Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-04, 18:12
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Han kommer att vinna för det här är ett meetoo.2.0 drev.

Me two?
Citera
2022-05-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Me two?
#mentoo
Citera
2022-05-04, 18:29
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Mhm! Finns inte en chans att han kommer förlora.

Den enda som skulle svälja hennes historia skulle vara någon jävla feminist jury. Alla andra är förmodligen normala och kommer självklart att fria han.
Som han själv svarade på frågan "vad har allt detta kostat dig" så har han förlorat allting oavsett hur rättegången går. Hon har raserat hela hans liv.

Någon som förresten har lagt märke till Ambers kroppsspråk när Johnny Depp berättar om vissa händelser? Hon vet inte vart hon ska fästa blicken, flackar med ögonen, skruvar på sig i stolen och greppar och lägger undan pennan hela tiden. Många gånger tycker jag mig också kunna se att hon genuint verkar vara ledsen över hur det har påverkat honom. Ibland ser jag också att hon verkar skämmas. När Johnny Depp fick frågan hur allt detta har påverkat honom så såg hon nästan ut att börja gråta. Speciellt då han sa att "I'm done".
Citera
2022-05-04, 18:31
Medlem
hnsman1s avatar
Enda sättet för Amber att vinna detta skulle väl vara om folket i juryn är mega femimister... För det finns så mycket bevis som tyder på att Amber ljuger (tänkte på video klippen, samt ljudklippen)

Men är ingen expert inom deras relation så egentligen ska jag bara vara tyst och vänta tills rättegången är över. :P
Citera
2022-05-04, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Han har fläska på sig några kilon under rättegången. Inte samma sexiga pirat.
Han har inte varit med i några stora filmer på flera år, så han har inte samma press på sig att vara i form som när han spelade Jack Sparrow. Sen så har depression och missbruk spelat en roll med.
Citera
2022-05-04, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Som han själv svarade på frågan "vad har allt detta kostat dig" så har han förlorat allting oavsett hur rättegången går. Hon har raserat hela hans liv.

Nej, allt sånt har han back från ifrån folket runt sig.

Man ska inte säga att hon lyckats förstöra allting, för det är det som hon velat göra all a long.
Hon har inte lyckats förstöra ett skit för honom alls. Han kommer inte ha problem med att hitta något annat.

Han har fortfarande gjort allt rätt och betett sig som en vuxen man. Och sånt är uppskattat utav alla.

Citat:
Någon som förresten har lagt märke till Ambers kroppsspråk när Johnny Depp berättar om vissa händelser? Hon vet inte vart hon ska fästa blicken, flackar med ögonen, skruvar på sig i stolen och greppar och lägger undan pennan hela tiden. Många gånger tycker jag mig också kunna se att hon genuint verkar vara ledsen över hur det har påverkat honom. Ibland ser jag också att hon verkar skämmas. När Johnny Depp fick frågan hur allt detta har påverkat honom så såg hon nästan ut att börja gråta. Speciellt då han sa att "I'm done".

"Hon verkar vara ledsen"
Hon lider förmodligen lite över någonting inombords. Hon kanske tänkte på sig själv. Men att hon skulle vara ledsen över det hon har gjort mot han.. Är ganska långt bort, med tanke på att hon ler/garvar när hon minns de gånger hon totalt förstörde livet för honom.
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-04 kl. 18:34.
Citera
2022-05-04, 18:41
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Nej, allt sånt har han back från ifrån folket runt sig.

Man ska inte säga att hon lyckats förstöra allting, för det är det som hon velat göra all a long.
Hon har inte lyckats förstöra ett skit för honom alls. Han kommer inte ha problem med att hitta något annat.

Han har fortfarande gjort allt rätt och betett sig som en vuxen man. Och sånt är uppskattat utav alla.

"Hon verkar vara ledsen"
Hon lider förmodligen lite över någonting inombords. Men att hon skulle vara ledsen över det.. Är ganska långt bort, med tanke på att hon ler/garvar när hon minns de gånger hon totalt förstörde livet för honom.

Har du ens hört amerikanska experter uttala sig om hur sånt här påverkar en kändis av Johnny Depps kaliber? De alla är nästan överrens om att hans karriär är över, även om han skulle gå fri från anklagelserna. Det är tyvärr i en sån värld vi lever idag.

