Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjamannen87
Enligt ratsit är det endast killen från Vänersborg som står skriven med sin partner.
Just dessa hoppas jag det går bra för. De är ändå lite rara. Nu vet jag inte om hon har någon som helst utbildning, men hon talar ju i alla fall engelska. Har hon en bra utbildning borde det ju inte vara omöjligt att få ett jobb. Annas är det väl SFI som gäller och därefter hemtjänsten som anställer allt lösk.
Citat:
Ursprungligen postat av
keriksson714
Cristy är säkert ute efter något bättre, när hon varit här två år oxh fått permanent UT så passar Tony Melissa medans hon låtsas gå ut med tjejkompisar fast i själva verket går på date. Inte ens kvinnor från Filippinerna är så trogna som det sägs, speciellt om de är ogifta. Han får passa sig, hennes avslappnade attityd kan också vara glädje att hon är i samma region som någon hon chattar med.
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om hon haft flera "providers" medan hon levde i Filipinerna. Dessa kan mycket väl komma från olika länder som t ex England, Tyskland, USA mf l. Hon skulle vara långt ifrån den första därifrån som bollade med flera gubbar. Det gäller bara att se till att de inte kommer samtidigt om de får för sig att fara dit. Helst vill ju dessa brudar mjölka grabbarna på pengar på distans.
Nu är tycker ju jag inte filippinskor och thailändskor är snygga, men just Christy ser ju rätt okej ut ändå. Om vi rör oss i just Asien så är japanskor och koreanskor ofta vackra.
Tony har väl träffat henne som just barflicka om jag inte missminner mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Negerprinsen bör bli grymt besviken på livet i den grå Göteborgsförorten. Har svårt att se varför han vill detta. Men kanske han har andra planer. Han verkar ju driven och har pengar, så det är nog ett snabbspår till ett svenskt pass och medborgarskap som lockar.
Jag tycker synd om Fiona. Gubben kan inte knulla och han bråkar om städning och matlagning. Vad gör hon där? Hon kan åtminstone få permanent uppehållstillstånd om han lever tillräckligt länge.
Det är ju för väl negern nekats inresa till Sverige. Å andra sidan tror jag inte han skulle trivas här för en sekund. Visst skulle han väl spana in de betydligt vackrare kvinnorna än det ök han fått napp på. Risken att han kommer bli gängneger om han kommer hit är typ 99%. Det allra bästa är om hon flyttar till honom, för då blir Sverige av med en idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
JagandeBjornen
Synd om? Tror hon varit mer drivande i att det skulle bli en relation mellan dem än han.
Målet med att ge honom ett långt liv är just ett permanent uppehållstillstånd.
Fiona har kommit hit för att komma från underutvecklade Uganda. Hon vill självklart ha PUT och är beredd att försöka skaffa en unge med gamgubben för den saken. Då kan hon få både PUT och bidrag.