Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Nu är det du som ljuger, eller är det så tarvligt att du inte följer nyheterna, innan du kommer med vilseledande desinformation?
Jag länkar till TV4, men all media har skrivit om att Lars Adaktusson varit kritisk mot Ebba Buschs husaffär. Du framför whataboutism som om du vore medborgare i Ryssland. din hycklare. Bli inte arg på mig, Rikta din ilska där den hör hemma.
https://www.tv4.se/artikel/6nXdVMls4MBjt4hKekUupy/adaktusson-laemnar-i-protest
"Adaktusson har varit kritisk mot KD-ledarens uppmärksammade husaffär och menar att han känt sig motarbetad av partiledningen under en längre tid. Droppen som fick bägaren att rinna över var när han inte blev tillfrågad att delta i säkerhetspolitiska överläggningarna, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna."
"Moderatormeddelande
Här diskuteras en fastighetsaffär. Håll er till det.
Inlägg som behandlar herr Binninges person och vandel tas i (FB) Vem är Johann Binninge?
Inlägg som behandlar det eventuella förtalet av densamme tas i (FB) Förundersökning om grovt förtal inledd mot Ebba Busch
Inlägg som behandlar fru Busch politiska gärning tas i (FB) Ebba Busch Thor, partiledare för KD"
Lars Adaktusson har inget med husaffären att göra, då det är mer Busch som politiker. Då du tar upp han lämnar så har det inget med denna tråd. Det har med KD och Busch, det har även en egen tråd. Det du själv hänvisar till med TV4 Nyheterna säger också det har inget med fastighetsaffären utan om politik och han inte blev tillfrågad delta i säkerhetspolitiska överläggningarna. Du själv ger bevis för att det har inget med fastighetsaffären.
Hur är det vilseledande desinformation?
Du hävdar jag ljuger för jag frågar om vilka lögner och lägga fram bevis för det är lögner.
Fråga även vad The New York Times har med denna tråd att göra. Som du inte svar på.
Skrev även Om moderatorerna tar bort dina inlägg för de anser de bryter mot trådens regler, bör du ta det med dom och inte mig. Du kanske borde rikta din ilska där den här hemma istället mot andra i tråden som ger dig fakta och information.
Du slänger väldigt mycket whataboutism och anklagar andra whataboutism samt att de är medborgare i Ryssland.
Riktar min ilska där den hör hemma, mot idioter som vägrar ta till sig fakta och information. Också kvinnohatare. Plus de som förtalar äldre med kalla dom dement när de inte det.