Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Senaste gäddan var den största nollan hittills. Känner till att Dumpen existerar, misstänkte att det var Dumpen han skulle träffa, ställer upp på intervju framför kameran, vill våldta två-åring och hotar med att ta livet av sig under sändning. Sådana bör naturligtvis förpassas till ett arbetsläger i Norrland på livstid.
Patrik säger ju nästan alltid att det är den dummaste ursäkt/förklaring han hört, men i det här fallet måste jag nog hålla med. Märkligaste försvaret jag hört faktiskt. Så jävla ologiskt alltihop.
Sen en annan grej. Gällande Mackan så såg jag de uppdaterat texten (Jag är kanske sen på bollen här):
Citat:
VI SKÖTER KONTAKTER MED FAMILJ OCH ARBETSGIVARE, SÅ ÄVEN I DETTA FALLET. FAMILJEN ÖNSKAR INTE PÅ NÅGRA VILLKOR BLI KONTAKTADE !!!
Mackans sambo och hennes familj tog direkt avstånd från Mackan när de fick veta detta, och Mackans sambo har lämnat honom.
Man undrar hur han har det just nu. Hur går tankarna? Finns det en plan för att komma tillbaka till sitt tidigare liv eller har han gett upp?