Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
JA, MEN JÄVLAR!!!
Jag visste att jag kände igen henne men jag har inte kunnat placera henne i huvudet. Jag kände igen henne från någonstans, någongång. Men så var det. Här är hon.
https://www.youtube.com/watch?v=NkN4pd3aRo8
Hur i hela fridens namn kom du ihåg det?
Spännande om folk börjar fråga i kommentarerna om domarna. Kommer paret att börja radera eller kommer det ett sånt där pinsam Arga Leken-klipp som muppen Hoffa Kaos la ut angående sin och Vittras trassliga historia?

Haha har fan inte den blekaste hur jag egentligen kopplade att det var hon.
Följde Lennart Bladh-härvan relativt mycket när det var aktuellt, då jag tyckte otroligt synd om både han och speciellt hans anhöriga.
Minns den videon starkt och kände obehag när jag väl såg videon. Hon var ung och det var väl något i blicken i videon som hintade om att allt inte riktigt stod rätt till. Inte normalt att en ung tjej befinner sig i en sån situation med Lennart Bladh och det var rätt obehagligt, man kunde inte göra annat än att fundera på vad fan som hände efter videon.
Hon har ett väldigt speciellt utseende må tilläggas, så det kan ha bidragit med.
Jag tror att de kommer rensa kommentarerna. Förmodligen är detta lite av ett konstprojekt eller liknande, har sjukt svårt att sätta fingret på vad det är med dessa människor men någonting lurt är det. Antingen är de verkligen full on galna gröna vågenfolk eller så är de skickliga provokatörer och lyckas få in lite extra kosing tack vare det.