2023-12-04, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehJc379Eyl7J
Självupptagen, ska alltid framhäva sig själv oavsett ämne, blåser upp de reportage/jobb han gjort, vet jämnt bäst, osv.

När han lägger upp en bild på nyss avliden Shane McGowan så väljer han en bild där Shane har på sig en Fred Perry-piké med samma färger som han själv har haft, och lägger en bild på sig själv i den skjortan.

Så där, om och om igen.

Låter som en person vars content jag aldrig någonsin vill konsumera någonsin igen
Senast redigerad av Manny545 2023-12-04 kl. 05:23.
Citera
2023-12-04, 06:41
Medlem
kaktusplastiks avatar
Nu pausar Fredrik från Gott snack. Och ska starta en Palestina-podd om jag uppfattade det rätt i hans story på IG?

Jag tycker det är tråkigt. Fredrik är ändå motorn och det blir inte samma sak när han inte är med. Sen har han varit labil på sistone så en paus kanske är nödvändig.

Det hade kunnat funka om Jesper tog över. Jag har för dålig koll på de andra, kan inte skilja ploj ballafjang Agge osv åt.
Citera
2023-12-04, 07:44
Medlem
YuriOrlovs avatar
Fredrik pausar Gott Snack pga av att han mår så dåligt av Israel-Palestina konflikten.

Han måste verkligen sluta gå all in i saker. Snöar in totalt. Kokain, Gabor…

Lider han av autism?
Citera
2023-12-04, 10:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Nu pausar Fredrik från Gott snack. Och ska starta en Palestina-podd om jag uppfattade det rätt i hans story på IG?

Jag tycker det är tråkigt. Fredrik är ändå motorn och det blir inte samma sak när han inte är med. Sen har han varit labil på sistone så en paus kanske är nödvändig.

Det hade kunnat funka om Jesper tog över. Jag har för dålig koll på de andra, kan inte skilja ploj ballafjang Agge osv åt.

Haha ännu en podd? Han är ju en parodi på sig själv. Hur många poddar har han inte dragit igång och som sedan bara runnit ut i sanden?
Citera
2023-12-04, 10:46
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Kanske jag som är lite konspiratorisk nu. Att själv diagnostisera sig med PTSD den enda vecka med gäster som inte vurmar lika hårt för Palestina som Fredrik tycker jag skaver en aning (Omar ex). Om inte en aning smaklöst mot alla krigsoffer/anhöriga oavsett sida/krig. Den föreningen skulle man vilja vara med och lyssna när folk berättar om hemskheter såsom psykisk misshandel/flytt från krig/sexuella övergrepp m.m. sedan kommer Freddan "Tjena jag heter Fredrik och har fått PTSD från att sända live radio från Södermalm".
Senast redigerad av ungtkaffe 2023-12-04 kl. 10:51.
Citera
2023-12-04, 11:18
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Haha ännu en podd? Han är ju en parodi på sig själv. Hur många poddar har han inte dragit igång och som sedan bara runnit ut i sanden?

Han verkar minst sagt manisk. Ta paus från en podd för att starta en annan.

Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Kanske jag som är lite konspiratorisk nu. Att själv diagnostisera sig med PTSD den enda vecka med gäster som inte vurmar lika hårt för Palestina som Fredrik tycker jag skaver en aning (Omar ex). Om inte en aning smaklöst mot alla krigsoffer/anhöriga oavsett sida/krig. Den föreningen skulle man vilja vara med och lyssna när folk berättar om hemskheter såsom psykisk misshandel/flytt från krig/sexuella övergrepp m.m. sedan kommer Freddan "Tjena jag heter Fredrik och har fått PTSD från att sända live radio från Södermalm".

Också rätt taskigt att slänga Paolo Roberto i knät på sina bisittare.

Fredrik är sin egen värsta fiende. Han visar det gång på gång. Broar bränns, folk går från att vara underbara till att hånas och hatas. När man hör Gunilla förstår man varför det blivit så här för hon är ju exakt likadan. Jag tror tyvärr Gott snack kommer gå under innan året är slut – om han inte skärper till sig ordentligt.
Citera
2023-12-04, 12:14
Medlem
YuriOrlovs avatar
Fredrik pissar ännu en gång på sin lyssnare. Det är liksom snart det enda han har kvar. OM han nu lider så mycket och inte kan sova - varför startar han en NY podd med den outhärdliga Vardagsrasism.

Pallar folk som jobbar med honom detta? Dom måste ju ruttna? Han är som ett stort barn. Svårt att skratta åt bebishjärnor när man själv är en.
Citera
2023-12-04, 15:07
Medlem
Är detta ett skämt? Vad menar han, att han får PTSD av att befinna sig tusentals mil från ett krig och reposta bilder på döda barn för att få godhetspoäng?
Citera
2023-12-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Fredrik pissar ännu en gång på sin lyssnare. Det är liksom snart det enda han har kvar. OM han nu lider så mycket och inte kan sova - varför startar han en NY podd med den outhärdliga Vardagsrasism.

Pallar folk som jobbar med honom detta? Dom måste ju ruttna? Han är som ett stort barn. Svårt att skratta åt bebishjärnor när man själv är en.

Man märker ju att August verkar va rätt less han är ju den enda som är kritisk mot Hamasvurmande gäster och Fredrik.
Citera
2023-12-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Låter som en person vars content jag aldrig någonsin vill konsumera någonsin igen

Tycker du ska lyssna på några avsnitt av Cyril & Stig, och återkomma med recension!
Citera
2023-12-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov

Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Man märker ju att August verkar va rätt less han är ju den enda som är kritisk mot Hamasvurmande gäster och Fredrik.

Jag tvekar inte en sekund på att i princip alla han jobbar med för tillfället fullkomligt hatar Fredrik just nu och har gjort många gånger innan när han spårar ur på saker och ting och därmed förstör för det enda projekt i hela hans jävla liv som inte har gått i graven(ännu) men det är förmodligen en väldigt enkel förklaring till varför ingen säger något: De vågar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av ehJc379Eyl7J
Tycker du ska lyssna på några avsnitt av Cyril & Stig, och återkomma med recension!

Aldrig i livet
Citera
2023-12-04, 19:46
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Jag fattar ärligt talat inte vad det här handlar om. Han ställer in sin medverkan idag pga att han inte mår bra och har nån form av PTSD, fick han det i natt eller? Hela helgen har han varit och firat sin killes födelsedag och idag verkar han ha hängt på Soho house. Försvann PTSD:n efter lunch kanske?

Riktigt svagt att inte ens ta sig till sändningen och förklara vad som pågår. Än en gång sviker han alla i studion och oss som betalar trots att han ständigt sviker sina löften.

Hade mer sympati för palestinierna innan Fredrik drog igång sin kampanj som kom från ingenstans och trycktes ner i halsen på en. Han gör det till en vänsterfråga där han inte ens vill höra motargument eller diskutera sansat med folk som har andra åsikter. Roligare att sitta med Ekis och Max och runka av varann en timme i sin övertygelse om att det inte finns några som helst nyanser i frågan. Han talar bara till dom redan frälsta, vad tror han egentligen att han ska kunna åstadkomma med det här...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in