Citat:
Ursprungligen postat av
Chenoa
...valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare
HAHAHAHAHAHAHAAHA (andas djupt) AAAAAAHAHAHAHAH!!
Det kan inte vara så att du tänkt ut denna förklaring i efterhand? Det påstås även att du kom med liknande bortförklaringar när du dömdes för vapenbrott (Jönköpings tingsrätt B2199-18). Pedofil och militant kommunist är ingen vinnarkombination, du kanske ska tänka om din strategi? Rita gärna en mindmap som stöd, jag vet att du har talang för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Bilen! Kommer vi på märket och kanske modellen så är vi nära lösningen. Ratten syns från sidan och man kan ana bilens konturer
Visst är det en pickup han kör?
Jag gissar på en Nissan Navara men det är en tunn gissning... När han säger "tack så hemskt mycket för att ni gör det" ca 40 sek in så tycker jag mig skymta ett flak. Sidorutornas form (bak) ser också pick-up-lika ut. Det finns en inbuktning på dörren som ser lik ut den Nissan har, samt att de främre hjulhusen är lite rundade, till skillnad från t.ex. VW Amarok som är mer kantiga. Men det är mörkt och skakigt filmat så man ser ju knappt något alls...
Vidare så jobbade han väl som snickare, golvläggare eller liknande och pickuper är vanliga firmabilar för denna typ av verksamhet. Kanske var han ute och cruisade i jobb-bilen?