Citat:
Ursprungligen postat av
miss-fire
Någon som vet vart i Filippinerna Christy bor? Jag tycker ungen ser ut att vara blandas med korean och väldigt många koreanska män åker till Filippinerna på semester, speciellt Subic Bay. Dessutom är Filippinska kvinnor galna i koreaner då de ofta tittar på koreanska såpor, lyssnar på och drömmer om att få bli koreanska medborgare. Det är förmodligen den absolut lättaste raggningsreplik det går att dra på en filippinska och säga att hon ser koreansk ut, då det är den finaste komplimangen som kan ges enligt deras egna tycke och hon bjuder tom på en gratisnatt.
Han flyger hem från Cebu, känner igen den gamla internationella terminalen då jag åkt där otaliga gånger. Har själv en fru från Filippinerna.
Så att hon kommer från Visayas, d.v.s Cebu eller närliggande ö är ingen vild gissning.
Christy är en fd bargirl, det är tydligt på hennes dansande på fb. Skulle aldrig acceptera att min flickvän lägger ut sådana videos när man är tillsammans, speciellt inte i ett långdistans förhållande.
Nej det där kommer inte hålla tror jag, finns många fina kvinnor där men man måste leta bortom barerna Tony.