Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Ja ska man jämföra dem med centerbackarna så är dem ju såklart det ? Men det gäller ju alla lag.
Varför är det ok för dig att tro att Madrid ska vinna när du grinat i CL tråden att Carragher tror Liverpool kommer vinna vilket då betyder att han var kaxig och överlägsen ?
Nej du skrev efter Bayern att dem kommer gå till final för du trodde dem skulle slå ut Liverpool. Du skrev det, inte jag eller någon annan.
Har blivit lite som en sport för mig, typ "denna gång kan han ju inte ha någon bortförklaring".
Han är mästare att lura sig själv till sanningar. Är faktiskt ganska fascinerande och kudos till honom, han kan ju bara må bra i det privata, han borde ta till sig talesättet "Bättre*att*tiga*och*tas*för*en*idiot*än att*tala*och*undanröja*alla*tvivel".
Tycker att både Robertson & Alexander-Arnold är dåliga defensivt, i deras respektive position, detta syns tydligt i Liverpools spel att dessa två ofta ger ytor till motståndarlagen - speciellt mot lag som är jämnbördiga eller bättre än vad Liverpool är. Alexander-Arnold och Robertson är bra offensiva spelare, men defensivt så är de båda hellre svaga.
Varför är det ok för mig att skriva på ett forum att jag tror att Madrid kommer vinna UCL finalen, men inte för en ”expert” som dessutom är en f.d Liverpool-spelare att säga sådant på TV över hela planeten? Om du inte ser skillnaden här så kan iaf inte jag hjälpa dig. Men jag har aldrig påstått att Salah, Carragher eller ngn annan med koppling till Liverpool har rätt till att säga så, allt jag skrev är att det inte är ett smart drag. That’s it
Nope. Jag har skrivit att Liverpool var favoriter mot Villarreal, men att jag hade inte blivit överraskad om spanjorerna lyckades i att slå ut även Liverpool. Däremot så skrev jag i matchtråden att jag trodde (hoppades) att Villarreal skulle gå vidare när de var uppe i 2-0, men ärligt talat så trodde jag att Liverpool skulle få hem finalbiljetten.