2022-03-20, 10:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han stryper väl fyllekärringen någon dag.
Ja, hade inte blivit överraskad ifall det skulle inträffa.
Citera
2022-03-20, 10:59
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, hade inte blivit överraskad ifall det skulle inträffa.
Är du säker på detta? Är du helt hundra? Allt väl annars? Mår du bra? Leker du doktor?
Citera
2022-03-20, 11:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Är du säker på detta? Är du helt hundra? Allt väl annars? Mår du bra? Leker du doktor?
Jag är helt hundra. Men Rask är nog inte det.
Citera
2022-03-20, 12:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han stryper väl fyllekärringen någon dag.
Att strypa någon är nog ganska krävande fysiskt + att Rask skulle behöva lämnar huset.
Så känns inte så troligt att rask skulle orka genomföra något sånt.
Citera
2022-03-20, 12:20
Medlem
Sjukt ändå att ett svar till magmongots senaste video inte kommit. Något måste ha hänt!
Citera
2022-03-20, 12:24
Medlem
Romanche92s avatar
Är det någon som har kvar videon när han bråkar med Chripa?
Citera
2022-03-20, 12:25
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Att strypa någon är nog ganska krävande fysiskt + att Rask skulle behöva lämnar huset.
Så känns inte så troligt att rask skulle orka genomföra något sånt.

Fyllekärringen brukar ju komma hem till honom....
Citera
2022-03-20, 12:37
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Fast Socialtjänsten har ju redan fastslagit att Rask är lämplig som vårdnadshavare.
Fortfarande kör han ju runt med bilen, köper snus, mat och allt så pengar har han men det kan inte vara mycket om han börjar sälja ifrån förrådet.
Jo men de kanske ändrar sin bedömning om han är lämplig om fler orosanmälningar inkommer med info vad Baronen ägnar sin tid åt?
Citera
2022-03-20, 13:03
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Jo men de kanske ändrar sin bedömning om han är lämplig om fler orosanmälningar inkommer med info vad Baronen ägnar sin tid åt?
Kan den där narcisist-stilen.. Han är en sådan som snackar sig ur och snackar omkull allt och alla ... När det inte biter och han ändå blir anmäld/fälld så pladdrar han fortfarande på (försvarsläge).
Lägger upp gråtvideos, titta på mig* etc..

Det är nog därför han lyckas behålla sin flickvän. Han liksom maler på med käften så hon inte kan ta sig ur det.
Citera
2022-03-20, 13:15
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Finns inte ett enda inlägg i den här tråden där jag uttrycker mitt hat emot Rask. För det finns inte. Däremot anser jag att han är en sällsynt patetisk ursäkt till man som förtjänar örfil efter örfil.

Jag hatar honom dock inte, jag stör mig på hans beteende. Hade han ändrat sig så hade jag inte haft något negativt att säga om honom.
I stort sett alla dina inlägg så uttrycker du dit hat emot Rask även om du inte explicit skriver "jag hatar Rask". Att du är av en annan uppfattning gissar jag men det är uppenbart att du hatar honom medvetet eller omedvetet. Det du skriver är mycket korrekt när det gäller denna man, men inte kan du väl säga att du älskar honom av hela ditt hjärta och bara skriver "skit" om honom i all välmening?
Citera
2022-03-20, 13:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Fast Socialtjänsten har ju redan fastslagit att Rask är lämplig som vårdnadshavare.
Fortfarande kör han ju runt med bilen, köper snus, mat och allt så pengar har han men det kan inte vara mycket om han börjar sälja ifrån förrådet.
Nej, Socialtjänsten gör inte sådan bedömningar. Det har bedömt att han och T gemensamt inte är uppenbart olämpliga och att barnen inte befinner sig i en akut risksituation.

Viss skillnad på det.
Senast redigerad av micro113 2022-03-20 kl. 13:21.
Citera
2022-03-20, 13:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
I stort sett alla dina inlägg så uttrycker du dit hat emot Rask även om du inte explicit skriver "jag hatar Rask". Att du är av en annan uppfattning gissar jag men det är uppenbart att du hatar honom medvetet eller omedvetet. Det du skriver är mycket korrekt när det gäller denna man, men inte kan du väl säga att du älskar honom av hela ditt hjärta och bara skriver "skit" om honom i all välmening?

Man behöver inte hata någon för att man ser att en människa beter sig vidrigt och lågt. Rask är en narcissist utan tvekan, ljuger så han tror sig själv och saknar ryggrad. Man kan tycka jävligt illa om hur han beter sig. Men hata är ett starkt ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in