Johnny Depp säger ju själv i rättegången att, har du stått anklagad för en sån här sak i branchen så är du körd. Kanske han kan göra någon enstaka film, men att komma tillbaks till den status han hade innan tror jag tyvärr är obefintlig. Hoppas gör jag naturligtvis men mitt intryck är att han verkar förstå att det verkligen är kört nu. Fyfan säger jag bara... och så finns det människor som ser alla bevis som talar till Johnnys fördel som BS och att de på något snedskruvat sätt blir till bevis emot honom, likt det Irena Pozar gör i Expressen. Farliga människor!
Senast redigerad av L3nn4rt 2022-05-04 kl. 18:45.
Citera
2022-05-04, 19:05
Bannlyst
Citat:
Har du ens hört amerikanska experter uttala sig om hur sånt här påverkar en kändis av Johnny Depps kaliber? De alla är nästan överrens om att hans karriär är över, även om han skulle gå fri från anklagelserna. Det är tyvärr i en sån värld vi lever idag.

Nej, det är inte så världen fungerar. Och dessutom svarar dom bara på frågor som "Har det här påverkat hans karriär"
Och svaret dom har gett är typ "Självklart kommer något sånt att påverka litegrann."

Så jag tycker du drar lite för stora växlar..
Du ger henne cred som hon inte har förtjänat..

Sånt jävla geni är hon knappast.. Men några fånar har hon säkert lyckats lura.
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-04 kl. 19:11.
Citera
2022-05-04, 19:29
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Nej, det är inte så världen fungerar. Och dessutom svarar dom bara på frågor som "Har det här påverkat hans karriär"
Och svaret dom har gett är typ "Självklart kommer något sånt att påverka litegrann."

Så jag tycker du drar lite för stora växlar..

Sånt jävla geni är hon knappast.. Men några fånar har hon säkert lyckats lura.
Jag utgår mest från vad Johnny Depp själv sagt och enligt honom själv så är hans karriär över. Den började gå utför redan 2 dagar eller om det var 2 veckor efter det att Amber skrev artikeln i tidningen, enligt Johnny själv. Idag säger han att den är helt över och tror själv att det är för all framtid.

Jag har aldrig sagt att Amber är ett geni och att det här skulle vara syftet från början. Jag tror hon helt enkelt är sjuk och inte kan rå för mycket av hur hon fungerar. När Johnny sedan insåg att det här skulle komma att kunna rasera hela hans liv och karriär och tog beslutet att gå till rätten med det, då insåg Amber att hennes sjuka beteende skulle läggas upp för hela världen att se. Det är där den allvarliga störningen ligger, hon är medveten om att hon offrar en annan människas liv för att behålla sin egen heder.

Allt annat hon har gjort är egentligen småskit i jämförelse. Alla har vi nog, män som kvinnor, haft ett förhållande med någon som inte är riktigt frisk i huvudet. Skillnaden är att normalt folk bara kan avsluta en sådan relation och gå vidare. Den som är sjuk i huvudet behöver bara oroa sig över vad för info som sprids i den gemensamma ungängeskretsen.

Men Johnny Depp tillhör toppskiktet av världens kändisar och att då vara en psychobrud som blir lämnad för att hon är just psycho och vill upp i karriären, det är som sagt på en helt annan nivå. Det är för mycket som står på spel där och hon har tydligt bevisat att hon är ordentligt störd som då medvetet väljer att förstöra Johnnys liv för att hennes lögner inte ska komma till ytan. Men nu verkar ju det ske i alla fall.

Amber är en väldigt störd människa och just den sidan brukar inte komma till ytan förrän de känner sig ordentligt trängda.
Citera
2022-05-04, 19:34
Bannlyst
Citat:
Jag utgår mest från vad Johnny Depp själv sagt och enligt honom själv så är hans karriär över.

Yes, o efter den här rättegången så är den också garanterat tillbaka lika hårt om inte ännu hårdare redan nu!

Det har jag sagt sedan konversationens början. Konstigt att en ens ska behöva sitta här och upprepa det.
Citera
2022-05-04, 20:24
Medlem
Citat:
Yes, o efter den här rättegången så är den också garanterat tillbaka lika hårt om inte ännu hårdare redan nu!

Det har jag sagt sedan konversationens början. Konstigt att en ens ska behöva sitta här och upprepa det.

Det spelar ingen roll hur eventuellt toppen saker blir framöver för honom – Amber Heard förstörde hans liv.
Citera
2022-05-04, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det spelar ingen roll hur eventuellt rosenrött saker blir framöver för honom – Amber Heard förstörde hans liv.

Nej, det gjorde hon int!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in