2024-03-22, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag tycker synd om Fiona. Gubben kan inte knulla och han bråkar om städning och matlagning. Vad gör hon där? Hon kan åtminstone få permanent uppehållstillstånd om han lever tillräckligt länge.

Synd om? Tror hon varit mer drivande i att det skulle bli en relation mellan dem än han.
Målet med att ge honom ett långt liv är just ett permanent uppehållstillstånd.
Citera
2024-03-22, 21:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Enligt ratsit är det endast killen från Vänersborg som står skriven med sin partner.
Just dessa hoppas jag det går bra för. De är ändå lite rara. Nu vet jag inte om hon har någon som helst utbildning, men hon talar ju i alla fall engelska. Har hon en bra utbildning borde det ju inte vara omöjligt att få ett jobb. Annas är det väl SFI som gäller och därefter hemtjänsten som anställer allt lösk.

Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Cristy är säkert ute efter något bättre, när hon varit här två år oxh fått permanent UT så passar Tony Melissa medans hon låtsas gå ut med tjejkompisar fast i själva verket går på date. Inte ens kvinnor från Filippinerna är så trogna som det sägs, speciellt om de är ogifta. Han får passa sig, hennes avslappnade attityd kan också vara glädje att hon är i samma region som någon hon chattar med.
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om hon haft flera "providers" medan hon levde i Filipinerna. Dessa kan mycket väl komma från olika länder som t ex England, Tyskland, USA mf l. Hon skulle vara långt ifrån den första därifrån som bollade med flera gubbar. Det gäller bara att se till att de inte kommer samtidigt om de får för sig att fara dit. Helst vill ju dessa brudar mjölka grabbarna på pengar på distans.

Nu är tycker ju jag inte filippinskor och thailändskor är snygga, men just Christy ser ju rätt okej ut ändå. Om vi rör oss i just Asien så är japanskor och koreanskor ofta vackra.

Tony har väl träffat henne som just barflicka om jag inte missminner mig.
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Negerprinsen bör bli grymt besviken på livet i den grå Göteborgsförorten. Har svårt att se varför han vill detta. Men kanske han har andra planer. Han verkar ju driven och har pengar, så det är nog ett snabbspår till ett svenskt pass och medborgarskap som lockar.

Jag tycker synd om Fiona. Gubben kan inte knulla och han bråkar om städning och matlagning. Vad gör hon där? Hon kan åtminstone få permanent uppehållstillstånd om han lever tillräckligt länge.
Det är ju för väl negern nekats inresa till Sverige. Å andra sidan tror jag inte han skulle trivas här för en sekund. Visst skulle han väl spana in de betydligt vackrare kvinnorna än det ök han fått napp på. Risken att han kommer bli gängneger om han kommer hit är typ 99%. Det allra bästa är om hon flyttar till honom, för då blir Sverige av med en idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Synd om? Tror hon varit mer drivande i att det skulle bli en relation mellan dem än han.
Målet med att ge honom ett långt liv är just ett permanent uppehållstillstånd.
Fiona har kommit hit för att komma från underutvecklade Uganda. Hon vill självklart ha PUT och är beredd att försöka skaffa en unge med gamgubben för den saken. Då kan hon få både PUT och bidrag.
Citera
2024-03-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Just dessa hoppas jag det går bra för. De är ändå lite rara. Nu vet jag inte om hon har någon som helst utbildning, men hon talar ju i alla fall engelska. Har hon en bra utbildning borde det ju inte vara omöjligt att få ett jobb. Annas är det väl SFI som gäller och därefter hemtjänsten som anställer allt lösk.

Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om hon haft flera "providers" medan hon levde i Filipinerna. Dessa kan mycket väl komma från olika länder som t ex England, Tyskland, USA mf l. Hon skulle vara långt ifrån den första därifrån som bollade med flera gubbar. Det gäller bara att se till att de inte kommer samtidigt om de får för sig att fara dit. Helst vill ju dessa brudar mjölka grabbarna på pengar på distans.

Nu är tycker ju jag inte filippinskor och thailändskor är snygga, men just Christy ser ju rätt okej ut ändå. Om vi rör oss i just Asien så är japanskor och koreanskor ofta vackra.

Tony har väl träffat henne som just barflicka om jag inte missminner mig.

Det är ju för väl negern nekats inresa till Sverige. Å andra sidan tror jag inte han skulle trivas här för en sekund. Visst skulle han väl spana in de betydligt vackrare kvinnorna än det ök han fått napp på. Risken att han kommer bli gängneger om han kommer hit är typ 99%. Det allra bästa är om hon flyttar till honom, för då blir Sverige av med en idiot.

Fiona har kommit hit för att komma från underutvecklade Uganda. Hon vill självklart ha PUT och är beredd att försöka skaffa en unge med gamgubben för den saken. Då kan hon få både PUT och bidrag.

