2022-05-06, 05:19
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Starkt av er Liverpool-fans att ens argumentera med en pajas som oavsett vilket motstånd Liverpool hade haft i en final hade hävdat att det laget var favoriter. Hade för mig att det var Frysen som hade det bra förslaget för ett tag sedan att ignorera clownen och sluta citera alla idiot-uttalanden och det har iaf fungerat bra för min del. Man slipper frustrationen i vardagen.

Ändå kan jag själv inte låta bli ibland. Det blir ju så absurt.

Det är bara i det här forumet killen som är 130% säker på Arsenals CL-plats före de radar upp tre raka förluster mot storlag som Palace, Brighton och Saints - som har mage att kritisera Liverpool för "kaxighet och respektlöshet" när Salah säger att han vill möta Madrid och ha revansch för 2018.

Samma kille som säger att "det att vi inte spelar i Europa den här säsongen har noll påverkan för tabellplaceringen."

Man får möta ett West Ham mellan deras EL-semifinaler, medan Arsenal får vila hela veckan till match och man vinner med ett mål mot ett Hammers som tvingas gå på tandköttet med vissa spelare. "noll påverkan"? Vi säger så.

Det finns liksom inga gränser för hyckleriet och skev verklighetsuppfattning. Andra är kaxiga, har hybris (ett ord vars innebörd skribenten inte förstår), är otrevliga och arroganta. Självbilden: Kunnig, ödmjuk, påläst och en jävel på att förutse framtiden.

Orkade man skulle man sammanställa en lista på alla gånger han hoppat i galen tunna. Conte slängde på luren när Spurs ringde, visst var det så? Han skulle ju bli Arsenals nästa boss!

Citat:
Ursprungligen postat av zantera
"Salah uttalade sig kaxigt att han alltid drömt om att slå Grunden Bois i en CL final och nu jinxade han och Liverpool åker på torsk"

Arsenal hade kunnat lega sist i tabellen med 0p, deras ägare tas med byxorna nere på pedofilklubb och man har just åkt ur FA-cupen med 0-7 mot Stevenage - denna man skulle hitta ett sätt att hävda att det bara är en tidsfråga tills the Gunners snart är tillbaka on top. It's but a flesh wound.

Det är en annan aspekt av det: skamlösheten. Spelar ingen roll hur illa sopat det är framför egen dörr, det går alltid att håna andra för verkliga eller påhittade brister. De flesta av oss tar det lite lugnt med att veva mot andra när man själv inte är fläckfri, det är inget hinder för denna man.

Han är ju trots allt den kunnigaste skribenten härinne.

Kan fortfarande inte bestämma mig om det är världens mest ihärdiga troll, en sjukpensionär som inte får roligare i livet än att skriva dynga på nätet, eller om någon faktiskt kan ha så felaktig verklighetsuppfattning som denna skribent, i det närmaste sjuklig.

-------------

Liverpool kommer spela alla matcher man kan denna säsong. Jag behöver väl inte säga att jag hoppas att man verkligen kör över Real från start till mål och tar gruvlig revansch för 2018?

