2022-04-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Det är hans plastfarsa som kommenterar, inte Annikas man. Då hade han nog fått höra det
Haha precis! Hans riktiga pappa är nog jättegullig... Men iofs... Det tyckte jag Tony var innan också...
Citera
2022-04-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet
Nej barnet som är kvar i Thailand är 13 har jag för mig de sa.. nånstans runt 13. Men hon kanske stannade hos sin pappa?
Det är jättevavligt i Thailand att barnen bor hos sina morföräldrar, ses inte som konstigt där
Citera
2022-04-11, 20:28
Medlem
Citat:
Det är hans plastfarsa som kommenterar, inte Annikas man. Då hade han nog fått höra det

Annika är väl hans plastmamma?

Aha, ni menar kommentarer på facebook? Jag är också lite sinnesslö..
Citera
2022-04-11, 22:33
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Alltså Tonys plastfarsa är ju så tänd på Christy så det inte är klokt. Kommenterar varenda bild på hennes facebook och berömmer hennes utseende, kläder etc.
Undra vad Tony tycker om det, äckligt beteende.

Christy kommer aldrig komma till Sverige.

Haha tänkte på det med... ser lite creepy och konstigt ut minst sagt. Vad tror han egentligen och vad vill han med sina kommentarer?
Citera
2022-04-12, 02:59
Medlem
miss-fires avatar
Jag har missat några avsnitt och undrar om Tony tagit något faderskapstest? Jag satte ju en hundring på att han skulle passa på den, trots Annikas påtryckningar. När hon konfronterade honom ang det innan han reste iväg, så vägrade han ha ögonkontakt med henne. Han tittade precis överallt utom på henne och farsan sin, när de försökte förklara för honom varför det var viktigt.

Någon som vet vart i Filippinerna Christy bor? Jag tycker ungen ser ut att vara blandas med korean och väldigt många koreanska män åker till Filippinerna på semester, speciellt Subic Bay. Dessutom är Filippinska kvinnor galna i koreaner då de ofta tittar på koreanska såpor, lyssnar på och drömmer om att få bli koreanska medborgare. Det är förmodligen den absolut lättaste raggningsreplik det går att dra på en filippinska och säga att hon ser koreansk ut, då det är den finaste komplimangen som kan ges enligt deras egna tycke och hon bjuder tom på en gratisnatt.

De kan se ut som skit och inte ett dugg koreanska ut, vilket 99% av filippinskor inte gör, men de sväljer hela betet med krok, lina och spö. Det finns inte en likhet mellan folkslagen alls, men sen är ju inte filippinskor kända för att vara de vassaste knivarna i lådan heller. Snälla och hårt arbetande, absolut!
Citera
2022-04-12, 17:29
Avslutad
Citat:
Alltså Tonys plastfarsa är ju så tänd på Christy så det inte är klokt. Kommenterar varenda bild på hennes facebook och berömmer hennes utseende, kläder etc.
Undra vad Tony tycker om det, äckligt beteende.

Christy kommer aldrig komma till Sverige.

Ja, en fruktansvärt obehaglig man.
Han är uppenbart tänd på Christy - pinsamt.

Nej, jag tror inte heller Christy kommer till Sverige. Jag tror inte heller ungen är hans.
Den biologiska pappan är garanterat korean.
Citera
2022-04-13, 06:32
Medlem
Hade jag varit Tony så hade jag stuckit till Filippinerna och varit med bruden och dottern. Dom kommer aldrig komma till Sverige.
Citera
2022-04-13, 10:15
Medlem
VoktorDodkas avatar
Viktor och Caroline är rätt sköna. Att stå i orange huvtröja och mysbyxor i mörkaste afrika och pruta på kon han köper för att ge Carolins föräldrar i utbyte för Carolin och sen när han ska få hem den, det är sällan man ser sådan komik i svensk tv. 62000 för en mager ko, hoppas det inte var kronor eller dollar. Hennes föräldrar verkar tycka han är rolig men dom skrattar åt honom, inte med.

"-I want you to think smart, I know its hard for you to do that." Det säger inte lite när Latif tycker Sabrina har det svårt att vara smart. Jag är helt övertygad om att hans intresse för blonda kvinnor endast är överkompensation för att han är rågay.

Blackviking blir glad, då kontrar redwitch med "låt inte som om du har en störning", såna där kvinnor känner man igen, hemska. Hoppas han hittar en bra svensk kvinna så han kan stanna och vara glad.
Citera
2022-04-13, 11:40
Medlem
Becca och Micke (från säsong 1) ska få barn. De har varit konstigt tyst på deras sociala medier länge; förklaringen var att Becca mådde inte bra. Nu lär det bli ännu mer exponering av deras kärlekslycka. De som redan var för mycket smetigt smörigt cringe. Finns det något jobbigare än sharenting? Fast, lycka till, så klart.

https://www.instagram.com/reel/CcLBAyLIjeX/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-04-13, 14:22
Medlem
Alltså är dom lite dumma i huvudet?
Såg ni när afrikanska männen tog en bastu? Det är som om är 13-14år i hjärnan.
Tandhygienisten - beby, beby whyyy beby beby why? Jävlar vilken idiot hon är.
Kim, helt underbar
Citera
2022-04-13, 14:35
Medlem
Annika har stenkoll. Tony lever i förnekelse. Han vill inte veta sanningen även om han innerst vet hur det ligger till. Barnet är inte hans och Christy har något fuffens med sitt ex som är barnets biologiska far.

Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Jag har missat några avsnitt och undrar om Tony tagit något faderskapstest? Jag satte ju en hundring på att han skulle passa på den, trots Annikas påtryckningar. När hon konfronterade honom ang det innan han reste iväg, så vägrade han ha ögonkontakt med henne. Han tittade precis överallt utom på henne och farsan sin, när de försökte förklara för honom varför det var viktigt.

Någon som vet vart i Filippinerna Christy bor? Jag tycker ungen ser ut att vara blandas med korean och väldigt många koreanska män åker till Filippinerna på semester, speciellt Subic Bay. Dessutom är Filippinska kvinnor galna i koreaner då de ofta tittar på koreanska såpor, lyssnar på och drömmer om att få bli koreanska medborgare. Det är förmodligen den absolut lättaste raggningsreplik det går att dra på en filippinska och säga att hon ser koreansk ut, då det är den finaste komplimangen som kan ges enligt deras egna tycke och hon bjuder tom på en gratisnatt.

De kan se ut som skit och inte ett dugg koreanska ut, vilket 99% av filippinskor inte gör, men de sväljer hela betet med krok, lina och spö. Det finns inte en likhet mellan folkslagen alls, men sen är ju inte filippinskor kända för att vara de vassaste knivarna i lådan heller. Snälla och hårt arbetande, absolut!
Citera
2022-04-13, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Annika har stenkoll. Tony lever i förnekelse. Han vill inte veta sanningen även om han innerst vet hur det ligger till. Barnet är inte hans och Christy har något fuffens med sitt ex som är barnets biologiska far.

Självklart skickar Tony ner massor med cash varje vecka så Christy kommer fortsätta spela flickvän länge till. Han är dumt pinsam och lättlurad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in