2022-04-14, 19:16
  #7969
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja han ryktas till en del klubbar nu. Pratas på honom till city om man inte tar in ett större namn. Små intressant spelare och med tanke på City har fått bra spelare från Benfica hoppas man nästan att detta ska ske.
Ja, det lär bli kamp om hans signatur. Men om de klubbar som tex City, Chelsea, Paris och/eller Madrid oxå försöker att köpa Nunez, så kan vi (Arsenal) nog bara ta att glömma honom. Vi har nämligen en ”lite” snålare ägare och snålare filosofi än vad dessa har.
__________________
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-14 kl. 20:00.
Citera
2022-04-14, 19:17
  #7970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
För stor redan och dessutom från Uruguay, dom gillar bara portugiser.
Haha just ja de pratades om igår,han var Uruguays framtid.
Citera
2022-04-14, 20:17
  #7971
Medlem
Arseanal fansen här inne gillar att drömma stort. Nunez seriöst? Ni får försöka komma med i champions league först
Citera
2022-04-14, 20:30
  #7972
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Arseanal fansen här inne gillar att drömma stort. Nunez seriöst? Ni får försöka komma med i champions league först

Nunez såg riktigt intressant ut mot Liverpool. Kommer gå till en toppklubb i Europa.
Citera
2022-04-14, 20:35
  #7973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Nunez såg riktigt intressant ut mot Liverpool. Kommer gå till en toppklubb i Europa.
Jodå han är grym håller med men en viss man här inne skriver att arseanal kommer värva honom och vinna massa pokaler
Citera
2022-04-14, 20:49
  #7974
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, det lär bli kamp om hans signatur. Men om de klubbar som tex City, Chelsea, Paris och/eller Madrid oxå försöker att köpa Nunez, så kan vi (Arsenal) nog bara ta att glömma honom. Vi har nämligen en ”lite” snålare ägare och snålare filosofi än vad dessa har.

Haha, det är copium på hög nivå att tro att det är snålhet som håller tillbaka Arsenal där.

Verkligheten är att klubbar som Real Madrid och Bayern har nära dubbelt så stora intäkter som lilla Arsenal. Det är inte 2004 längre, verkligheten har kommit ikapp och idag har Arsenal lägre intäkter än Tottenham. Hahaha.
Citera
2022-04-14, 20:50
  #7975
Medlem
Två dagar kvar tills vi tar över Wembley! var fan stendött på emptyhad senast
Citera
2022-04-15, 00:01
  #7976
Medlem
Drickbacks avatar
https://youtu.be/jGqoeKSTAq4

Skön video av 442oons på CL igår
Citera
2022-04-15, 12:36
  #7977
Medlem
Drickbacks avatar
Sean Dyche + några till i staben har fått från Burnley.
Citera
2022-04-15, 16:34
  #7978
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Otroligt att Burnley pissar på Sean så där. Varit en mästare i flera år på att hålla dom uppe med sin budget, nu 8 omgångar kvar för dom. Vem vet vad som kunnat ske...
Citera
2022-04-15, 16:50
  #7979
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Otroligt att Burnley pissar på Sean så där. Varit en mästare i flera år på att hålla dom uppe med sin budget, nu 8 omgångar kvar för dom. Vem vet vad som kunnat ske...

Oavsett om de stannat uppe eller åkt ner så har han ju gjort ett bra jobb sett till förväntningarna och hade säkert kunnat få laget att gå till uppflyttning nästa år igen. Känns som 'bottenklubbar' ibland får en liknande hybris att man sparkar en "tråkig" tränare som fått max ut ur truppen, så ska man ha in en tränare som "vill spela boll" men pga bristande investeringar så sjunker skeppet bara djupare.
Citera
2022-04-15, 18:22
  #7980
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Arseanal fansen här inne gillar att drömma stort. Nunez seriöst? Ni får försöka komma med i champions league först
Hur rubbad går det egentligen att bli? Läste du ens vad jag skrev?
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Jodå han är grym håller med men en viss man här inne skriver att arseanal kommer värva honom och vinna massa pokaler
Var har jag, eller ngn annan, hävdat att Arsenal ska värva Nunez, och att han kommer vinna massa pokaler för oss? Vad jag skrev är att vi är en sv flera klubbar som är intresserade i Nunez.

”arsleanal”, Är du 13 år eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in