2022-03-30, 16:16
Medlem
Ferhs avatar
Tittade lite på ett par videor, och den där Solomoon ger helt klart ett ganska obehagligt intryck. Typ som att det där med misshandel och hot bara ligger dolt under ytan och skulle kunna titta fram vilken sekund som helst ifall något triggade honom.
Citera
2022-03-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YTlove
Tack för domarna ! Det har kommit upp på tapeten tidigare att "solomon" är elak mot Melina. Många som reagerade när han körde sin silent treatmeant på ett ultraljud för barnet i magen. De hade bråkat innan , sen pratade inte solomon med Melina, satt kvar i väntrummet och behandlade henne som luft, medans Melina ensam fick gå in i rummet och genomföra ultraljudet med tårarna rinnandes nedför kinderna. Att han är arg på henne efter bråk är inget konstigt men att behandla som luft och strunta i att se sitt eget barn pga ilska är över gränsen, dessutom när den gravida gråter. Men domarna förklarar en del ! Vet att de efter denna händelse fick gå ut på Youtube och förklara att Solomon visst är snäll mot Melina och aldrig gör henne något ont, bara att dom bråkar som alla par gör. Tveksamt!

Ja, det känns som en tidsfråga innan de separerar och Melina börjar berätta sanningen. Och angående att låta sin ilska gå ut över sitt ofödda barn är det knappast särskilt förvånande för någon som knappt tycks låtsas om att han redan har två barn från ett tidigare förhållande. Enligt Moa (tjejen de bor med) tycks de bråka en hel del. Reagerade även på att Moa verkar ta Solomons parti väldigt mycket eller det var i alla fall den känslan jag fick i Moas senaste vlogg.
Citera
2022-03-30, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Tittade lite på ett par videor, och den där Solomoon ger helt klart ett ganska obehagligt intryck. Typ som att det där med misshandel och hot bara ligger dolt under ytan och skulle kunna titta fram vilken sekund som helst ifall något triggade honom.

En gång kvinnomisshandlare alltid kvinnomisshandlare... Känns tyvärr inte heller som en slump att han valt en mer än tio år yngre tjej med trasig bakgrund, självskadebeteende och dåligt eget kontaktnät.

Är det någon som skrivit några kommentarer om domarna på deras vloggar eller Instagram än?

@mell.divine och @sol.o.moon och @moamurderess på Instagram för övrigt.
Citera
2022-03-30, 18:02
Bannlyst
Den där tjejen har ju varit tillsammans med Vlad reiser också, om ingen nämnt det.

Det plus att hon träffade Lennart Bladh och vloggade till hans kanal, tyder starkt för att hon bara vill bli kändis. Och försökt under en längre tid.
Då spelar det nog ingen roll om den där hippiekillen slår henne ibland, då är det viktigaste nu när det verkar gå bra på youtube att man bara visar att allt är bra.

Den dagen det tar slut så kommer hon att börja prata om misshandel och ofrivilligt sex för att få mer uppmärksamhet.

Så förhållandet med den där haschtomten är oavsett en win win situation.

Kör på och lek bra familj på youtube tills det inte funkar längre.
Efter att ha lämnat varandra så kommer allt han gjort mot henne + massa påhittade våldtäktshistorier. Det kan iofs vara sant också, men hon är en typisk psyktjej som kan ljuga om sånt för egen vinning, sen så är han en sån jävla tönt till man att förutom att slå sina tjejer säkert även kan tvinga dom till sex.

Blir spännande att se när skiten träffar fläkten.
Citera
2022-03-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limedricka
Ja, det känns som en tidsfråga innan de separerar och Melina börjar berätta sanningen. Och angående att låta sin ilska gå ut över sitt ofödda barn är det knappast särskilt förvånande för någon som knappt tycks låtsas om att han redan har två barn från ett tidigare förhållande. Enligt Moa (tjejen de bor med) tycks de bråka en hel del. Reagerade även på att Moa verkar ta Solomons parti väldigt mycket eller det var i alla fall den känslan jag fick i Moas senaste vlogg.

När och var har Moa sagt att de bråkar mycket?

Jag tycker att det är lite skumt att en småbarnsfamilj väljer att bo tillsammans med en singeltjej bara sådär, så min gissning är att de har ett polyamoröst förhållande med Moa
Citera
2022-03-30, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87

Jag tycker att det är lite skumt att en småbarnsfamilj väljer att bo tillsammans med en singeltjej bara sådär, så min gissning är att de har ett polyamoröst förhållande med Moa

Nej det har dom inte.
De är vänner, och jag skulle gissa på att hon med den fula luggen, psyktjejen vad hon nu heter, mest utnyttjar relationen med Moa för lite mer fame eftersom hon är en större youtuber. Precis som med Lennart Bladh som det började med, precis som med vlad.
Citera
2022-03-30, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87

Mycket kanske var min egen tolkning, men i Moas senaste vlogg har Melina och Solomon haft ett stort bråk som gör att alla planer ställs in och det tycks hålla på hela dagen.

Såg förresten att det börjat ramla in kommentarer på Instagram. Blir intressant att se om de raderas eller besvaras.

Uppdatering: Alla kommentarer jag såg förut har nu raderats.
Senast redigerad av Limedricka 2022-03-30 kl. 20:09.
Citera
2022-03-30, 20:22
Medlem
Vet någon varför Melina var med i outsiders som barn? Kan man hitta det avsnittet någonstans?
Citera
2022-03-30, 20:34
Medlem
Nu har Melina frågestund på Instagram.
Citera
2022-03-30, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shhnake
Vet någon varför Melina var med i outsiders som barn? Kan man hitta det avsnittet någonstans?
Hon har varit med om mycket. Outsiders, Lennart Bladh, ungdomsfängelse, Youtubehus med en wifebeater...

En tjej som söker sig till knepiga situationer, vad det verkar...
Citera
2022-03-30, 21:21
Medlem
Det är lugnt, allihop. De vibar på rätt frekvens nu, så allt det gamla spelar ingen roll 😌
Citera
2022-03-30, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Det är lugnt, allihop. De vibar på rätt frekvens nu, så allt det gamla spelar ingen roll 😌

Det gör nog inte Solomons föredetta sambo som tvingats leva på skyddat boende med hans barn. På grund av honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in