Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-21, 08:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
En annan sak jag lagt märke till är att om något ämne gäller en själv så kommenterar man inte. Jag struntar om någon tror att jag är pedofil eller inte men i andra frågor som egentligen inte borde vara känsliga men som är personliga. Då håller man käften.
De som skriver i tråden om pedofili kan inte vara pedofiler. Då hade de inte gjort det. Det är snarare dom som obefogat skriver mot pedofiler som själva är det. Så är det i alla sammanhang. De största hycklarna är nästan alltid de "värsta" asen.
Säger någon till mig numera att han INTE tänder på småflickor så VET jag att han är pedofil. Det är inte svårare än så.

Hmmm nu ska vi se här... Så den som skriver MOT pedofiler är pedofiler, är det inte lite motsägelsefullt.

Då borde Dumpens mest engagerade fans och pedofilhatare i denna tråd vara pedofiler i högre utsträckning än andra? Nej det tror jag inte du..
Citera
2022-04-21, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Men du…
Du var inne i en incestgrupp. VAD gjorde du där om du inte gick in där med tanken från början att att ”fiska”? Sökte du vanligt sex kulle du inte varit i den gruppen.
Sorry. Men du är inte trovärdig alls.

Man skickar inte bilder på sin egna k*k och bilder på sig själv när man har sex (eller om det är en ren våldtäkt på en minderårig) . Svårt att veta vad som döljer sig under blurrningen över bilder och text i chatten. Men jag blev illamående av de blurrade bilderna. 🤮.
Du är heller absolut inte den första som blir ertappad och som påstår att du fiskar. Det är MÅNGA före dig som kommit med det för att slippa undan 😬. Dessutom köper jag inte ett dugg att du hade sprungit som skållad råtta om du själv varit pedofilfiskare. Då hade du vetat vilka Dumpen är och pratat med dem.

Nej tyvärr. Dina bilder, din vidriga text, att du befann dig i incestgrupp och sen att du sprang och döljde ditt ansikte gör att du platsar fint i hall of shame på Dumpen.

Chenoa tystnade plötsligt inatt. Inga nya inlägg på flera timmar. Vad gör han? Kan någon som bor i närheten av honom åka dit och knacka på? Förklara för honom att han måste komma in i tråden igen och besvara alla obesvarade frågor.

Jag undrar också om kartan på väggen är till salu? Han kanske kan lägga upp den på tradera. Jag tänkte scanna den och sälja som en NFT. Kan tänka mig att dela intäkterna med dumpen om jag får bra betalt.
Citera
2022-04-21, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Jag föreställde mig precis senaste klippet där gäddan löper iväg, med pålagd Benny Hill musik...

Hahahaha det hade varit guld. Den här gäddan måste memas!
Citera
2022-04-21, 09:23
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Först och främst så skrev inte Fiskaren ”Familjesex”.
Fiskaren skrev på din fråga ”Familjelekar”.
Efter det så frågade du om Fiskaren ville ha incestsex, där svarade Fiskaren att hon hade det.
Efter det skrev du ”Familjesex är bäst”.
Där efter gick du på och berättade om dina egna erfarenheter.
Vill du berätta vad du skrev?

Om du vill köra med raka kort så har du chansen nu.
Värt att notera där är ju att Linde skriver "vill du vara min syster eller min dotter eller min mamma". Har man som fetisch att låtsas att man knullar sitt eget barn är väl steget till riktig pedofili inte så långt.
Citera
2022-04-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Värt att notera där är ju att Linde skriver "vill du vara min syster eller min dotter eller min mamma". Har man som fetisch att låtsas att man knullar sitt eget barn är väl steget till riktig pedofili inte så långt.

Jaja, han är peddo, inget snack om saken. Han kan försöka slingra sig hur mycket han vill. Men jag tror knappast någon köper hans korkade bortförklaringar. Om han verkligen vill bli tagen på allvar så måste han gå vidare med det här rättsligt på något sätt. Gör han inte det, så vet vi att hans långsökta bortförklaringar var en bluff. Han har bara två alternativ nu. Antingen ta upp kampen mot dumpen och bevisa sin oskuld, eller gå i landsflykt och gömma sig för resten av livet.
Citera
2022-04-21, 10:02
Medlem
Ålens avatar
Chenoa: Du verkar först nappa på det där med ”familjesex” som ett rollspel, läser jag det hela korrekt då?
Citera
2022-04-21, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
...valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare

HAHAHAHAHAHAHAAHA (andas djupt) AAAAAAHAHAHAHAH!!
Det kan inte vara så att du tänkt ut denna förklaring i efterhand? Det påstås även att du kom med liknande bortförklaringar när du dömdes för vapenbrott (Jönköpings tingsrätt B2199-18). Pedofil och militant kommunist är ingen vinnarkombination, du kanske ska tänka om din strategi? Rita gärna en mindmap som stöd, jag vet att du har talang för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Bilen! Kommer vi på märket och kanske modellen så är vi nära lösningen. Ratten syns från sidan och man kan ana bilens konturer

Visst är det en pickup han kör?
Jag gissar på en Nissan Navara men det är en tunn gissning... När han säger "tack så hemskt mycket för att ni gör det" ca 40 sek in så tycker jag mig skymta ett flak. Sidorutornas form (bak) ser också pick-up-lika ut. Det finns en inbuktning på dörren som ser lik ut den Nissan har, samt att de främre hjulhusen är lite rundade, till skillnad från t.ex. VW Amarok som är mer kantiga. Men det är mörkt och skakigt filmat så man ser ju knappt något alls...

