Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Eftersom det är sekretess i ärenden där underåriga groomats av vuxna män så kan ingen förutom de utsatta och de som utrett ärendena veta hur chattandet sett ut , därför finns det ingen möjlighet att hänga ut dem på samma sätt som de som hamnar hos dumpen. Med ganska stor sannolikhet har det sett ungefär likadant ut i chattandet hos de dömda förövarna som hos de som finns hos dumpen förutom att det nog tagit längre tid till träff med ",barnet" och att det skett under mer press i form av hot och erbjudanden om pengar eller annat
Ja, jag har under några långa nattpass bakom ratten lyssnat på en del poddradio i ämnet och förövarna är mycket föreslagna och tålmodiga.
Mycket farliga män som skiter I om barnet far illa, lider eller tom vill begå självmord.
En helt annan kategori av förövare, rena monster som jag hellst hade sett inlåsta på livstid.
De här som dumpen fångat är ju snudd på groomade av fiskaren, jag försvarar dem inte de har betätt sig mycket klandervärtoch bör få en djävla käftsmäll. Men sättet som fiskarna jobbar är ju att själva snacka in gäddorna i samtal om sex.
Backa och låt gäddorna själva snacka in sig på sex.