2022-05-05, 05:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bibeltrogen
Dumpens medarbetare filmar varandra. Den ena fiskaren i filmen står med dumpens klistermärke i pannan. Jag döpte henne till dumpens mamma. Hon autoraderas efter 3 dagar. https://ibb.co/jDjwML2

Skulle det där vara ”Pedofilmamman”? 🤭
Citera
2022-05-05, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Ja, det är ju den första hårt slående tanken man får.

Men det kan ju även vara någon som hyser agg mot honom sedan tidigare, sedan senare, eller mot hans strumpor och vill få honom att framstå som än mer korkad än vad han redan fastslagit att han är.
En som hyser agg mot honom hade inte skrivit "eller vad han nu heter". Man kan alltså fixa fram hackare men "vet inte" vad kostymgäddan heter. Klart det är gäddan själv.
Citera
2022-05-05, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
En som hyser agg mot honom hade inte skrivit "eller vad han nu heter". Man kan alltså fixa fram hackare men "vet inte" vad kostymgäddan heter. Klart det är gäddan själv.

Svårt att säga tycker jag för tanken är ju isåfall att utge sig för att vara han o ytterligare göra narr av honom.
Om det vore han själv, är man ju bortom solsystemets rand dum om man använder sig av sin egna initialsignatur som återfinns i chattlogg och dessutom uttalar hot.

Nej, jag tror faktiskt mer på att någon jävlas med honom för att sänka honom än mer ju mer jag tänker på det av just den enkla anledningen.

Men att det skulle vara han själv är som skrivet en tanke som slår hårt vid första anblicken.
Citera
2022-05-05, 08:16
Moderator
Carlboms avatar
Kostymgäddan är ännu en i raden av tillsynes normala medelklassmän med skyhög social fallhöjd som fastnar i näten. Finner knappt ord. Han har nu sänkt precis allt i sitt liv för att en fantasi tog överhanden. Karriär och familj åt helvete!

Bilbarnstolen i bilen..

Hur jävla svårt ska det vara att ragga upp ett lagligt ligg om han nu vill ha lite spänning och känna sig ung igen? Jag hajar att livet i ekorrhjulet med barn och en fru som gått ner sig blir tråkigt med tiden. Men för helvete.. ragga upp något annat än ett barn på internet. Ingen utöver hans fru skulle brytt sig om han prövade lyckan som sugar daddy för 18-åriga gymnasietjejer..

Man blir fan matt över folks dumhet.
Citera
2022-05-05, 08:21
Medlem
Rekas avatar
Undrar hur många som har försökt muta sig ur situationen (och lyckats). Både Oxelpenis och 'kavajgäddan' har nog både resurser och en stark vilja att lägga upp ett par hundra tusen för att inte hängas ut.

Jag skulle lätt ha hostat upp några hundratusen för att inte hängas ut.
Det hade ju svidit rejält, men det sociala- och arbetslivet hade inte förändrats.

Visserligen finns ju risken att Dumpen bryter sitt ord och hänger ut ändå, men den risken hade jag tagit.
Citera
2022-05-05, 08:24
Medlem
Sobrilbils avatar
Hur kan det vara lagligt att använda sig av brottsprovokation för att hänga ut folk?

Kan jag försöka få folk att begå diverse brott och sedan hänga ut dem?
Senast redigerad av Sobrilbil 2022-05-05 kl. 08:26.
Citera
2022-05-05, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Undrar hur många som har försökt muta sig ur situationen (och lyckats). Både Oxelpenis och 'kavajgäddan' har nog både resurser och en stark vilja att lägga upp ett par hundra tusen för att inte hängas ut.

Det hade ju svidit rejält, men det sociala- och arbetslivet hade inte förändrats.

Visserligen finns ju risken att Dumpen bryter sitt ord och hänger ut ändå, men den risken hade jag tagit.

Bryter ordet efter att de tagit betalt? Ja, det hade ju varit tjusigt för dem själva.

Tänker mig att kriminella borde blivit inspirerade av Dumpen vid det här laget.
Citera
2022-05-05, 08:26
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka

Det vet vi ju inte vilka som fastnat i nätet och där en stor muta till S o P har befriat dem från uthängning, det är ju just det som de betalat för.

Man kan ju bara spekulera;-)
Citera
2022-05-05, 08:27
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Hur kan det vara lagligt att använda sig av brottsprovokation för att hänga ut folk?

Polisen får inte använda brottsprovokation. Men vanligt folk får ju luras, finns inga lag att man inte får lura någon. Då hade det varit fullt upp för polisen på första april.
Citera
2022-05-05, 08:29
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid

Polisen får inte använda brottsprovokation. Men vanligt folk får ju luras, finns inga lag att man inte får lura någon. Då hade det varit fullt upp för polisen på första april.
Att medvetet göra allt man kan för att någon ska begå ett brott är inte att luras.
Citera
2022-05-05, 08:30
Medlem
huggormenstids avatar
Ok, natten Har inte fört oss nämnare bastu-mannens identitet eller? Ingen som har nåt? Här finns ju mycket att gå på, han måste exempelvis bo på en viss adress för att ha tillgång till bastun öht.
Citera
2022-05-05, 08:32
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Att medvetet göra allt man kan för att någon ska begå ett brott är inte att luras.

Jo, det är det. Det är ett sätt att luras. Men kan luras på många olika sätt, med olika konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in