Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-23, 20:56
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Eller en hög rysk diplomat? Då kunde det bli riktigt intressanta förvecklingar om Patrik inte backar undan.

Vladimir Putin, eller ännu bättre... Ramzan Kadyrov som groomar en fjortiskille, det skulle slå hårt.
Citera
2022-04-23, 20:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Kinky-Brians look är ju klockren, men karln är ju mest tragisk. Han kör med sitt "förlåt" hela tiden, givetvis utan att få minsta sympati från Patrik och Sara. Patrik gick dock över gränsen rejält när han kommenterade hur pass fysiskt oattraktiv han tyckte Brian var...
Motbjudande att driva med en funktionshindrad.
Citera
Medlem
goofers avatar
De tjejer som råkat värst ut är dem som blivit groomade på riktigt via nätet.

De har oftast lurats att de pratat ned någon yngre, som sedan vill ha bilder och efter det mer lättklädda bilder.

Sen börjar utpressning om grova bilder, naket, onani mm.
Om de inte ställer upp på mer naket kommer groomaren att sprida bilder till föräldrar och skola.

Sen har många fall gått till att den unga tjejen tvingas möta förövaren för sex.

Ett antal sådana här fula djävlar har fått långa fängelsestraff, nen inte ens de har blivitv uthängda.

Här har vi de farliga förövarna, de som dumpen jagar är ju bara imbeciller i jämförelse.

Många tjejer har blivit utpressade och mår mycket dåligt, några finns inte längre.

Här finns mycket att göra för dumpen.
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Vilka av männen är era "favoriter" sett till hur pass många garv de har gett er? Menar inte att hata på männen nu utan bara beskriva hur roliga de är.

En av mina kandidater är "Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg". Hans kommentarer är klockrena:

Mannen: "Jag visste det, jag visste att det var du Patrik. Jag visste det".
Patrik: "Och ändå så kom du hit. Varför då, för du ville träffa mig?"
Mannen: "Ja".
Patrik: "Vad har du för fel i huvudet?"
Mannen "Jag vet inte."

Bara ett par av hans roliga kommentarer.
90% av alla gäddor tycker jag utstrålar sånt mörker så jag har svårt att garva åt själva videon. Garvar mer när vi pratar och beskriver dom här i tråden.
Men om jag ska säga en som jag faktiskt skrattade åt så är det Tweedy!
Citera
2022-04-23, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Motbjudande att driva med en funktionshindrad.

Vad hade han för funktionshinder?
Citera
2022-04-23, 21:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Vad hade han för funktionshinder?
Bland annat begåvningshandikapp tror jag. Säkert även psykiska besvär.
Citera
2022-04-23, 21:00
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Vilka av männen är era "favoriter" sett till hur pass många garv de har gett er? Menar inte att hata på männen nu utan bara beskriva hur roliga de är.

En av mina kandidater är "Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg". Hans kommentarer är klockrena:

Mannen "Jag vet inte."

Jag har lite konstig humor men måste nog ändå säga att han Pekka "det går åt helvete med frugan och skilsmässa och allting-mannen" som desperat och maniskt upprepade sina repliker och tjatade "hål i huvudet" på Patrik är den video jag skrattat mest åt.

Påminner en aning om en scen i Jägarna (första filmen) när en av tjuvjägarna blir nervös och desperat för att han har lån på bilen och det kanske går åt helvete och inte kan betala osv...
Citera
2022-04-23, 21:01
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
90% av alla gäddor tycker jag utstrålar sånt mörker så jag har svårt att garva åt själva videon. Garvar mer när vi pratar och beskriver dom här i tråden.
Men om jag ska säga en som jag faktiskt skrattade åt så är det Tweedy!

Tweedy är fan skön! Jag som har tagit en del tjack genom åren känner igen "pundar-looken" direkt. Samt att han är så där mentalt oberörd, och nästan driver med Patrik och Sara också gör honom lite komisk.

Saras: "Vi ringer polisen!" innan de har fått stopp på honom är ju dock bara så sjuukt cringe. Ett tommare hot får man leta efter. Har ens någon av gäddorna blivit åtalade i domstol efter att deras videor har publicerats på Dumpen?
Citera
2022-04-23, 21:06
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Tweedy är fan skön! Jag som har tagit en del tjack genom åren känner igen "pundar-looken" direkt. Samt att han är så där mentalt oberörd, och nästan driver med Patrik och Sara också gör honom lite komisk.

Saras: "Vi ringer polisen!" innan de har fått stopp på honom är ju dock bara så sjuukt cringe. Ett tommare hot får man leta efter. Har ens någon av gäddorna blivit åtalade i domstol efter att deras videor har publicerats på Dumpen?

Haha, ja, ”vi ringer polisen” betyder typ ”vi är mjäkiga och totalt ofarliga” på pundarspråk. Man ser hur Tweedy tvärstannar när de ropar det, typ det här blir en lätt match jämfört med det övriga kaos jag lever med.
Citera
2022-04-23, 21:07
Medlem
Om vulkanen va Jonas Linde blir ja besviken men alltid gött när våldsvänsterns riktiga färger visas. Hans bortförklaringar både här och på Dumpen samt i fup angående vapenbrottet är skrattretande.

Idioten satt också på anstalten och gick runt som en militär och låtsasmantlade ett gevär på promenaderna och sen när han fick varning ville han att kriminalvården skulle filma hans rörelser och skicka till försvarsmakten som skulle göra en bedömning om han gjorde vapengester eller inte...
Citera
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:

Mannen "Jag vet inte."

Jag brukar undvika att skylta med det, men jag gillar Lennart skarpt. Uppsyn, röst, dialekt ... Han har allt. Gillar även minionerna av ungefär samma skäl.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Femfinger-Tobbe...

Nu för tiden med samma namn som en gädda med Migrän.

Snyggt jobbat Halte Harald, tack!

I podden "Nu är vi ute och rullar igen" så nämner Sara detta namnbyte 22min och 23sek in. Jag tänkte leta vidare efter femfinger-peddot, men det räckte att läsa vidare i denna tråd istället, så fick jag namnet serverat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in