Citat:
Ursprungligen postat av
atlantisx
Nej, Schulman och Söderholm-podden är fortsatt tråkig, lyssnar tyvärr varje vecka på grund av att jag har svårt att hålla mig, men det är verkligen motsatsen mot vad som utlovas. Minus kändisrunket som ändå bleepas så fort det blir intressant, vad skiljer den från vad 19-åriga grabbar snackar om på en förfest? (suga av sig själv, dutta när man kissar, min mamma skrek på mig är jag var liten buhu).
Har absolut inget emot att slölyssna på den i väntan på en buss men that's it.
Ja den är tyvärr väldigt tråkig, den är typ samma stuk som Alex och Sigges podcast, två medelålders män som sitter och asgarvar och tycker sig själva vara otroligt roliga...skitkonstig och rätt tråkig podd, för mig är det slutlyssnat i alla fall.
-----------------------------------------------------------------------------------
I övrigt, var det jag som missade något skämt som gick mig rakt över huvudet när de sade att Petter var med i Beck-Spår i mörker eller menade de allvar...?
Googlade det och kan inte hitta ett enda bevis för att han var med i den filmen, han finns ju inte med i några rollistor i alla fall, om det var ett skämt, var vad skämtet?