2022-03-30, 10:43
Medlem
area50s avatar
Ännu en typ utav wannabe pseudo intellektuell hipster/wt-familj som skämmer ut sig själva på nätet för pengar & uppmärksamhet.
Citera
2022-03-30, 10:55
Medlem
Var väl hon ena tjejen där som är med på en video tillsammans med Lennart Bladh för flera år sedan, när hon var ung och satt och rökte cigg på någon bänk med honom.
Fick märkliga vibbar från tjejen redan då och anade att någonting inte riktigt står rätt till.

De verkar vara väldigt ironiska i mycket, vilket kan vara kul. Tyvärr verkar det vara ett jävla mörker kring de allihopa, just detta med att killen enligt TS har misshandlat sitt ex med mer känns olustigt.

Trumcirkelfolk brukar jag kalla dessa, unga kids som vill leka "gröna vågen" och vara meta som fan. Kommer bara sluta i att de tröttnar och harvar runt i samma märkliga spår framöver.

Någonting står inte rätt till, det är lite obehagligt men samtidigt intressant att kolla på.
Citera
2022-03-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Moa var inte tillsammans med Solomon. De bodde tillsammans i ett "youtube-hus-projekt" för några år sen tillsammans med andra "influencers" som Swebliss, Vlad Reiser osv. Det fallerade totalt pga ekonomiska problem och bråk. Dock är det uppenbart att Solomon (som hette Fredrik förut men ändrade sitt namn för att fly från sitt förflutna...) försöker få till det med Moa nu. Han vill ha ett poly-förhållande med Moa och Melina men ingen av tjejerna verkar särskilt intresserade av det. Det är intressant att en tjej som Moa, som alltid pratar om hur hon hatar alla män och om hur hemska de är, väljer att bo med en kvinnomisshandlare och barnnegligerande man som Solomon. Många aktiva hjärnceller finner man ju tyvärr varken i Moas eller Melinas skalle.

Tror även att Moa börjar ångra sig redan nu med att låta en barnfamilj flytta in hos henne. Hon flyr redan till hotell och pratar om hur trött hon är och vilken huvudvärk hon får av allt skrik hela tiden. Solomon och Melina verkar bråka varenda dag också enligt dem själva. Det är väldigt intressant att följa i alla fall. Som ett socialt experiment. Tyvärr så är det alltid sorgligt när barn är med i bilden och far illa av det dock...
Aha, okej då förstår jag. Tjejen min brukar kolla på dessa så det kommer in i ena örat o ut genom det andra. Blir lite fascinerad på all spirituell skit man kan tro på, exempelvis att se tillbaka på sina andra liv. Moas hund drog väl in en massa skadeinsekter också så hon kan jo delvis vara trött pga de biter på henne när hon sover. Solomon har väl asperger men det försvarar inte det skit som han har gjort
Citera
2022-03-30, 12:28
Medlem
Till er som frågat efter domarna, så har en användare delat dem högre upp i tråden.
Citera
2022-03-30, 12:42
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Var väl hon ena tjejen där som är med på en video tillsammans med Lennart Bladh för flera år sedan, när hon var ung och satt och rökte cigg på någon bänk med honom.
Fick märkliga vibbar från tjejen redan då och anade att någonting inte riktigt står rätt till.
Det har du fan rätt i! Minns att jag då tyckte hon var väldigt söt och att det var synd att hon satt på en bänk tillsammans med Lennart. Och som du säger så fick man märkliga vibbar. Här är videon: https://youtu.be/NkN4pd3aRo8 tyvärr inte originalet..
Citera
2022-03-30, 12:50
Avslutad
Verkar vara en ytterst dysfunktionell familj.
Citera
2022-03-30, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Ännu en typ utav wannabe pseudo intellektuell hipster/wt-familj som skämmer ut sig själva på nätet för pengar & uppmärksamhet.

