Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Ah å man måste ju inte vara Freud för att kunna tänka sig att det snarare är Elsa som projicerar Pontus klädstil på Lynn.. undrar vad ingen klätt sig i om han fått välja själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Branogbitter
Det är ju Elsa som klär både Pontus och Lynn, Pontus hade en rätt annorlunda stil när de träffades (vilket iofs kanske ändå ändras med åren för somliga)
Tror säkert Elsa påverkar Pontus stil 😊 Jag har själv varit i relationer där jag känt att min smak påverkat killen. Inte konstigt att ens partners smak påverkas om den får mkt positiv feedback på en viss stil, gör ju säkert att personen känner sig het i den stilen till sist.
Och självklart att Elsa klär Lynn 😅 Tror inte ungen själv går och väljer fyra nyanser av beige och skjortor liknande sin pappas. Elsa gick ju emot sin familjs bohemiska estetik och hade en riktig fjortisstil i tonåren, hade varit kul att se Lynn göra liknande 😅
Citat:
Ursprungligen postat av
Branogbitter
Jag tycker Pontus ser exakt ut som exakt alla andra män i hans ålder på Södermalm. Jag tycker för övrigt det är så pinsamt att Elsa jämt ska prata om hur otroligt heeet och snyyyygg han är i bloggen.
Bra att hon tycker det, men 1. Ingen annan bryr sig 2. Jag tycker han är rätt osnygg (dessutom är hans röv gigantisk irl)
Typisk person som går hem på hippa hipstersöder men inte funkar i sammanhang med andra män pga är en snobbig fjolla. (Obs mina åsikter)
Jag bor i en mindre stad, så häromkring går det inte tretton hipsters på dussinet, vilket förmodligen är en anledning till att stilen inte är uttjatad för min del 😊
Intressant avslöjande med röven, ska vi djupdyka i huruvida det kommer av att han gör sina squats regelbundet? 😜
Citat:
Ursprungligen postat av
draccula
Hon lade ut en Spotify-lista idag. Bara jag som tror att det är Poppe som knåpat ihop den? Har tänkt på detta tidigare, listorna hon ibland skapar till sina följare har hyfsat kreddig och/eller ”svår” musik. Man ser snabbt att det är en väldigt musikintresserad person som gjort listan. Med tanke på att E typ aldrig skriver om musik eller nämner någon artist/låt hon lyssnat på så har jag svårt att tro att hon själv skapar dessa listor. Varför inte bara credda Poppe för jobbet?!
+1 på den här hypotesen.