2022-04-14, 23:47
Medlem
Likt skolan har nu svenska polisen cuckifierats. Fyfan vad patetiskt att se på.
Citera
2022-04-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Inte alls. Ni piskar upp detta och förstorar det. Vad jag kan se i de två klipp som cirkulerar är det väl inte ens så många som 70 aktiva våldsverkare här? 3 stycken slår sönder polisbilarna medans andra barn står bredvid och hejar på. Hur många dog ikväll?

3 poliser till sjukhus
Uppeldade polisbilar
Över 20 fall av misshandel
Brandmän med glassplitter i ögat
Sönderslagna ambulanser
Köpcentrum satt i brand och tvingas hålla stängt
Polisuniformer som stals
Poliser från övriga delar av landet har fått åka ner för att förstärka upp

Och du menar att vi härinne förstorar?
S-T-O-L-L-E
Finspång för dig!
Citera
2022-04-14, 23:48
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man
Hur man rent konkret ändrar en lag? Nej, jag är inte jurist tyvärr. Men självklart kan man ändra lagar! I Danmark tex har man ändrat lagen så att man blir av med medborgarskapet om man varit med i en terrororganisation. Rent teoretiskt kan man ta tillbaka medborgarskap om man varit med i en schackklubb med, finns liksom inga gränser för vad man kan göra!
Ja rent teoretiskt så är all lagstiftning hittepå och kan ändras till vad som helst.
Det jag är ute efter är hur vi praktiskt ska kunna få ordning på de missförhållanden som vi tillåtet uppstå?
Om vi inte kan svara på det, då är det god natt Anna-Stina med Svea rike.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tio polisbilar blev förstörda, och tre poliser är skadade (en förmodligen allvarligt). Minst en procent av de boende i området deltog i upploppet. Du kollar inte ens på nyheterna, eller?

En procent? Nej jag har inte "kollat nyheterna" om du syftar till Riks youtube eller Samhallsnytt.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du kanske har glömt att det ligger 3 snutar på sjukan och minst 5 fordon av tiktok filmen att döma vandaliserades. Inte en enda Anders eller Ove på någon av de där filmerna. Det är Knulla din morsa, allahu akbar och allt som hör till. Försök inte få de till något annat.

3 snutar på sjukan för vad exakt?
Citera
2022-04-14, 23:49
Medlem
-DaRude-s avatar
Två fel här.

Först att man tillåter fetäcklet Paludan att provocera på svensk mark endast med syftet att skapa motsättningar och hätsk stämning. Låt äcklet klara sig utan skydd och uppbackning nästa gång.

Det andra att polisen låter sig bli överfallna utan motstånd och bara tittar på och låter vandalerna förstöra polisbilar och annan egendom. Vem har våldsmonopolet egentligen? Staten har redan kapitulerat mot orten. Och folk vill kriga och dö för det här landet?
Senast redigerad av -DaRude- 2022-04-14 kl. 23:52.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinKnullarGet
Gött att höra. Någonstans måste man börja. Det är inte alls för sent som många tror. Samlar man sig som vi gjorde förr är det mesta möjligt. Jag håller mig alltid positiv och ser en framtid som är definitivt vår igen. De senaste 60 åren har lärt oss vad som är viktigt.

Sossarna har dock garderat sig bra med att ha merpartern av muslimerna vid sin sida. Om 20 år är de ensamma i riksdagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Vi kommer inte att få en invandrarkritisk regering. S lever gott på alla röster från invandrare. Nyans banar vägen för islamisterna sen blir det bibelbränning för hela slanten

Ja, det senaste är att någon månad före valet höja garantipensionen med en tusenlapp i månaden

Målgrupp: alla invandrare/flyktingar/migranter som inte gjort många knop i Sverige eller tjänat in till pension. Medan de som jobbat i 35-45 år imte får ett öre.

Zossarnas valfläsk till nya valboskapen sedan, framförallt, Släpröven Löfven fasaväckande tid, är det värsta som hänt i Nordisk politik sedan Hitlers och Stalins attacker på nordiska grannländer.
Men dessa gick ju över...
Citera
2022-04-14, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Som vanligt är det ditresta huliganer som tar chansen att starta upplopp. Precis som i Göteborg, Husby eller Paris om man så vill. Inget nytt under solen.

Både och såklart, en hel del bor säkert däromkring.

Han vill ju bara vara politiskt korrekt och försvara området där hans bostadsbolag har lägenheter, hur illa det än är där som vi alla vet att det är i dessa ghetton. Han bor knappast själv där som rik svensk fastighetsbolagstopp. Nej, just det.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
3 poliser till sjukhus
Uppeldade polisbilar
Över 20 fall av misshandel
Brandmän med glassplitter i ögat
Sönderslagna ambulanser
Köpcentrum satt i brand och tvingas hålla stängt
Polisuniformer som stals
Poliser från övriga delar av landet har fått åka ner för att förstärka upp

Och du menar att vi härinne förstorar?
S-T-O-L-L-E
Finspång för dig!

Sieg heil för Finspång bara för att jag försöker diskutera på Flashback. Fortsätt slicka din feta morsa och skriv inte till mig igen, tack.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Som jag sagt flertalet gånger som inte riktigt verkar gå in hos er. Det är inte Paludans problem, det är politikernas problem som har importerat hit ökenmänniskor som inte klarar av att leva i ett land med yttrandefrihet.

Så sant. Men egentligen inte politikernas problem, skapat av dem givetvis. Men de har ”tack vare” förd politik erhållit makt och livstids försörjning.
Och kan nu bara på håll, i trygghet, betrakta eländet.

Det är de stackars svenskar som nu växer upp som får leva med problemen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
miljarder muslimer lever efter en pedofilreligions dogmer. inte bara gifter de sig med barn, de har sex med dom också, precis som den inavlade muhammed på sin tid. enligt islam får man ha sex även med barn som inte är könsmogna:

https://wikiislam.net/wiki/Thighing
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_child_brides
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in