människor som har den läggningen.
Varför man har dragningen? Ingen aning... Du får den bara... Guds lilla skapelsegåva till dig. Kopplad till sexualdriften också... En av de starkaste drifter vi har. Jag var typ 12-13 år när jag tankade barnporr första gången.
Nu tror jag iof att de flesta Dumpen konfronterat inte är pedofiler i sig. Någon sa ju tex att han gillade stora bröst men att små gick bra det med (får duga). Inget typiskt drag hos pedofiler.
Hur han kunde skriva så som han gjorde i chatten? Enkelt, det är en mental trappa. Du ser andra göra det. Du vänjer dig vid tanken. Du accepterar tanken. Du gillar tanken. Mycket kort förklarat. Området kan utökas mycket mer...
Sen kommer du in och får se slutresultatet. Inte resan dit.
Inget försvar. Men en förklaring och orsaken till varför pedofiler inte ska umgås.