2022-04-13, 19:20
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Titta på [Christys] tiktok hon dansar som en bargirl.
Christy har användarnamnet cristyestenzo18 på Tiktok.
Senast redigerad av timpani 2022-04-13 kl. 19:41.
Citera
2022-04-13, 19:49
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Annika har stenkoll. Tony lever i förnekelse. Han vill inte veta sanningen även om han innerst vet hur det ligger till. Barnet är inte hans och Christy har något fuffens med sitt ex som är barnets biologiska far.
Det har inte framgått (om jag inte missat det) men gissar att han även skickar pengar till henne mes jämna mellanrum så det är väl väldigt passande för lilla familjen.
Han är tyvärr för mesig, men borde åka till Filippinerna och stanna där tills hon fixat alla papper och ta med henne tillbaka. Lär aldrig hända dock....
Citera
2022-04-13, 19:56
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det har inte framgått (om jag inte missat det) men gissar att han även skickar pengar till henne mes jämna mellanrum så det är väl väldigt passande för lilla familjen.

Tony har berättat i programmet att han sponsrar henne.
Citera
2022-04-13, 20:36
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Tony har berättat i programmet att han sponsrar henne.
Hoppas han snart inser att han blir blåst. Måste finnas andra filippinskor eller någon annan söt han kan ta till fru och skaffa egna barn med och skämma bort.
Citera
2022-04-14, 07:12
Medlem
miss-fires avatar
Gick in på Tonys fejja för att läsa plastpappa s äckelkommentarer, men de verkade vara bortplockade.

Men jag hittade ju annat roligt. 2010 så hade Tony en kinesiska som flickvän och var på besök i Sverige. Han blev nog dumpad och sen kom år av att hänga i Pattaya och alla vet varför gubbar och snubbar är i Pattaya. 🤮 Under den tiden så står det att han är i ett förhållande med någon thailändska.

Efter att han tröttnat på Thailand drar han till Filippinerna första gången och ganska snart så är han i ett förhållande med en filippinska och även det tar slut.

Så det blir en repa till och han hittar Christy.

Man börjar ju fundera på om Tony är helt inkompetent när det kommer till tjejer, om han har en fetisch för fattiga, prostituerade sydostasiatiskor som ska vara hushållerska, morsa och sexslav åt honom. Där sjönk ha som en jävla sten i mina ögon.

Han verkar ju läsa vad som skrivs här, för klippet på hans IG när han står med Christy på horbaren är nu mera privat.

Det är då nog inte så konstigt att han bara har råd att bo i en liten etta i Bjuv, när han gör av med alla pengar på horor.

För han verkar ju social och ha polare, så att skaffa en tjej i Sverige kan inte vara något problem. Nä nu ringer varningsklockorna starkt.
Citera
2022-04-14, 20:20
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Gick in på Tonys fejja för att läsa plastpappa s äckelkommentarer, men de verkade vara bortplockade.

Nej, de är kvar. Du ska alltså gå in på Christys Facebook, där under bilderna har J*n *dolfsson (*A) kommenterat med en massa "cute", "wow", hjärtan och annat.
Citera
2022-04-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaKing
Varför ska jag lägga ner, det är min rätt att få skriva när något ej stämmer så lägg ner själv.

En väns morbror till mig har afrohår och det växer på längden men blir krulligt så det ser tjockt ut i stället så snälla kan du bara hålla käften!!!

Ont: Blev tårögd av och se hur hon tryckte ner Frank när han hade roligt på restaurangen. Fyfan vilken hemsk människa hon är..
Citera
2022-04-15, 06:19
Medlem
Citat:

Men jag hittade ju annat roligt. 2010 så hade Tony en kinesiska som flickvän och var på besök i Sverige. Han blev nog dumpad och sen kom år av att hänga i Pattaya och alla vet varför gubbar och snubbar är i Pattaya. 🤮 Under den tiden så står det att han är i ett förhållande med någon thailändska.

Efter att han tröttnat på Thailand drar han till Filippinerna första gången och ganska snart så är han i ett förhållande med en filippinska och även det tar slut.

Man börjar ju fundera på om Tony är helt inkompetent när det kommer till tjejer, om han har en fetisch för fattiga, prostituerade sydostasiatiskor som ska vara hushållerska, morsa och sexslav åt honom. Där sjönk ha som en jävla sten i mina ögon.

Han verkar ju läsa vad som skrivs här, för klippet på hans IG när han står med Christy på horbaren är nu mera privat.

Det är då nog inte så konstigt att han bara har råd att bo i en liten etta i Bjuv, när han gör av med alla pengar på horor.

För han verkar ju social och ha polare, så att skaffa en tjej i Sverige kan inte vara något problem. Nä nu ringer varningsklockorna starkt.

Tony är kung. Du är bara sotis för han får söta smala tjejer och du bara blekfeta fläskpaddor
Citera
2022-04-15, 09:38
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Tony är kung. Du är bara sotis för han får söta smala tjejer och du bara blekfeta fläskpaddor

Avundsjuk på att han köper sex av folk som kan vara hans barn? Tror jag de flesta inte är. Är nåt av det lägsta man kan göra. Du verkar präktigt dum i huvudet.
Citera
2022-04-15, 10:20
Avslutad
Citat:

Jag håller med dig fullt ut.
Citera
2022-04-15, 11:18
Medlem
Citat:

Ont: Blev tårögd av och se hur hon tryckte ner Frank när han hade roligt på restaurangen. Fyfan vilken hemsk människa hon är..

Så typiskt svenskt av henne,det ska vara tyst och absolut inte högt skratt. Herregud,han hade ju kul,mådde bra. Slappna av kärring!
Det där kommer aldrig hålla i längden. Hoppas han träffar en yngre trevlig tjej som han kan skaffa barn med. Tror han skulle bli en bra pappa.
Citera
2022-04-15, 18:40
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Hahaha! Söt!?? Christy är sjukt ful för att vara filippinska. Hon har så bred näsa att hon inte kan ha fritt synfält framåt och ser ut som hon skjutit sig själv i nyllet med en hagelbrakare för hyn är så dålig. Såg du hur hennes övriga familj såg ut? Knappast några toppgener. Var det någon av dem som hade tänder som inte vara svarta förruttnade stumpar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in