Asensio, Benzema och Ramos. We've got a bone to pick. Jag har inte glömt.
Citera
2022-05-06, 05:28
Medlem
Tocadiscos avatar
Kör man med den högst ställda backlinjen världsfotbollen kanske har skådat, där ytterbackarna har en offensiv nyckelroll, klart som korvspad att det blir ytor bakom dem vid omställningar och de hamnar i svåra defensiva situationer. Risk and reward. Med två snabba mittbackar och världens bästa 1v1 målvakt så löser det sig oftast ändå. Näst minst insläppta mål i ligan samtidigt som Robertson/TAA har gjort 26 mål/ass säger allt. Eftersom deluded TY jr gillar att lyfta fram sitt älskade Arsenal i alla väder så har deras ytterbackar gjort hela 5 mål/ass i jämförelse och laget släppt in nästan det dubbla antalet mål. Siffror som är i klass med Crystal Palace och Brighton. Arteta har en del att jobba med om man ska som TY jr siar om parkera som ett stabilt topp 4 lag och även slåss om titeln
Citera
2022-05-06, 07:46
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tocadisco
Kör man med den högst ställda backlinjen världsfotbollen kanske har skådat, där ytterbackarna har en offensiv nyckelroll, klart som korvspad att det blir ytor bakom dem vid omställningar och de hamnar i svåra defensiva situationer. Risk and reward. Med två snabba mittbackar och världens bästa 1v1 målvakt så löser det sig oftast ändå. Näst minst insläppta mål i ligan samtidigt som Robertson/TAA har gjort 26 mål/ass säger allt. Eftersom deluded TY jr gillar att lyfta fram sitt älskade Arsenal i alla väder så har deras ytterbackar gjort hela 5 mål/ass i jämförelse och laget släppt in nästan det dubbla antalet mål. Siffror som är i klass med Crystal Palace och Brighton. Arteta har en del att jobba med om man ska som TY jr siar om parkera som ett stabilt topp 4 lag och även slåss om titeln

Lite det jag menar med de som kritiserar Trent, de har bara dålig koll på Liverpool.

Sjukt starkt av Liverpool att vara så nära en kvadrupel med en sådan inkompetent ytterback.
Citera
2022-05-06, 09:39
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Magiskt att se våra Blåa Bröder Rangers i final, 50 år sedan vinsten i Cupvinnarcupen 1972 mot Dynamo Moskva som är deras enda titel i Europa.

Mon the Gers!
Citera
2022-05-06, 11:34
Medlem
Arteta skriver på ett nytt 3 års avtal
Citera
2022-05-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Kan fortfarande inte bestämma mig om det är världens mest ihärdiga troll, en sjukpensionär som inte får roligare i livet än att skriva dynga på nätet, eller om någon faktiskt kan ha så felaktig verklighetsuppfattning som denna skribent, i det närmaste sjuklig.
Hahaha jag garvade så högt så när jag läste denna. Tack för en perfekt start på helgen!
Citera
2022-05-06, 14:37
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Finns ett gäng diagnoser att rota i där
Citera
2022-05-06, 16:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Du har inte "skolat" någon, någonsin. Sorgligt att du faktiskt verkar tro det. Du verkar snarare ha ständigt otur när du försöker tänka. Tack för underhållningen.
Jag har skolat såpass många användare här inne med fakta att det bara är helt sanslöst, inklusive dig.

Att du tycker att det är underhållande att hela tiden bli skolad utav mig får vara din sak, dock så tror jag att du är ganska så ensam i att tycka att det är kul att bli förödmjukad av ngn annan.
Citat:
Ändå kan jag själv inte låta bli ibland. Det blir ju så absurt.

Det är bara i det här forumet killen som är 130% säker på Arsenals CL-plats före de radar upp tre raka förluster mot storlag som Palace, Brighton och Saints - som har mage att kritisera Liverpool för "kaxighet och respektlöshet" när Salah säger att han vill möta Madrid och ha revansch för 2018.

Samma kille som säger att "det att vi inte spelar i Europa den här säsongen har noll påverkan för tabellplaceringen."

Man får möta ett West Ham mellan deras EL-semifinaler, medan Arsenal får vila hela veckan till match och man vinner med ett mål mot ett Hammers som tvingas gå på tandköttet med vissa spelare. "noll påverkan"? Vi säger så.

Det finns liksom inga gränser för hyckleriet och skev verklighetsuppfattning. Andra är kaxiga, har hybris (ett ord vars innebörd skribenten inte förstår), är otrevliga och arroganta. Självbilden: Kunnig, ödmjuk, påläst och en jävel på att förutse framtiden.

Orkade man skulle man sammanställa en lista på alla gånger han hoppat i galen tunna. Conte slängde på luren när Spurs ringde, visst var det så? Han skulle ju bli Arsenals nästa boss!

Arsenal hade kunnat lega sist i tabellen med 0p, deras ägare tas med byxorna nere på pedofilklubb och man har just åkt ur FA-cupen med 0-7 mot Stevenage - denna man skulle hitta ett sätt att hävda att det bara är en tidsfråga tills the Gunners snart är tillbaka on top. It's but a flesh wound.

