Citat:
Ursprungligen postat av
EldoradoBakpulver
Arseanal fansen här inne gillar att drömma stort. Nunez seriöst? Ni får försöka komma med i champions league först
Hur rubbad går det egentligen att bli? Läste du ens vad jag skrev?
Citat:
Ursprungligen postat av
EldoradoBakpulver
Jodå han är grym håller med men en viss man här inne skriver att arseanal kommer värva honom och vinna massa pokaler
Var har jag, eller ngn annan, hävdat att Arsenal ska värva Nunez, och att han kommer vinna massa pokaler för oss? Vad jag skrev är att vi är en sv flera klubbar som är intresserade i Nunez.
”arsleanal”, Är du 13 år eller?