Citat:
Starkt av er Liverpool-fans att ens argumentera med en pajas som oavsett vilket motstånd Liverpool hade haft i en final hade hävdat att det laget var favoriter. Hade för mig att det var Frysen som hade det bra förslaget för ett tag sedan att ignorera clownen och sluta citera alla idiot-uttalanden och det har iaf fungerat bra för min del. Man slipper frustrationen i vardagen.
Ändå kan jag själv inte låta bli ibland. Det blir ju så absurt.
Det är bara i det här forumet killen som är 130% säker på Arsenals CL-plats före de radar upp tre raka förluster mot storlag som Palace, Brighton och Saints - som har mage att kritisera Liverpool för "kaxighet och respektlöshet" när Salah säger att han vill möta Madrid och ha revansch för 2018.
Samma kille som säger att "det att vi inte spelar i Europa den här säsongen har noll påverkan för tabellplaceringen."
Man får möta ett West Ham mellan deras EL-semifinaler, medan Arsenal får vila hela veckan till match och man vinner med ett mål mot ett Hammers som tvingas gå på tandköttet med vissa spelare. "noll påverkan"? Vi säger så.
Det finns liksom inga gränser för hyckleriet och skev verklighetsuppfattning. Andra är kaxiga, har hybris (ett ord vars innebörd skribenten inte förstår), är otrevliga och arroganta. Självbilden: Kunnig, ödmjuk, påläst och en jävel på att förutse framtiden.
Orkade man skulle man sammanställa en lista på alla gånger han hoppat i galen tunna. Conte slängde på luren när Spurs ringde, visst var det så? Han skulle ju bli Arsenals nästa boss!
Citat:
Arsenal hade kunnat lega sist i tabellen med 0p, deras ägare tas med byxorna nere på pedofilklubb och man har just åkt ur FA-cupen med 0-7 mot Stevenage - denna man skulle hitta ett sätt att hävda att det bara är en tidsfråga tills the Gunners snart är tillbaka on top. It's but a flesh wound.
Det är en annan aspekt av det: skamlösheten. Spelar ingen roll hur illa sopat det är framför egen dörr, det går alltid att håna andra för verkliga eller påhittade brister. De flesta av oss tar det lite lugnt med att veva mot andra när man själv inte är fläckfri, det är inget hinder för denna man.
Han är ju trots allt den kunnigaste skribenten härinne.
Kan fortfarande inte bestämma mig om det är världens mest ihärdiga troll, en sjukpensionär som inte får roligare i livet än att skriva dynga på nätet, eller om någon faktiskt kan ha så felaktig verklighetsuppfattning som denna skribent, i det närmaste sjuklig.
-------------
Liverpool kommer spela alla matcher man kan denna säsong. Jag behöver väl inte säga att jag hoppas att man verkligen kör över Real från start till mål och tar gruvlig revansch för 2018?
Asensio, Benzema och Ramos. We've got a bone to pick. Jag har inte glömt.

Så hypotetiskt sett om Alisson, Adrian och Kelleher skulle alla gå sönder innan CL-finalen...