2022-03-29, 17:11
Medlem
Nu är Fredrik på dåligt humör så då höjs priset för att få lyssna på podden trots att produkten blivit sämre, och trots att han själv varit sjukskriven en längre tid. Men glöm inte att ha koll på affektregleringen..
Citera
2022-03-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Nu är Fredrik på dåligt humör så då höjs priset för att få lyssna på podden trots att produkten blivit sämre, och trots att han själv varit sjukskriven en längre tid. Men glöm inte att ha koll på affektregleringen..

Skärp dig, 50 kr för allt de content de pumpar ut är extremt prisvärt.

Fredrik verkar ha vissa narcissistiska drag ja, men jag tycker hans nya (kläd)stil är väldigt underhållande. Kul utseende, kul att gå runt och skramla med fejk-klockor, tränings-overall osv. Undrar dock hur länge denna stil, intresse osv. kommer leva vidare? Minns att han i våras var helt inne på att han hade ADHD och det kan faktiskt stämma. Han verkar ha en tendens att snöa in sig totalt på vissa ämnen och det är väl typiskt för folk med ADHD? Han kanske borde göra den där utredningen ändå? Han är helt nykär i Calle S och deras nya projekt, men hur kommer det se ut om ett år? Kommer podden hålla på långt sikt?

För övrigt skönt att de lagt klock snack i en egen podd, eloge till redaktionen så vi Ploj-haters slipper skiten. Men fan vad jag hatar när man tror att kusten är fri, men ser inte ett spår av honom på instagram under dagen och sedan sätter sig ner med det nya avsnittet och det första man möts av är en klassisk platt Ploj-replik.
Citera
2022-03-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godagranater
Skärp dig, 50 kr för allt de content de pumpar ut är extremt prisvärt.

Fredrik verkar ha vissa narcissistiska drag ja, men jag tycker hans nya (kläd)stil är väldigt underhållande. Kul utseende, kul att gå runt och skramla med fejk-klockor, tränings-overall osv. Undrar dock hur länge denna stil, intresse osv. kommer leva vidare? Minns att han i våras var helt inne på att han hade ADHD och det kan faktiskt stämma. Han verkar ha en tendens att snöa in sig totalt på vissa ämnen och det är väl typiskt för folk med ADHD? Han kanske borde göra den där utredningen ändå? Han är helt nykär i Calle S och deras nya projekt, men hur kommer det se ut om ett år? Kommer podden hålla på långt sikt?

För övrigt skönt att de lagt klock snack i en egen podd, eloge till redaktionen så vi Ploj-haters slipper skiten. Men fan vad jag hatar när man tror att kusten är fri, men ser inte ett spår av honom på instagram under dagen och sedan sätter sig ner med det nya avsnittet och det första man möts av är en klassisk platt Ploj-replik.

Det handlar inte om kostanden det handlar om hur jävligt han hanterar deras följare när han har stått på knä nån månad tidigare.

Nu har han fått stort huvud då är det Schulmans, Rolex och höjda avgifter som gäller. Han verkar snarare vara bipolär än att ADHD.
Senast redigerad av Linje40 2022-03-30 kl. 23:54.
Citera
2022-04-02, 01:00
Medlem
Jag kan omöjligt vara den enda personen som velat sätta munkavle på August tills idag?
Bra jobbat hörru
Citera
2022-04-02, 18:27
Medlem
Är det en meme att hata på ploj? Jag tycker han är skitnice, mysig röst och trygg närvaro.
Citera
2022-04-03, 13:01
Medlem
Älskar August.
Citera
2022-04-05, 07:13
Medlem
August bör munkavlas, varje instick så stannar ämnet upp.

Även kul att Jan-Emanuels burn på Fredrik klipptes bort i gratisversionen.

Var något i stil med "Alltid kul att prata med dig Jan" varpå Jan-E svarade "Kul att jag kan ge dig glädje så slipper du få glädje via kemiskt vis".
Citera
2022-04-05, 13:55
Medlem
Ja, Fredrik har alltid varit en ganska overt narcissist, mitt problem med honom är dock att jag inte hör vad han säger då han inte kan artikulera plus hans läspningar. Idag t ex när han skulle framföra sin "skarpa" analys om att småkillar som gillar "NSL-lag" är en stretch. Han menade givetvis NFL men ingen vågade påpeka Geniets okunskap vilket gjorde analysen än mer dråplig.

Är hans nya Ali G-stil oironisk tror ni ?
Citera
2022-04-05, 16:50
Medlem
peterZiipens avatar
Aldrig förstått mig på poddar som insisterar på att prata skit/skvaller om kändisar och samtidigt beepar allt och alla så man inte har en aning om vem det handlar om. Kul lyssning(?) Beepas konstant i Schulman och Geniets podd. Tyckte de pratade om att de skulle vara öppna och transparenta i podden, men icke.
Citera
2022-04-05, 22:25
Medlem
Nej, Schulman och Söderholm-podden är fortsatt tråkig, lyssnar tyvärr varje vecka på grund av att jag har svårt att hålla mig, men det är verkligen motsatsen mot vad som utlovas. Minus kändisrunket som ändå bleepas så fort det blir intressant, vad skiljer den från vad 19-åriga grabbar snackar om på en förfest? (suga av sig själv, dutta när man kissar, min mamma skrek på mig är jag var liten buhu).

Har absolut inget emot att slölyssna på den i väntan på en buss men that's it.
Citera
2022-04-06, 16:10
Medlem
Jävligt pigga insatser från samtliga idag, bra lyssning!
Citera
2022-04-10, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Nej, Schulman och Söderholm-podden är fortsatt tråkig, lyssnar tyvärr varje vecka på grund av att jag har svårt att hålla mig, men det är verkligen motsatsen mot vad som utlovas. Minus kändisrunket som ändå bleepas så fort det blir intressant, vad skiljer den från vad 19-åriga grabbar snackar om på en förfest? (suga av sig själv, dutta när man kissar, min mamma skrek på mig är jag var liten buhu).

Har absolut inget emot att slölyssna på den i väntan på en buss men that's it.

Ja den är tyvärr väldigt tråkig, den är typ samma stuk som Alex och Sigges podcast, två medelålders män som sitter och asgarvar och tycker sig själva vara otroligt roliga...skitkonstig och rätt tråkig podd, för mig är det slutlyssnat i alla fall.

-----------------------------------------------------------------------------------

I övrigt, var det jag som missade något skämt som gick mig rakt över huvudet när de sade att Petter var med i Beck-Spår i mörker eller menade de allvar...?

Googlade det och kan inte hitta ett enda bevis för att han var med i den filmen, han finns ju inte med i några rollistor i alla fall, om det var ett skämt, var vad skämtet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in