Citat:
Ursprungligen postat av
malmalin
Det kan verka som mycket kraft men jag har inte lagt ens en promille av den kraft på Dumpen som jag lagt på att hjälpa utsatta, och även i ett par fall hjälpt till att sätta stopp för förövare. Det kan jag iaf garantera.🙂 Men ja jag fattar, och jag ska inte ta upp mer plats nu. Ville bara som den futtiga dödliga människa jag är vifta lite för att visa att jag inte är ute i några skumma ärenden.
(Angående att det är personligt förresten så har du en *viss* poäng i att det finns anledningar till att det här med att barn indirekt hängs ut slår an en känslig personlig nerv hos mig men är inte riktigt bekväm med att dela med mig av det i det här forumet, så det får räcka så. Du har alltså inte fel, men jag tror du skulle kunna sympatisera med anledningen.)
Man tar upp den platsen man vill o som man anser nödvändig.
Jag har också stoppat en del förövare genom åren. Det är en skön känsla och det är det jag uppskattar att Dumpen gör. Stoppar de och uppmärksammar problemen som vårt samhälle inte mäktar med.
Jag är oxå personligt engagerad. Dels som pappa, dels med bekanta som råkat ut för pedofiler. Därav har jag nolltolerans. För mig ska de jagas och jagas. De som försöker begå övergrepp på våra barn har för mig ingen skyddsvärdhet.
Tack för att du behöll en god ton.