2022-03-23, 19:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Sorry trämackan
Du var alldeles för lik hissmackan. Nu vet vi att det är en mas också. Värsta av två världar. Stackars sambo
Citera
2022-03-23, 19:46
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Nu skäms jag ordentligt för att ha misstänkliggjort en person som inte alls är Mackan i hissen. Förlåt mig trä-Marcus!

Ja, det är pinsamt för oss som gjorde detta, och något som kunde komma upp på dagordningen som en intressant diskussion. Det hade ju faktiskt kunnat gått illa för trä-Marcus, eller åtminstone blivit obehagligt.
Citera
2022-03-23, 19:46
Medlem
N0IItoleranss avatar
Sjukt att han har sin sida på fb så öppen. Trodde han att han skulle komma undan detta
Citera
2022-03-23, 19:47
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Ja, det är pinsamt för oss som gjorde detta, och något som kunde komma upp på dagordningen som en intressant diskussion. Det hade ju faktiskt kunnat gått illa för trä-Marcus, eller åtminstone blivit obehagligt.

Ja man får beklaga. Sjukt lika bara. Skönt att det inte var han
Citera
2022-03-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Sjukt att han har sin sida på fb så öppen. Trodde han att han skulle komma undan detta
Om du menar hissgäddan? Jag hittar inte hans FB?
Citera
2022-03-23, 19:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Om du menar hissgäddan? Jag hittar inte hans FB?

Gå via hans sambo. Finns på ratsit
Citera
2022-03-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Gå via hans sambo. Finns på ratsit
Tror jag hitta, heter han förnamn förnamn?
Citera
2022-03-23, 20:00
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det ser lite lustigt ut när han ideligen skrapar med fötterna i snöslasket på parkeringen och svarar på sävligt dalmål: "Ja... jo... nä... Jaja, det var ju tråkigt det här"
Ja, han brydde dig inget vidare. Han var verkligen sådär... "Ja det var ju tråkigt att det inte fanns nåt barn den här gången då. Bättre lycka nästa gång." Ungefär som man kan lita när Sverige åkt ur hockey-VM och man känner sig lagom avslagen. Jaja, det var ju tråkigt. Nya tag! 🤣
Citera
2022-03-23, 20:08
Avslutad
Citat:

En dubbelmacka är bättre än en träig macka
Citera
2022-03-23, 20:16
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Ja, på ett sätt kanske mer än hans kåthet. Typ jag har alltid fått som jag vill. Det har nog tjänat han väldigt många gånger i livet på olika positiva sätt, men inte den här gången kan man lugnt säga.

Kolla bilden på Dumpen. Hela hans uttryck är som en livlös mask bakom vilken det finns ett monster. Det farliga är väl att denna mask nu rämnat och han kan nog bli riktigt desperat och jävlig jobbig och rent av farlig för sin omgivning.

Dumpens absolut vidrigaste. Imponerad över att dom lyckades få fast den fan.
Citera
2022-03-23, 20:26
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Dubbeltrubbel verkligen
Citera
2022-03-23, 20:30
Medlem
Videorna på tomtarna skulle varit mycket roligare utan kärringen som gapar om polis och skit hela tiden, man får fan aids när man lyssnar. Låt dem snacka lite förfan det är ju komedi att höra vad tomtarna säger liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in