Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Kinky-Brians look är ju klockren, men karln är ju mest tragisk. Han kör med sitt "förlåt" hela tiden, givetvis utan att få minsta sympati från Patrik och Sara. Patrik gick dock över gränsen rejält när han kommenterade hur pass fysiskt oattraktiv han tyckte Brian var...:thumbsdown:

Här har vi Kinky-Brian, ser ut som han sover, haha
https://i.ibb.co/BTRZH3x/kinky-brian.jpg
Citera
2022-04-23, 21:09
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SL!z3B!T
Här har vi Kinky-Brian, ser ut som han sover, haha
https://i.ibb.co/BTRZH3x/kinky-brian.jpg

Han ser lite rundare ut i fejset där än i videon, är denna bilden tagen innan eller efter videon publicerades?
Citera
2022-04-23, 21:10
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolthuskvarna036
Om vulkanen va Jonas Linde blir ja besviken men alltid gött när våldsvänsterns riktiga färger visas. Hans bortförklaringar både här och på Dumpen samt i fup angående vapenbrottet är skrattretande.

Idioten satt också på anstalten och gick runt som en militär och låtsasmantlade ett gevär på promenaderna och sen när han fick varning ville han att kriminalvården skulle filma hans rörelser och skicka till försvarsmakten som skulle göra en bedömning om han gjorde vapengester eller inte...

Infolina bedyrade i tråden för ett tag sedan att herr Linde inte var vulkanogäddan.

Börjar nästan bli lite orolig. I sin iver att tillfredsställa Gipsy-Tears kanske de åkt ut till orten för att möta upp en vulkanisk Imamgädda och allt har slutat med att de blivit stenade.
Citera
2022-04-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
De tjejer som råkat värst ut är dem som blivit groomade på riktigt via nätet.

De har oftast lurats att de pratat ned någon yngre, som sedan vill ha bilder och efter det mer lättklädda bilder.

Sen börjar utpressning om grova bilder, naket, onani mm.
Om de inte ställer upp på mer naket kommer groomaren att sprida bilder till föräldrar och skola.

Sen har många fall gått till att den unga tjejen tvingas möta förövaren för sex.

Ett antal sådana här fula djävlar har fått långa fängelsestraff, nen inte ens de har blivitv uthängda.

Här har vi de farliga förövarna, de som dumpen jagar är ju bara imbeciller i jämförelse.

Många tjejer har blivit utpressade och mår mycket dåligt, några finns inte längre.

Här finns mycket att göra för dumpen.
Eftersom det är sekretess i ärenden där underåriga groomats av vuxna män så kan ingen förutom de utsatta och de som utrett ärendena veta hur chattandet sett ut , därför finns det ingen möjlighet att hänga ut dem på samma sätt som de som hamnar hos dumpen. Med ganska stor sannolikhet har det sett ungefär likadant ut i chattandet hos de dömda förövarna som hos de som finns hos dumpen förutom att det nog tagit längre tid till träff med ",barnet" och att det skett under mer press i form av hot och erbjudanden om pengar eller annat
Citera
2022-04-23, 21:12
Medlem
Citat:
Han ser lite rundare ut i fejset där än i videon, är denna bilden tagen innan eller efter videon publicerades?

Bild är från hans egna video.
Citera
2022-04-23, 21:12
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonbo
Lägger mig inte i vad Sjöberg gör men i ett välfungerande samhälle så ska man inte hängas ut odömda eller de som avtjänat sitt straff. Tycker vi att vi i ett av västvärldens bäst fungerande samhällen borde kommit längre. Alla ni som spottar spä hit och dit borde tänka lite längre, kanske när ni blivit äldre och klokare förstår ni att det inte är så lätt.

Jag tycker det finns stora nackdelar med Dumpens metoder, men svenska rättsväsendet upplever inte jag som speciellt bra.
Citera
2022-04-23, 21:18
Medlem
Ollonbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Jag tycker det finns stora nackdelar med Dumpens metoder, men svenska rättsväsendet upplever inte jag som speciellt bra.

Håller med men det är det vi har.
Citera
2022-04-23, 21:20
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Tweedy är fan skön! Jag som har tagit en del tjack genom åren känner igen "pundar-looken" direkt. Samt att han är så där mentalt oberörd, och nästan driver med Patrik och Sara också gör honom lite komisk.

Saras: "Vi ringer polisen!" innan de har fått stopp på honom är ju dock bara så sjuukt cringe. Ett tommare hot får man leta efter. Har ens någon av gäddorna blivit åtalade i domstol efter att deras videor har publicerats på Dumpen?
Skön är att ta i.
Det finns sköna tjackisar och det finns osköna tjackisar.
Tweedy är en oskön tjackis som ser ut att stinka parfym.
Det roliga är ju att "Vi ringer polisen" är det som får han att stanna.
Citera
2022-04-23, 21:23
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Snyggt jobbat Halte Harald, tack!

I podden "Nu är vi ute och rullar igen" så nämner Sara detta namnbyte 22min och 23sek in. Jag tänkte leta vidare efter femfinger-peddot, men det räckte att läsa vidare i denna tråd istället, så fick jag namnet serverat.
Det hade jag missat!
Jag tog han genom att en person med namn "Oskar" hade skrivit i dumpen.se kommentarsfältet att det var hans tidigare chef. Så jag kollade alla medlemmar som hette Oskar i 2forty2 gruppen och hade efter att ha gått igenom många Oskar en fullträff som t.o.m hade skrivit ut att han jobbade just på Femfinger-Tobbe's firma.
Citera
2022-04-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Två av mina favoriter helt klart X-militären och Kinky-Brian. Den förste för kuken och den andre för den nakna Dracula-looken.
Kinky-Brian är verkligen vad man skulle kunna kalla "Ett riktigt original".
Citera
2022-04-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonbo
Lägger mig inte i vad Sjöberg gör men i ett välfungerande samhälle så ska man inte hängas ut odömda eller de som avtjänat sitt straff. Tycker vi att vi i ett av västvärldens bäst fungerande samhällen borde kommit längre. Alla ni som spottar spä hit och dit borde tänka lite längre, kanske när ni blivit äldre och klokare förstår ni att det inte är så lätt.

Jag ska ta en stund här och förklara hur det fungerar, om du sen väljer att ta till dig av den informationen är naturligtvis helt frivilligt.
Ingen odömd hängs ut på Dumpen helt enkelt för att det dom gör inte är olagligt.
Citera
2022-04-23, 21:27
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Okej, trist då. Det enda vulkaniska med den gäddan var väl porrkuken och avgrundsvrålet, men inte myckt mer.
Jag vill ha något mer extremt, typ en partiledare som fångas med fingrarna i sylten.

Sara skrev här samma kväll att militären inte var vulkan gäddan så något annat ska nog komma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in