2022-04-11, 08:05
Medlem
SunshineUnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SistPaBollen
Men lägg av, Pontus är ju fruktansvärt snygg, och det är det inte bara jag o Elsa som tycker, utan alla heterotjejer i min krets, o ja vi har sett honom irl. Adam Driver fast mer proportionerligt drag, nära perfektion faktiskt. ( Vill inte försvara Elsa på nåt sätt men rätt ska vara rätt.)

Men alltså, det är ju en subjektiv fråga. Bara för att alla dina heterotjejkompisar tycker likadant betyder det inte att det är allmängiltigt, utan snarare att ni har strömlinjeformad smak när det gäller killar. Jag tycker att Pontus varken är skitsnygg eller anskrämlig, mest att han är meh. Ingen jag skulle vända mig om efter på gatan, och jag skulle inte säga att han är särskilt sexig, men han ser väl trevlig ut. Som sagt, det är subjektivt. Alla tycker inte heller att Adam Driver är hunkarnas hunk.
Citera
2022-04-11, 10:38
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SistPaBollen
Men lägg av, Pontus är ju fruktansvärt snygg, och det är det inte bara jag o Elsa som tycker, utan alla heterotjejer i min krets, o ja vi har sett honom irl. Adam Driver fast mer proportionerligt drag, nära perfektion faktiskt. ( Vill inte försvara Elsa på nåt sätt men rätt ska vara rätt.)

Det är inte ofta något gör mig genuint upprörd på Flashback men nu var du allt bra nära!!
Adam Driver fast mer proportioneligt var nog det sjukaste jag läst! Men som nån annan var inne på är det ju din högst subjektiva åsikt så ska försöka lugna ner mig..😉
Citera
2022-04-11, 11:15
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Nej, detta har ju lyfts tidigare i den här tråden, hur Elsa tjatar om Pontus snygghet. Jag menar, okej om hon tycker det, men det känns så otroligt fjantigt att så ofta skriva om det! På bild kan han absolut ha karisma men nån hunk är han ju knappast (Obs att jag också gillar ”fulsnygga” killar) och det hela känns mest osäkert och omoget från Elsas håll. Inbillar mig att detta är något hon tagit efter Sandra Beijer lite, som ju gärna går på om sina killars snygghet på ett högst fjortisaktigt sätt🤷‍♀️

Har nog missat när det varit på tal tidigare och har faktiskt inte tänkt så mkt på det mer än att när hon skrivit hur snygg han är har jag skakat lite på huvudet för mig själv åt hur fel hon har.😉

Tycker som du att han kan se bra ut på vissa bilder men vem gör inte det liksom? Han är absolut ingen hunk för det i andras ögon än hennes. Så hon borde bara hålla det mellan dem så vore allt frid och fröjd.

Ja SB slajdar ju fortfarande in en och annan fjortisnödig kommentar om sin kille men hon har ju verkligen roat ner sig med det och gör det på ett mer åldersadekvat sätt inbillar jag mig.
Citera
2022-04-11, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Det är ju bra att höra 😊 Och är ju snarare tvärtom i deras fall, att Lynns kläder emulerar Pontus gubbiga hipsterstil än att Pontus klär sig som ett barn 😊 Kan ju tillägga att jag gillar Pontus klädstil.
Ja det är sant, det är nog Lynns stil som sticker ut mest 😆
Citera
2022-04-11, 15:37
Medlem
Skulle man kunna kalla klädstilen Elsa valt åt P och L för Stig Helmer 2.0? Och när kommer i så fall Lindex kollektionen i polyester?
Citera
2022-04-11, 15:42
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Har nog missat när det varit på tal tidigare och har faktiskt inte tänkt så mkt på det mer än att när hon skrivit hur snygg han är har jag skakat lite på huvudet för mig själv åt hur fel hon har.😉

Tycker som du att han kan se bra ut på vissa bilder men vem gör inte det liksom? Han är absolut ingen hunk för det i andras ögon än hennes. Så hon borde bara hålla det mellan dem så vore allt frid och fröjd.

Ja SB slajdar ju fortfarande in en och annan fjortisnödig kommentar om sin kille men hon har ju verkligen roat ner sig med det och gör det på ett mer åldersadekvat sätt inbillar jag mig.

Håller med, SB känns överlag mycket mer mogen (och trygg!) än Elsa
Citera
2022-04-11, 16:08
Medlem
fula-klaeders avatar
okej men vad blir det för outfit på ellegalan?
jag tror att elsa kommer köra sin nya ganniklänning men hoppas på nåt sexigare!
sofia hoppas jag kör filippa k-kostym. men.....lutar väl på bahnsen*2 här...?
Citera
2022-04-11, 17:47
Medlem
[quote=victoria92|79822526]Det där med röven gjorde att jag skrattade högt rakt ut, vill genast ha bildbevis på detta [/QUOTE

Hahahah samma här! Och det är något väldigt obehaglig med män med stora rövar! Vill se! 😁😁
Citera
2022-04-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fula-klaeder
okej men vad blir det för outfit på ellegalan?
jag tror att elsa kommer köra sin nya ganniklänning men hoppas på nåt sexigare!
sofia hoppas jag kör filippa k-kostym. men.....lutar väl på bahnsen*2 här...?

Den svartvita Ganni? Den känns väl lite för vardaglig? Och den har ju redan visats upp i bloggen nyligen. Blir nog en puffig skapelse! Och för Sofias del kanske Malene Birger? Lite löst sittande, midilång och blank? Skulle passa henne
Citera
2022-04-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Den svartvita Ganni? Den känns väl lite för vardaglig? Och den har ju redan visats upp i bloggen nyligen. Blir nog en puffig skapelse! Och för Sofias del kanske Malene Birger? Lite löst sittande, midilång och blank? Skulle passa henne

Men visst har hon inte visat upp den rosa med bara axlar som hon köpte i julas? Konstigt att hon inte gjort det eller? Skrev hon inte att hon skulle hyra en klänning förresten? Många frågor!
Citera
2022-04-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Men visst har hon inte visat upp den rosa med bara axlar som hon köpte i julas? Konstigt att hon inte gjort det eller? Skrev hon inte att hon skulle hyra en klänning förresten? Många frågor!

Skulle hon inte gifta sig i den?
Citera
2022-04-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burrata
Skulle hon inte gifta sig i den?

Det är ju också möjligt, tror inte att hon bekräftat det dock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in