2022-04-15, 21:06
Medlem
N!xxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Nej, de är kvar. Du ska alltså gå in på Christys Facebook, där under bilderna har J*n *dolfsson (*A) kommenterat med en massa "cute", "wow", hjärtan och annat.

Hans plastpappa kanske sponsrar henne med pengar med
Citera
2022-04-16, 00:35
Medlem
Haha, sjukt kul!!! Samtidigt en väldigt bra analys 😀
Citera
2022-04-16, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Hahaha! Söt!?? Christy är sjukt ful för att vara filippinska. Hon har så bred näsa att hon inte kan ha fritt synfält framåt och ser ut som hon skjutit sig själv i nyllet med en hagelbrakare för hyn är så dålig. Såg du hur hennes övriga familj såg ut? Knappast några toppgener. Var det någon av dem som hade tänder som inte vara svarta förruttnade stumpar.

Haha, sjukt bra analyser du har! Hon bara driver med Tony. Känner honom på avstånd 😀
Citera
2022-04-16, 06:23
Medlem
Citat:

Någon som vet vart i Filippinerna Christy bor? Jag tycker ungen ser ut att vara blandas med korean och väldigt många koreanska män åker till Filippinerna på semester, speciellt Subic Bay. Dessutom är Filippinska kvinnor galna i koreaner då de ofta tittar på koreanska såpor, lyssnar på och drömmer om att få bli koreanska medborgare. Det är förmodligen den absolut lättaste raggningsreplik det går att dra på en filippinska och säga att hon ser koreansk ut, då det är den finaste komplimangen som kan ges enligt deras egna tycke och hon bjuder tom på en gratisnatt.

Han flyger hem från Cebu, känner igen den gamla internationella terminalen då jag åkt där otaliga gånger. Har själv en fru från Filippinerna.
Så att hon kommer från Visayas, d.v.s Cebu eller närliggande ö är ingen vild gissning.

Christy är en fd bargirl, det är tydligt på hennes dansande på fb. Skulle aldrig acceptera att min flickvän lägger ut sådana videos när man är tillsammans, speciellt inte i ett långdistans förhållande.
Nej det där kommer inte hålla tror jag, finns många fina kvinnor där men man måste leta bortom barerna Tony.
Senast redigerad av keriksson714 2022-04-16 kl. 06:33.
Citera
2022-04-16, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Var nog ingen riktig pojkvän....säkert (också..?) en "sexturist"..

Inte otroligt.
Citera
2022-04-16, 16:31
Medlem
Yokosunas avatar
Det är tanawarn han vill ha.
Citera
2022-04-16, 23:57
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Nej, de är kvar. Du ska alltså gå in på Christys Facebook, där under bilderna har J*n *dolfsson (*A) kommenterat med en massa "cute", "wow", hjärtan och annat.
Ah, tack! Har du länk till hennes fejja?
Citera
2022-04-17, 00:06
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Avundsjuk på att han köper sex av folk som kan vara hans barn? Tror jag de flesta inte är. Är nåt av det lägsta man kan göra. Du verkar präktigt dum i huvudet.
Precis så! Det är så jävla vidrigt med män som tror de har rätt till sex och kvinnors kroppar. Ingen av de här tjejerna är där frivilligt, utan pga fattigdom. Om Tony köper tjejer som hade kunnat vara hans egna dotter, så har han säkerligen köpt väääldigt unga tjejer där, speciellt med tanke på hur länge han hållit på så här. Vidrigt och en riktig loser!

Jag har själv bott och jobbat i Thailand och klientelet Tony tillhör är anskrämliga. De skiter fullständigt i kvinnorna och vill bara ha ett hål att fylla. Dessa snubbar är ofta fruktansvärda mansbebisar som inte vill ta ansvar för sina skitliv, utan plockar hem en fattig tjej som får bli mamma, hushållerska och knulldocka åt dem. Dessa tjejer gör allt för att ge ett bättre liv åt sin familj och skolgång åt barnen.
Citera
2022-04-17, 00:19
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Ah, tack! Har du länk till hennes fejja?
https://m.facebook.com/profile.php?id=100045788119630&fref=pb
Citera
2022-04-17, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Sa inte Frank på SFI-kursen att han var från Sierra Leone? Ett av världens fattigaste länder... men blir ändå djupt tveksam att han kommer kunna hantera hennes nedlåtande och bossiga beteende.

Personer från Gambia är ju inte direkt kända för att berätta sanningen.
När det passar dem så är de från Sierra Leone.

När ”Frank” satt och grät… Mycket spel för gallerierna kring dessa 2.

När kommer de få roller på Dramaten? 😊
Citera
2022-04-17, 15:48
Avslutad
Tror inte heller att Christy nånsin kommer hit. Varför ska hon göra de menar jag då måste hon ju göra nåt för pengarna Tony ger henne
Nu krävs de bara att smila på FaceTime sen är de klirr i kassan
Han är för trög för att förstå bättre stackaren
Citera
2022-04-17, 20:26
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Tror inte heller att Christy nånsin kommer hit. Varför ska hon göra de menar jag då måste hon ju göra nåt för pengarna Tony ger henne
Nu krävs de bara att smila på FaceTime sen är de klirr i kassan
Han är för trög för att förstå bättre stackaren

Ja, det är bra att hon håller honom på avstånd. Vad ska hon bo med en äcklig sexturist i en liten etta i Bjuv för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in