Det är väl ingen slump direkt att de flesta kända youtubers har diagnoser, psykisk ohälsa, bekräftelsehov samt en trasig uppväxt.
Citera
2022-03-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Antar att det är dessa du talar om? https://www.youtube.com/channel/UC1TUjad-nevcuzAiDxTjIOQ/videos

Ingen aning vem de är då jag aldrig ens hört talats om deras kanal tidigare. Känns ju dock lagom läskigt om det där med misshandelsdomar stämmer då man (som vanligt) får sken av en helylle familj.
Cementerar att saker och ting kan vara hur svarta som helst oavsett vilken bild man målar upp på t ex youtube.

fyfan vad jag hatar sånna rubriker och thumbnails som alla youtubers använder sig av nuförtiden. enbart gjorda för att locka till sig folk i åldern 10-20 med noll och inget intressespann. alla är fan dampbarn nuförtiden, och all substans lyser som vanligt med sin frånvaro. sedan finns det tydligen 20000 missfoster som gjort ett aktivt val att följa denna tragedi. man baxnar ju för mindre
Citera
2022-03-30, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
JA, MEN JÄVLAR!!!

Jag visste att jag kände igen henne men jag har inte kunnat placera henne i huvudet. Jag kände igen henne från någonstans, någongång. Men så var det. Här är hon.
https://www.youtube.com/watch?v=NkN4pd3aRo8

Hur i hela fridens namn kom du ihåg det?

Spännande om folk börjar fråga i kommentarerna om domarna. Kommer paret att börja radera eller kommer det ett sånt där pinsam Arga Leken-klipp som muppen Hoffa Kaos la ut angående sin och Vittras trassliga historia?
Citera
2022-03-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
JA, MEN JÄVLAR!!!

Jag visste att jag kände igen henne men jag har inte kunnat placera henne i huvudet. Jag kände igen henne från någonstans, någongång. Men så var det. Här är hon.
https://www.youtube.com/watch?v=NkN4pd3aRo8

Hur i hela fridens namn kom du ihåg det?

Spännande om folk börjar fråga i kommentarerna om domarna. Kommer paret att börja radera eller kommer det ett sånt där pinsam Arga Leken-klipp som muppen Hoffa Kaos la ut angående sin och Vittras trassliga historia?

Haha har fan inte den blekaste hur jag egentligen kopplade att det var hon.

Följde Lennart Bladh-härvan relativt mycket när det var aktuellt, då jag tyckte otroligt synd om både han och speciellt hans anhöriga.
Minns den videon starkt och kände obehag när jag väl såg videon. Hon var ung och det var väl något i blicken i videon som hintade om att allt inte riktigt stod rätt till. Inte normalt att en ung tjej befinner sig i en sån situation med Lennart Bladh och det var rätt obehagligt, man kunde inte göra annat än att fundera på vad fan som hände efter videon.

Hon har ett väldigt speciellt utseende må tilläggas, så det kan ha bidragit med.

Jag tror att de kommer rensa kommentarerna. Förmodligen är detta lite av ett konstprojekt eller liknande, har sjukt svårt att sätta fingret på vad det är med dessa människor men någonting lurt är det. Antingen är de verkligen full on galna gröna vågenfolk eller så är de skickliga provokatörer och lyckas få in lite extra kosing tack vare det.
Citera
2022-03-30, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Är kommentarerna redan borta? Jag kollade (skummade dock väldigt snabbt) under senaste vloggen, men kunde inte hitta en enda kommentar kring det..
Citera
2022-03-30, 16:08
Medlem
Tack för domarna ! Det har kommit upp på tapeten tidigare att "solomon" är elak mot Melina. Många som reagerade när han körde sin silent treatmeant på ett ultraljud för barnet i magen. De hade bråkat innan , sen pratade inte solomon med Melina, satt kvar i väntrummet och behandlade henne som luft, medans Melina ensam fick gå in i rummet och genomföra ultraljudet med tårarna rinnandes nedför kinderna. Att han är arg på henne efter bråk är inget konstigt men att behandla som luft och strunta i att se sitt eget barn pga ilska är över gränsen, dessutom när den gravida gråter. Men domarna förklarar en del ! Vet att de efter denna händelse fick gå ut på Youtube och förklara att Solomon visst är snäll mot Melina och aldrig gör henne något ont, bara att dom bråkar som alla par gör. Tveksamt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in