2022-04-03, 16:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Får vi moderniserad lag som förbjuder vuxna att jaga och ragga på vad de tror är barn, på nätet och irl, så är det många smygpedofiler och smyghebefiler som kommer få besök och bli lagförda.

Ja att förbjuda detta borde väl vara självklart och ett stort steg framåt.
Citera
2022-04-03, 17:56
Medlem
Undrar om han har i åtanke att konfrontera eller åtminstone kommentera Joe Biden?
Citera
2022-04-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Undrar om han har i åtanke att konfrontera eller åtminstone kommentera Joe Biden?

Lika lite som Clinton. Det här (Dumpen) handlar dock om Svenska aktiva peddon.
Citera
2022-04-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Nu kanske en invandrare inte skulle stämma träff med ett barn mitt på torget i Rinkeby, Rosengård eller utanför Mahmood-moskén i Malmö. Dom har ju redan haffat en afrikan inne i stan vid en busshållplats, men han får väl betraktas som förhållandevis harmlös i jämförelse med en del andra svin.

Men om man vill ha folk som eftersträvar konfrontationer direkt på torgen i "utsatta" områden så kanske Lamotte borde ge sig in i leken, han är väl för övrigt redan invigd och har ju erfarenhet från förortstorg. Vad säger du?

Jag gillar Lamotte men varför ska han vara den som konfronterar Ali i Rinkeby? För att Patrik inte vågar?
Patrik kan ju låna Lammottes skyddsväst.

Jag önskar bara att man ska vara mer konsekvent och inte bara välja ut fula gubbar med lågt våldskapital.
Citera
2022-04-03, 18:17
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Jag önskar bara att man ska vara mer konsekvent och inte bara välja ut fula gubbar med lågt våldskapital.

Jag tror inte att Dumpen väljer ut så mycket, de publicerar vad de får tag på via KIK.
Citera
2022-04-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag gillar Lamotte men varför ska han vara den som konfronterar Ali i Rinkeby? För att Patrik inte vågar?
Patrik kan ju låna Lammottes skyddsväst.

De sitter online och “fiskar”. Väljer de aktivt bort “våldsbenägna” tror du? Eller hänger de bara på andra ställen? Jag har inget svar, men vad tror du?
Citera
2022-04-03, 18:20
Medlem
Citat:
Jag tror inte att Dumpen väljer ut så mycket, de publicerar vad de får tag på via KIK.

Känns mer så, man går efter det man hittar. Har extremt svårt att tro att de skippar ett peddo för att denne är från ett läskigt område.
Citera
2022-04-03, 18:24
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
De sitter online och “fiskar”. Väljer de aktivt bort “våldsbenägna” tror du? Eller hänger de bara på andra ställen?
Pedofiler och snuskrövar som söker barn och ungdomar på nätet tillhör väl oftast inte gruppen utåtagerande streetfighters?
Citera
2022-04-03, 18:26
Medlem
Citat:
De sitter online och “fiskar”. Väljer de aktivt bort “våldsbenägna” tror du? Eller hänger de bara på andra ställen? Jag har inget svar, men vad tror du?

Jag tror inte utan jag vet att dom självklart inte skulle våga åka ut till gettot och konfrontera en nysvensk gädda. Ingen big deal men vet inte om jag blir så imponerad.

Skulle Putte överraska så swishar jag en rejäl slant om det inte går till kokain.
Citera
2022-04-03, 18:28
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Känns mer så, man går efter det man hittar. Har extremt svårt att tro att de skippar ett peddo för att denne är från ett läskigt område.
Nja det tror inte jag heller. Men hur skulle det se ut om Sara och Patrik började smyga runt med kamerorna runt moskéer och invandrarföreningar i "utsatta" områden som vissa här i tråden tycks anse det vara vad Dumpen skall ägna sig åt?
Citera
2022-04-03, 18:34
Medlem
Såg just den senaste ”mannen som ville träffa Patrik”. Den mannen är känd i Värmland sedan 90-talet för sitt intresse och brott mot barn. Har tidigare arbetat på Happy Station i Kil men även på Expert i Karlstad, då var han dock långhårig. Vi kan hoppas att han förverkligar sina hot han uttryckte i filmen.
Citera
2022-04-03, 18:35
Medlem
Citat:
Nja det tror inte jag heller. Men hur skulle det se ut om Sara och Patrik började smyga runt med kamerorna runt moskéer och invandrarföreningar i "utsatta" områden som vissa här i tråden tycks anse det vara vad Dumpen skall ägna sig åt?

Kan inte alla bara enas om att sex med ungar är fel? Svennar, babbar, whatever.. Så jävla märkligt att det ska göras politik av det.

De som konfronteras kommer för att på riktigt möta upp ungarna. Solklart att de är redo att sätta på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in