Det är en annan aspekt av det: skamlösheten. Spelar ingen roll hur illa sopat det är framför egen dörr, det går alltid att håna andra för verkliga eller påhittade brister. De flesta av oss tar det lite lugnt med att veva mot andra när man själv inte är fläckfri, det är inget hinder för denna man.

Han är ju trots allt den kunnigaste skribenten härinne.

-------------

Liverpool kommer spela alla matcher man kan denna säsong. Jag behöver väl inte säga att jag hoppas att man verkligen kör över Real från start till mål och tar gruvlig revansch för 2018?

Asensio, Benzema och Ramos. We've got a bone to pick. Jag har inte glömt.
Samma med dig oxå, A Little Freezer. Gudarna vet hur många ggr jag egentligen har lärt dig vad fakta är för ngt här inne, men men nog om det.

Jag hade aldrig uttalat så tidigt som i juli mnd att Arsenal kommer att ta 4:e platsen denna säsong om jag inte vore 100% säker på det. Och AFC hade såklart varit i samma tabellposition som vi är i dag även med Europaspel, att du inte är kapabel nog till att kunna fatta det är dock inte mitt problem.
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Hahaha jag garvade så högt så när jag läste denna. Tack för en perfekt start på helgen!
Samma sak gäller även för dig, Alannon. Jag har även skolat dig flera ggr här inne under de sista två åren eller så. Men jag tycker att du är bland de vettigare och mer neutrala användarna här inne, trots att du är MU-supporter.

Have a nice weekend 😎😜
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Finns ett gäng diagnoser att rota i där
I bland så undrar man på om inte hjärnan till samtliga Liverpool-supportrar här inne ligger lagrade i en liten frys.
Citera
2022-05-06, 16:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Arteta skriver på ett nytt 3 års avtal
Ett kortfattat, idiotiskt beslut. Styrelsen borde åtminstone ha väntat ett tag tills Legohead visar om han faktiskt kan utmana Pep, Klopp, Tuchel, Conte etc.

Men jag är ändå helt övertygad om att Arteta kommer att få sparken förr eller senare, oberoende av vad.
Citera
2022-05-06, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Samma sak gäller även för dig, Alannon. Jag har även skolat dig flera ggr här inne under de sista två åren eller så. Men jag tycker att du är bland de vettigare och mer neutrala användarna här inne, trots att du är MU-supporter.

Have a nice weekend 😎😜
Det är ett diskussionsforum där man framför åsikter, tankar och funderingar, med det innebär det inte att man "vinner" eller "skolar" andra.

När du håller en saklig ton och argumenterar på ett bra sätt så har du ibland poänger som jag mycket väl kan ta till mig och reflektera över, har aldrig någonsin tänkt att jag är allvetande och har alla svar själv. Tyvärr måste jag säga att det är mer sällan än ofta som ovanstående inträffar.
Ha en trevlig helg själv
Citera
2022-05-06, 18:45
Medlem
Roibots avatar
Herregud, såg nyss på Wikipedia att Karius FORTFARANDE tillhör Liverpool. Varför har de inte sålt honom till MLS eller nåt? Så hypotetiskt sett om Alisson, Adrian och Kelleher skulle alla gå sönder innan CL-finalen...
Citera
2022-05-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ett kortfattat, idiotiskt beslut. Styrelsen borde åtminstone ha väntat ett tag tills Legohead visar om han faktiskt kan utmana Pep, Klopp, Tuchel, Conte etc.

Men jag är ändå helt övertygad om att Arteta kommer att få sparken förr eller senare, oberoende av vad.
Ja, precis. Styrelsen älskar kelgrisen Arteta. Killen är en ekonomiskt vinst för detta Arsenal.
De kunde inte ens vänta till efter säsongen och göra en utvärdering då. De är ju tillbaka i Europa men jag hade gjort min bedömning beroende på om de hade klarat av att nå champions league eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in