2022-04-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jasså han är alltså känd, det svinet?

https://www.flashback.org/t1303725?f...Z1DhePHaN9DNC0

Bodde granne med honom vid den tidpunkten.
Citera
2022-04-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Kompass-pilen snurrar igen, Humle och Dömle är två olika personer.

Nu är jag rätt trött, men vad menar du? Dumpen från Rasta i Grums är samma person som åkte dit för barnporr för dryga 10 år sedan. Bodde granne med människan.
Citera
2022-04-03, 23:08
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maximusen12
Dumpen från Rasta i Grums är samma person som åkte dit för barnporr för dryga 10 år sedan. Bodde granne med människan.
Vidrigt. En sådan person måste gripas omgående.
Citera
2022-04-03, 23:17
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Kompass-pilen snurrar igen, Humle och Dömle är två olika personer.
Javisst. Jag pudlar och erkänner att jag såg dubbelt där. Tack för förtydligande och justering i rätt riktning.
Citera
2022-04-03, 23:19
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Nu är jag rätt trött, men vad menar du? Dumpen från Rasta i Grums är samma person som åkte dit för barnporr för dryga 10 år sedan. Bodde granne med människan.
Mitt fel. Råkade "blanda ihop korten" i inlägget som citerades. Ska skärpa mig.
Citera
2022-04-04, 00:36
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Kanske redan noterat men dumpen från Grums är samma person som åkte dit dör drygt 10 år sedan. Denna tråden på FB. https://www.flashback.org/t1303725?f...Z1DhePHaN9DNC0
Extremt bra info. Tack!
Citera
2022-04-04, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuksugarevert
Såg just den senaste ”mannen som ville träffa Patrik”. Den mannen är känd i Värmland sedan 90-talet för sitt intresse och brott mot barn. Har tidigare arbetat på Happy Station i Kil men även på Expert i Karlstad, då var han dock långhårig. Vi kan hoppas att han förverkligar sina hot han uttryckte i filmen.
Hur har snacket gått om honom?
Citera
2022-04-04, 04:35
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
"Kompis gör vad du känner för"..

BOOOOOOOOM!

Lovar fegisen fortfarande lever, tycker synd om sig själv.
Usch vilken vidrig människa..

https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-...erg-napp-igen/
Japp, han lever fortfarande. Jag uppdaterar varje kväll för att se om han är registrerad som avliden. Och när den dagen kommer är det dags att korka upp en flaska Chablis.

En pedofil som dinglar i en förtöjningslina från taket är en bra pedofil. En pedofil som flyter fram när istäcket släpper från sjön är en bra pedofil. En pedofil som gör ett magplask från Tranebergsbron är en bra pedofil. En pedofil som dyker från 10 m i en simbassäng utan vatten är en bra pedofil. En pedofil som åker till Kolmården för att klappa tigrar är en bra pedofil. En pedofil som hoppar ner i en flistugg är en mycket bra pedofil. En pedofil som glufsar i sig ett kg havssalt är en bra pedofil. En pedofil som hoppar i badkaret med en brödrost är en bra pedofil. En pedofil som blir kanonmat i Mariupol är en bra pedofil. Och glöm för guds skull inte, att en pedofil som hoppar fallskärm utan skärm är en synnerligen välartad pedofil.
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-04 kl. 04:52.
Citera
2022-04-04, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Japp, han lever fortfarande. Jag uppdaterar varje kväll för att se om han är registrerad som avliden. Och när den dagen kommer är det dags att korka upp en flaska Chablis.

En pedofil som dinglar i en förtöjningslina från taket är en bra pedofil. En pedofil som flyter fram när istäcket släpper från sjön är en bra pedofil. En pedofil som gör ett magplask från Tranebergsbron är en bra pedofil. En pedofil som dyker från 10 m i en simbassäng utan vatten är en bra pedofil. En pedofil som åker till Kolmården för att klappa tigrar är en bra pedofil. En pedofil som hoppar ner i en flistugg är en mycket bra pedofil. En pedofil som glufsar i sig ett kg havssalt är en bra pedofil. En pedofil som hoppar i badkaret med en brödrost är en bra pedofil. En pedofil som blir kanonmat i Mariupol är en bra pedofil. Och glöm för guds skull inte, att en pedofil som hoppar fallskärm utan skärm är en synnerligen välartad pedofil.

Det verkar ta rätt lång tid innan de syns som registrerade som avlidna på Ratsit. Har alldeles nyligen två i min närhet som gått bort med bara några dagars mellanrum och på båda dröjde det åtta vardagar innan det syntes på Ratsit. Finns det någon sida som registrerar detta snabbare?
Citera
2022-04-04, 07:07
Citat:

Jag blev lite förvirrad då det tidigare i tråden spekulerats om att det var en annan person, men förstår nu att du har rätt. Tack så mycket för att du bidrog med viktig information i tråden förresten!
Citera
2022-04-04, 07:09
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Får vi moderniserad lag som förbjuder vuxna att jaga och ragga på vad de tror är barn, på nätet och irl, så är det många smygpedofiler och smyghebefiler som kommer få besök och bli lagförda.

Jag håller med. Det är sjukt att man får jaga barn som vuxen i sexuellt syfte. Det ska vara jävligt jobbigt att vara peddo helt enkelt o vi alla ska kunna hjälpas åt att se till att dessa får ett helvete
Citera
2022-04-04, 07:11
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Och så gnäller folk i tråden att de inte tar riktiga peddosar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in