2022-04-14, 23:45
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vet vi hur mycket som ens hände i Linköping? 2 klipp har cirkulerat, knappt någonting och dom verkar ha eldat en bild och slagit sönder 3?

Det var en klick idioter och mig veterligen tror jag inte ens hälften var muslimer. Det är kriminellt slödder som tar chansen att bråka med polisen när dom får den.

Det är sannolikt att många inte är muslimer. I Navestad i Norrköping där det också blev lite stök så är många av de boende kristna syrianer.
Citera
2022-04-14, 23:45
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Vet vi hur mycket som ens hände i Linköping? 2 klipp har cirkulerat, knappt någonting och dom verkar ha eldat en bild och slagit sönder 3?

Det var en klick idioter och mig veterligen tror jag inte ens hälften var muslimer. Det är kriminellt slödder som tar chansen att bråka med polisen när dom får den.

Tio polisbilar blev förstörda, och tre poliser är skadade (en förmodligen allvarligt). Minst en procent av de boende i området deltog i upploppet. Du kollar inte ens på nyheterna, eller?
Citera
2022-04-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
De hade kommit bra överens. Båda vill knulla pojkar och de båda hatar muslimer.

De är smuts båda två.

Känner att de kan få med en och annan katolsk präst på tåget med det manifestet.
Citera
Medlem
PutinKnullarGets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jag är enig med dig.
Gött att höra. Någonstans måste man börja. Det är inte alls för sent som många tror. Samlar man sig som vi gjorde förr är det mesta möjligt. Jag håller mig alltid positiv och ser en framtid som är definitivt vår igen. De senaste 60 åren har lärt oss vad som är viktigt.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Fast, det är fortfarande ingenting Paludan behöver ta hänsyn till utan det är politikernas problem som tagit hit dessa våldsverkare.

Vi svenskar eller européer för den delen har ingen anledning att anpassa våra samhällen efter hur araber eller afrikaner vill ha det. Passar det inte, så kan de åka hem till samma länder de kom ifrån.

Som sagt, hans manifestation hann inte ens genomföras och du ser det som en seger. Förlåt, men hur dum kan man bli? Det bevisar poängen bara än tydligare

Är du ej läskunnig? Jag skrev polisen, inte Paludan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Instämmer. Ju mer de kaosar, desto bättre.

Ja det är nästan som att den där Danske kristallnattsmannen (aka Paludan)... visste om att Sverige har val snart. Hmm när var Jimmie i Danmark senast!?
Citera
Avslutad
En konstig sak som visar att polisen inte gör sitt jobb är att man inte varit på plats i stora nummer INNAN demonstrationerna skulle ha startat på respektive plats och i respektive stad. Det visar att man inte ens vill att det ska gå att genomföra, för då hade man varit där i stora nummer.

Ingen avspärrad plats heller för demonstrationerna och inga kravallstaket på plats. Naturligtvis måste man spärra av och hålla borta folk vid såna här tillfällen och demonstrationer. Varför har man inte skött och gjort detta? För att man inte kan och inte vågar upprätthålla dessa staket och områden inför demonstrationerna?
Citera
2022-04-14, 23:47
Medlem
karlinges avatar
Citat:
“Området har valts ut som arena”
Det kommunala bostadsbolaget Hyresbostäder äger knappt 1 000 lägenheter i området Ringdansen. Bolagets marknadschef Lars Löfgren säger att parkerade bilar satts i brand där.

Han har inte fått några rapporter om skador på fastigheter.

– Det är bedrövligt på många sätt det som händer. Det här har väldigt lite att göra med dem som bor i området. Att det planerades att hållas en manifestation blev ju ett startskott för det här, och den här platsen har valts som en slags arena. Det är hemskt det vi ser, säger Lars Löfgren.

Som vanligt är det ditresta huliganer som tar chansen att starta upplopp. Precis som i Göteborg, Husby eller Paris om man så vill. Inget nytt under solen.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Heliga Birgitta var 13 år när hon (tvångs)gifte sig. Nu är hon ett helgon.

det var på 1300-talet. du menar alltså att dessa miljarder muslimer befinner sig moraliskt 700 år efter oss civiliserade människor? möjligt att du har rätt. tragiskt.
Citera
Medlem
Citat:

Du kanske har glömt att det ligger 3 snutar på sjukan och minst 5 fordon av tiktok filmen att döma vandaliserades. Inte en enda Anders eller Ove på någon av de där filmerna. Det är Knulla din morsa, allahu akbar och allt som hör till. Försök inte få de till något annat.
Citera
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det är sannolikt att många inte är muslimer. I Navestad i Norrköping där det också blev lite stök så är många av de boende kristna syrianer.

Det gör det ju bara änn värre. Dom kaosar inte för dom tror nåt - utan för att det är på modet att attackera svenska institutioner. Tack sverige för att du drog in alla som du trodde s-röstare.
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Fan snackar du om, du är ju dum i huvudet.

Ja visst lät det dumt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in