Citat:
Ursprungligen postat av
N0IItolerans
Jag brukar sällan lägga mig i och kommentera andra företag eller mediers beslut
Det är upp till dom.
De kan säkert ompröva sin närvaro där om det blir fel. Men de som är mer upprörda över dumpens arbetsmetoder än gäddornas metoder gör mig förvånad. Man lägger mer tid på kritik av dumpen än av gäddorna. Det får mig att fundera. Malin lägger mer tid på dumpens metoder än att försöka förhindra att fler barn råkar ut för peddosar. Det är lite skumt. Tycker jag.
I en tråd om Dumpen diskuteras självklart Dumpens arbetsmetoder. Du har ingen aning om vilka åsikter var och en som postar har i övrigt. Är det helt omöjligt i din värld att känna avsky för både pedofili
och Dumpens metoder?
Tråden handlar ju om Dumpen så självklart diskuteras metoderna. Ska jag behöva skriva i varenda j-a inlägg att jag inte stödjer pedofiler?! Jag är däremot inte intresserad av att gotta mig åt uthängda eventuella predatorer, det får andra ägna sig åt. Mitt intresse ligger främst i vilka följder Dumpens arbete resulterar i för anhöriga och barn, Dumpen verkar helt sakna respekt för dem. Det förvånar, och i mina ögon är man inte en god människa om man trasar sönder oskyldiga människors liv utan att bry sig.
Därför vill jag diskutera sakfrågor, som exempelvis Dumpens agerande på tik tok. Det ena utesluter inte det andra.
Vad är det för mening att mala sida upp och sida ner hur avskyvärda pedofiler är, och påstå att de postare som vill diskutera
sakfrågor kring Dumpens agerande är pedofiler? Så beter sig en sekt. De som inte okritiskt följer guruns (Dumpens) narrativ måste utrotas snabbt, annars riskeras hela bygget.