2022-08-16, 20:31
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoobs
Kul när han slinker in framför kameran med en näve spagetti och ropar: ”Kolla, jag hjälper också till!” Och slänger ned i en kastrull kokande vatten.

Ja, eller när Melina ville köpa något i mataffären och han inte tillåter det.. Som om han äger henne!
Citera
2022-08-16, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Det är ju ganska uppenbart att Moa enbart är vegan för att det just nu är trendigt. Larver inomhus hoppas jag däremot att de flesta veganer plockar bort.

Moa har varit vegan i huuuur många år
som helst. Långt innan hon ens kände foliehattarna.
Citera
2022-08-16, 22:48
Medlem
Paulabrauns avatar
Varför måste MOA envisas med att ha rosa överallt där hon bor? När hon bodde i lägenhet så det ju förskräckligt gräsligt ut Nu har hon såklart målat rooooooosa igen.
Citera
2022-08-16, 22:53
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Vad sa Anjo på stories?

Och har man inget att dölja så kan man vara ärlig med sitt förflutna, Soloomon Ha..ustomte.

Kort och gott ifrågasatte Anjo om varför familjen foliehatt hyllas på sociala medier. Han jämförde SOoooOloMons domar med WT-Kammis pojkväns domar.
Citera
2022-08-16, 23:25
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Kort och gott ifrågasatte Anjo om varför familjen foliehatt hyllas på sociala medier. Han jämförde SOoooOloMons domar med WT-Kammis pojkväns domar.

Anjo vibrerar så jävla högt

Solomoon är en otäck människa, undrar om Melina vet om hans domar.
Citera
2022-08-16, 23:47
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Anjo vibrerar så jävla högt

Solomoon är en otäck människa, undrar om Melina vet om hans domar.

Han borde kanske heta Solo-Monster istället
Citera
2022-08-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbeerrggeett
Moa har varit vegan i huuuur många år
som helst. Långt innan hon ens kände foliehattarna.

Såg en videosnutt på tiktok som pokemon filmat och man ser moa snabbt i bakgrunden äta tacos. Jag kan lugnt konstatera att dedär inte va veganskt/vegetariskt kött.
Citera
2022-08-16, 23:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Såg en videosnutt på tiktok som pokemon filmat och man ser moa snabbt i bakgrunden äta tacos. Jag kan lugnt konstatera att dedär inte va veganskt/vegetariskt kött.

Då tog han bort det illa kvickt, om han inte har någon annan tiktok än familjenfoliehatt?
Citera
2022-08-17, 00:09
Medlem
Paulabrauns avatar
https://www.youtube.com/watch?v=4nqDYt4JDos

Moas renoveringsvideo fy sjutton var oproffsigt gjort Kunde hon inte anställt en elektriker att sätta in nya uttag och fixa el i huset? Hon har alltså borrat ett hål genom väggen där hon kört in en skarvsladd.

Förövrigt tyder mycket på att den dumsnåle MOAAA har en fuktskada i huset, vilket hon vägrar åtgärda.
Citera
2022-08-17, 00:48
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=4nqDYt4JDos

Moas renoveringsvideo fy sjutton var oproffsigt gjort Kunde hon inte anställt en elektriker att sätta in nya uttag och fixa el i huset? Hon har alltså borrat ett hål genom väggen där hon kört in en skarvsladd.

Förövrigt tyder mycket på att den dumsnåle MOAAA har en fuktskada i huset, vilket hon vägrar åtgärda.
Den där kabeldragningen är jag 99% säker på är olaglig. Om jag inte minns fel är det bara tillåtet om man utan verktyg kan ta bort sladden, alltså att man bara kan dra ut den för hand, vilket man inte kan här.
Citera
2022-08-17, 01:16
Medlem
Det verkar vara en väl bevarad hemlighet att Moa har haft flera trekanter tillsammans med paret foliehatt..
Citera
2022-08-17, 03:43
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det verkar vara en väl bevarad hemlighet att Moa har haft flera trekanter tillsammans med paret foliehatt..

Kanske för retards som dig själv, men för oss övriga har det varit ganska uppenbart från start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in