Citat:
Ursprungligen postat av
Branogbitter
Nej, detta har ju lyfts tidigare i den här tråden, hur Elsa tjatar om Pontus snygghet. Jag menar, okej om hon tycker det, men det känns så otroligt fjantigt att så ofta skriva om det! På bild kan han absolut ha karisma men nån hunk är han ju knappast (Obs att jag också gillar ”fulsnygga” killar) och det hela känns mest osäkert och omoget från Elsas håll. Inbillar mig att detta är något hon tagit efter Sandra Beijer lite, som ju gärna går på om sina killars snygghet på ett högst fjortisaktigt sätt🤷♀️
Har nog missat när det varit på tal tidigare och har faktiskt inte tänkt så mkt på det mer än att när hon skrivit hur snygg han är har jag skakat lite på huvudet för mig själv åt hur fel hon har.😉
Tycker som du att han kan se bra ut på vissa bilder men vem gör inte det liksom? Han är absolut ingen hunk för det i andras ögon än hennes. Så hon borde bara hålla det mellan dem så vore allt frid och fröjd.
Ja SB slajdar ju fortfarande in en och annan fjortisnödig kommentar om sin kille men hon har ju
verkligen roat ner sig med det och gör det på ett mer åldersadekvat sätt inbillar jag mig.