Citat:
Ursprungligen postat av
BreachMode
Nej, det är inte så världen fungerar. Och dessutom svarar dom bara på frågor som "Har det här påverkat hans karriär"
Och svaret dom har gett är typ "Självklart kommer något sånt att påverka litegrann."
Så jag tycker du drar lite för stora växlar..
Sånt jävla geni är hon knappast.. Men några fånar har hon säkert lyckats lura.
Jag utgår mest från vad Johnny Depp själv sagt och enligt honom själv så är hans karriär över. Den började gå utför redan 2 dagar eller om det var 2 veckor efter det att Amber skrev artikeln i tidningen, enligt Johnny själv. Idag säger han att den är helt över och tror själv att det är för all framtid.
Jag har aldrig sagt att Amber är ett geni och att det här skulle vara syftet från början. Jag tror hon helt enkelt är sjuk och inte kan rå för mycket av hur hon fungerar. När Johnny sedan insåg att det här skulle komma att kunna rasera hela hans liv och karriär och tog beslutet att gå till rätten med det, då insåg Amber att hennes sjuka beteende skulle läggas upp för hela världen att se. Det är där den allvarliga störningen ligger, hon är medveten om att hon offrar en annan människas liv för att behålla sin egen heder.
Allt annat hon har gjort är egentligen småskit i jämförelse. Alla har vi nog, män som kvinnor, haft ett förhållande med någon som inte är riktigt frisk i huvudet. Skillnaden är att normalt folk bara kan avsluta en sådan relation och gå vidare. Den som är sjuk i huvudet behöver bara oroa sig över vad för info som sprids i den gemensamma ungängeskretsen.
Men Johnny Depp tillhör toppskiktet av världens kändisar och att då vara en psychobrud som blir lämnad för att hon är just psycho och vill upp i karriären, det är som sagt på en helt annan nivå. Det är för mycket som står på spel där och hon har tydligt bevisat att hon är ordentligt störd som då medvetet väljer att förstöra Johnnys liv för att hennes lögner inte ska komma till ytan. Men nu verkar ju det ske i alla fall.
Amber är en väldigt störd människa och just den sidan brukar inte komma till ytan förrän de känner sig ordentligt trängda.