Vidare så jobbade han väl som snickare, golvläggare eller liknande och pickuper är vanliga firmabilar för denna typ av verksamhet. Kanske var han ute och cruisade i jobb-bilen?
Citera
2022-04-21, 10:23
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Chenoa tystnade plötsligt inatt. Inga nya inlägg på flera timmar. Vad gör han? Kan någon som bor i närheten av honom åka dit och knacka på? Förklara för honom att han måste komma in i tråden igen och besvara alla obesvarade frågor.

Jag undrar också om kartan på väggen är till salu? Han kanske kan lägga upp den på tradera. Jag tänkte scanna den och sälja som en NFT. Kan tänka mig att dela intäkterna med dumpen om jag får bra betalt.

Konstigt om han drog sig tillbaka från tråden hörru … Mindre av flams och trams, som du i och för sig skriver rätt underhållande, och han kanske hade varit kvar. Vi hade kunnat ställa frågor på det sätt som Dumpen aldrig gör.
Citera
2022-04-21, 10:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Jävla gnäll.. 🙂 Borde vara ganska enkelt att hålla sig borta från barnen..så slipper man problem från mitt håll iallafall.
Några av mina bästa och bestående vänner genom livet, träffade jag när de var 13-14 på en chat likt kik, och tro det eller ej, men vi har aldrig haft sex med varandra.
Om era fiskare stöter på mig på chattar så kommer ni dock märka det, ty jag är ointresserad av att sexchatta. Jag är bara intresserad av att ha barnvänner.
Senast redigerad av Trolltestet 2022-04-21 kl. 10:33.
Citera
2022-04-21, 10:36
Medlem
Den senaste ”förnekar-tokrunkar-spring-gäddan-som-påstår sig fiska själv” (😂😂😂&#128514 måste vara fullblodspsykopat.

Jag läste om rättegången där han blev dömd till fängelse för grovt vapenbrott, de mind-maps han skrev är intressanta i analysen.

Kopior finns på N-fronts sida. (Tidigare länkat i tråden)
Gäddan ställer bla förhållandet med flickvännens mot möjligheter att träffa nya kompisar i fängelset när han planerar sina strategiska steg innan han grips.
Citera
2022-04-21, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Konstigt om han drog sig tillbaka från tråden hörru … Mindre av flams och trams, som du i och för sig skriver rätt underhållande, och han kanske hade varit kvar. Vi hade kunnat ställa frågor på det sätt som Dumpen aldrig gör.

Jag är egentligen inte intresserad av att ställa seriösa frågor. Jag vill bara reta honom så att vi får mer meme-material. Det här kan inte få sluta med hans ekande runkvrål. Det måste bli något roligt efterspel här på flashback.
Citera
2022-04-21, 10:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu ska dom kränga föreläsningar:

https://dumpen.se/2022/04/19/dumpen-on-tour/

Ursäkta att jag är sen att kommentera, men minst sagt spännande utveckling med tanke på vilka de ska inrikta sig mot:

Citat:
Föreläsningarna kommer att delas upp i olika kategorier som riktar sig till:

✔ Barn och unga. Årskurs 4 – 6 eller årskurs 7 – uppåt. Föreläsningen kommer att handla om vad det är för personer som sitter bakom skärmarna, hur vanligt det är att bli kontaktad. Hur man ska agera när man blir kontaktad och hur man på bästa sätt trasslar ur sig ur en groomares garn när man råkat nässla in sig och skickat de bilder som individerna ofta kräver.
(Givetvis barnvänligt)

✔ Föräldrar. I denna föreläsningen kommer vi att berätta lite om vad vi stöter på under våra fiskerundor. Hur man kan prata med sina barn för att lära dem hur de bör agera när de blir kontaktade, och hur man ska göra när olyckan är framme.

✔ Företagsevent. En lättsam (icke barnvänlig) men lärorik föreläsning om hur vi arbetar, hur gäddorna verkar för att få tag på barn. Hur gäddorna lurat oss och hur vi till slut lyckats fiska upp en del gäddor som varit mer svårfiskade. (Skvaller och information om hur det gick sedan ingår &#128578

Vi kommer med detta även att lägga om fisket en smula så att vi när vi har bokningar med föreläsningar passar på att förlägga fiskandet till samma geografiska område som vi befinner oss i.

Vilken skola skulle seriöst ta in Patrik och Sara för att förläsa med tanke på det grafiska innehållet, speciellt i dom yngre årsklasserna? Antar att det kan finnas föräldragrupper som kan anlita, men knappast några mer seriösa sådana. Ska minst sagt bli intressant och se vilka företag som anlitar dom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in