Vänersborgskillens tjej är sjuksköterska, vet inte om det är liknande utbildning världen över, eller hur generell den titeln är.
Citera
2024-03-22, 22:47
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Vänersborgskillens tjej är sjuksköterska, vet inte om det är liknande utbildning världen över, eller hur generell den titeln är.

Sjuksköterska är ju ett legitimationsyrke och har ju krav på godkänd examen från högskola/universitet. Det går att konvertera utländsk examen, lättast är inom EU, men även från England och Norge så går det betydligt lättare än om det är en utomeuropeisk examen.

Förr har ju Socialstyrelsen mer eller mindre godkänt allt i sann PK anda som inkommit till dem, men de har faktiskt skärpt till sig betydligt sen fem sex år tillbaka och kräver bland annat kunskapsprov, svenskkunskaper (även om det nog sliras lite just med den saken), tjänstgöringspraktik som ska godkännas. Det är inte lika lätt att få en yrkeslegitimation idag som det har varit. Skärpningarna har väl tillkommit då det visat sig att allt för många som kommer från valfritt babianland saknar relevanta kunskaper och att det därför gått duktigt åt helvete i ett antal fall.

Nu vet jag inte hur det är med just Uganda och deras sjuksköterskeutbildning. I många länder är den knappt ens jämförbar med svenska motsvarigheten till undersköterska. Svenska sjuksköterskor har generellt sett en god kompetens och gör rätt avancerade saker jämfört med andra länders sjuksköterskor.
Citera
2024-03-22, 23:15
Medlem
Vad hände med roffe? Han var ju inte med alls i senaste programmet
Citera
2024-03-22, 23:38
Medlem
Så det är Tony som tjatat om syskon till Melissa. Han ger ju intryck av att vara lite efterbliven. De har bott hos honom i 2 veckor och han har fortfarande inte fått i ordning Melissas lilla rum, han klarar knappt att få ihop en barnbyrå. Det ord han upprepar hela tiden är "Familjen". Men han är väl påverkad av sin kompisgrupp, de har alla köpt en barflicka i Filippinerna som de leker familj med. Jag hoppas verkligen att Chrissy byter upp sig till något bättre nu när hon är i Sverige.
Tony är verkligen äcklig.
Citera
2024-03-22, 23:49
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så det är Tony som tjatat om syskon till Melissa. Han ger ju intryck av att vara lite efterbliven. De har bott hos honom i 2 veckor och han har fortfarande inte fått i ordning Melissas lilla rum, han klarar knappt att få ihop en barnbyrå. Det ord han upprepar hela tiden är "Familjen". Men han är väl påverkad av sin kompisgrupp, de har alla köpt en barflicka i Filippinerna som de leker familj med. Jag hoppas verkligen att Chrissy byter upp sig till något bättre nu när hon är i Sverige.
Har inte sett senaste. Vad är det som är äckligt?
Citera
2024-03-23, 15:25
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Spännande att äntligen få se den omtalande negerkungen. Med tanke på vilket "high roller" liv han lever där nere så var det nog bra att han inte kom till Sverige och fick se hennes lilla lägenhet i kalla gråa Sverige.
I det fallet så är den han som importerar ner henne till Afrika och inte tvärt om.

Jag skulle inte ta för givet att han lever särskilt flott. Mycket möjligt att han har fejkat sin rikedom för att få omkull henne.
Citera
2024-03-23, 17:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Som jag sagt tidigare så kan hon mycket väl ha en plan. Som att hon använder Tony som ankare för att få PUT i Sverige och när allt väl är klart så letar hon rätt på en annan karl eller blir singel. Men jag tycker inte så synd om henne, hon har ju SJÄVLV VALT att vara med Tony. Melissa är ju inte Tonys unge.

Men Tony verkar föga intresserad av att leva klassiskt familjeliv. Tror hans intresse från början varit att åka till dessa länder för att knulla, och det är fan jävligt äckligt och svinigt.
Citera
2024-03-23, 17:32
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solljusnu
Vad hände med roffe? Han var ju inte med alls i senaste programmet
Alla par är inte med i samtliga avsnitt.
Citera
2024-03-23, 20:01
Medlem
jagejagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Danmark? Fullständigt uteslutet! Danskar bosätter sig i Sverige för att kunna leva med sina importer.
Precis vad jag tänkte skriva
Citera
2024-03-23, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Som jag sagt tidigare så kan hon mycket väl ha en plan. Som att hon använder Tony som ankare för att få PUT i Sverige och när allt väl är klart så letar hon rätt på en annan karl eller blir singel. Men jag tycker inte så synd om henne, hon har ju SJÄVLV VALT att vara med Tony. Melissa är ju inte Tonys unge.

Men Tony verkar föga intresserad av att leva klassiskt familjeliv. Tror hans intresse från början varit att åka till dessa länder för att knulla, och det är fan jävligt äckligt och svinigt.

Är det Christys plan så kanske Tony blir relativt nöjd om det blir så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in