2022-04-30, 09:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Storyn var borta, vad var det om?
Det var en "fan vad jag är snygg"-post.
Citera
2022-04-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det var en "fan vad jag är snygg"-post.
Ld har väl mer eller mindre alltid talat om sin snygghet? Hon pratar också ofta om att hon är medveten om att hon älskar att få höra om sin snygghet.
Citera
2022-04-30, 21:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Ld har väl mer eller mindre alltid talat om sin snygghet? Hon pratar också ofta om att hon är medveten om att hon älskar att få höra om sin snygghet.
Säg det som vara för evigt? Särskilt om det kanske inte var så högt värderat från början. Men the Power of Boners och så vidare.
Citera
2022-05-01, 12:03
Medlem
Citat:
Säg det som vara för evigt? Särskilt om det kanske inte var så högt värderat från början. Men the Power of Boners och så vidare.

LD är skitsnygg. Speciellt nu när hon gått ner i vikt. Tänker man på andra halvoffentliga kvinnor i hennes ålder har de ofta gjort en massa ingrepp och ser ändå ut att vara tio år äldre.
Citera
2022-05-01, 12:10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
LD är skitsnygg. Speciellt nu när hon gått ner i vikt. Tänker man på andra halvoffentliga kvinnor i hennes ålder har de ofta gjort en massa ingrepp och ser ändå ut att vara tio år äldre.
Vilka andra "halvoffentliga kvinnor i hennes ålder" skulle det vara menar du? Hon är fortfarande tjockare än vad jag är och det är inte snyggt på någon.
Citera
2022-05-01, 15:57
Medlem
Citat:
Vilka andra "halvoffentliga kvinnor i hennes ålder" skulle det vara menar du? Hon är fortfarande tjockare än vad jag är och det är inte snyggt på någon.

Huruvida tjocka kvinnor är snygga eller ej är en smaksak. Jag tycker personligen inte att viss övervikt är fult. Jag gillar kurvor och rumpor.

LD har ett väldigt vackert ansikte. Och det vet hon om.
Citera
2022-05-01, 16:33
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Huruvida tjocka kvinnor är snygga eller ej är en smaksak. Jag tycker personligen inte att viss övervikt är fult. Jag gillar kurvor och rumpor.

Alltså, vilket tjat om hennes face. ”Det vet hon om”, jag skulle nog snarare säga ”det tycker hon själv ”. Hon är inte ful men så satans vacker är hon inte, särskilt inte nu längre när hon är äldre. Hon ser rätt sliten ut och näsan ser ut som hon fått en snyting. Naturlig och inte ful, visst, men sådär så folk vänder slug om på gatan? Nix.
Hennes hår däremot är jag väldigt avundsjuk på.
Citera
2022-05-01, 21:02
Medlem
Citat:

Det är håret som är snyggt på henne, med uppsatt hår ser hon ut som vilken rund kvinna som helst.
Citera
2022-05-06, 19:53
Medlem
Jugdishs avatar
Let'em swing.... haha kolla uppsynen...

https://instagram.com/stories/ladydahmers/2832297778626585847?igshid=MDJmNzVkMjY=
Citera
2022-05-07, 08:37
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Let'em swing.... haha kolla uppsynen...

https://instagram.com/stories/ladydahmers/2832297778626585847?igshid=MDJmNzVkMjY=

Ryser av att se hela storyn från igår. Ett gäng överviktiga medelålders kvinnor som sminkat sig horribelt (förutom LD), samt visar upp sina hängbröst i osmickrande urringningar. Vilken syn det måste ha varit. Även oklart varför LD är så besatt av att prata om sitt utseende i den åldern, men hänger väl ihop med infantil personlighet. En normal människa är inte så värst intresserad av att berätta för andra om sitt utseende, inte av blygsamhet utan pga att det är helt ointressant att prata om?
Citera
2022-05-23, 13:44
Medlem
Oskar dejtar tydligen en utbränd småbarnsmorsa som är rejält wt.
Jobbar som vikarie inom hemtjänsten, röker blend och dricker fulvin på ballen.
Han har inte bytt upp sig iaf.
Motherrockerrr på ig.
Citera
2022-05-23, 16:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relean
Oskar dejtar tydligen en utbränd småbarnsmorsa som är rejält wt.
Jobbar som vikarie inom hemtjänsten, röker blend och dricker fulvin på ballen.
Han har inte bytt upp sig iaf.
Motherrockerrr på ig.
Ser ju i alla fall ut att veta hur man har roligt. Mer än man kan säga på Natasha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in