2022-02-24, 18:07
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rask inleder med att han inte kan någonting om den här konflikten.

Trots det så har han valt att spela in en 15 minuter lång video på ämnet.

You gotta love Baronen.

EDIT

4 minuter in: Han börjar prata om sig själv istället. Stängde ner.

Sa han att Putin är dum?
Citera
2022-02-24, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Sa han att Putin är dum?

Något i stil med det. Sedan började han prata om sig själv.
Citera
2022-02-24, 18:15
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Något i stil med det. Sedan började han prata om sig själv.

Bra att han sa att Ryssgubben är dum iaf, för det är ju taskigt att hålla på som Putin gör,.
Vad sa han om sig själv då, att han skulle kunna skapa världsfred om han bara fick prata med alla länders ledare?
Citera
2022-02-24, 18:18
Medlem
Citat:
Bra att han sa att Ryssgubben är dum iaf, för det är ju taskigt att hålla på som Putin gör,.
Vad sa han om sig själv då, att han skulle kunna skapa världsfred om han bara fick prata med alla länders ledare?

Stängde ned i protest när han bytte ämne. Ville ju att han skulle vara Den allvetande skithögen.

Jag gillar egentligen när han sitter och pratar om, och förhärligar sig själv. Men ett sånt fult clickbait kan jag inte vara med och stödja.
Citera
2022-02-24, 18:22
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Stängde ned i protest när han bytte ämne. Ville ju att han skulle vara Den allvetande skithögen.

Jag gillar egentligen när han sitter och pratar om, och förhärligar sig själv. Men ett sånt fult clickbait kan jag inte vara med och stödja.

Många år sedan nu som jag kollade på Rasken, har för mig att han var lite rolig då, men det är nog många år sedan nu 4-5 kanske?
Citera
2022-02-24, 18:28
Medlem
Citat:
Många år sedan nu som jag kollade på Rasken, har för mig att han var lite rolig då, men det är nog många år sedan nu 4-5 kanske?

Ja, jag gjorde det också. Då tyckte jag att han var en ganska så härlig typ.

Idag följer jag honom bara för att han är helt makalöst odräglig men helt oförmögen att förstå det själv. Därför gör han och säger han väldigt anmärkningsvärda saker.

Tittar man tillbaka till det han gjorde i retrospekt så ser man att han förstås var lika odräglig och jävlig redan på den tiden. Men då trodde man ju att han faktiskt drog in en del pengar på det han gjorde, och kunde dra runt sin familj på det han sysslar med.

Idag inser man att han bara gått hemma och lekt vid datorn under alla dessa år, och låtit hans fru arbeta, alltmedan han skaffat fler barn och låtit skulderna växa och trångboddheten bli allt mer påtaglig.
Citera
2022-02-24, 18:38
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:

Idag följer jag honom bara för att han är helt makalöst odräglig men helt oförmögen att förstå det själv. Därför gör han och säger han väldigt anmärkningsvärda saker.

Tittar man tillbaka till det han gjorde i retrospekt så ser man att han förstås var lika odräglig och jävlig redan på den tiden. Men då trodde man ju att han faktiskt drog in en del pengar på det han gjorde, och kunde dra runt sin familj på det han sysslar med.

Idag inser man att han bara gått hemma och lekt vid datorn under alla dessa år, och låtit hans fru arbeta, alltmedan han skaffat fler barn och låtit skulderna växa och trångboddheten bli allt mer påtaglig.

Ja visst var det så, alrajT själv pallar jag inte med honom har sett några klipp om året på senare år och läst en del här och han har ju tappat det helt.

Sen finns det en hel del sjuka jävlar i den här tråden också, som älskar att trampa på spotta på och njuta över hans misär och olycka, men visst han är en skum jävel som kan locka fram det värsta ur människor, han är ju så dum och självgod så det blir väldigt provocerande.
Citera
2022-02-24, 18:41
Medlem
Citat:

Det är precis samma för mig. Jag diggade han förr i tiden, men nu inser man vilken jävla loser han är.

Riktigt tråkig video. Han kör alltså 4 minuter hobbytakes på Ukraina-situationen, och sen 10 minuter tjat om sin podd? Herregud.
Senast redigerad av Froge 2022-02-24 kl. 18:59.
Citera
2022-02-24, 18:41
Citat:

Jag tror att dom behöver skaffa ett barn till.
Barn kan i vissa fall sätta fart på tillvaron.
Och stekslynemannen kanske skaffar err jobb.
Kanske som rörmokare
Din certifierade rörmokare i trosa
Citera
2022-02-24, 19:01
Medlem
Problemet med Rask är att han saknar livserfarenhet,han har inget relatera till,jag gör mer prylar på en vecka än vad han har gjort i hela sitt liv. 🐰👍
Citera
2022-02-24, 19:21
Medlem
Citat:

Tänker inte heller kolla senaste video, blir extremt provocerad av människor som pratar om saker som dom har noll koll på men bara pratar för pratandets skull.

Vad var det han sa i sin senaste video som hette ”blir det krig nu?”
som jag stängde av när han la den mening ”dags att vakna det luktar stjärt och krut”, där ligger hans nivå och ”kunskap”.
Citera
2022-02-24, 19:24
Bannlyst
Fan vad bra att han gjorde en video om sin åsikt om kriget. Alla vill ju veta vad den store swishbaronen har att säga, killen som inte läser nyheter alls enligt egen utsago.

Det största problemet med "tredje världskriget" verkar vara hur det påverkar honom psykiskt. Det var det sista han ville ha efter pandemin.

Jag jag jag jag jag jag jag jag.

Hoppas Putin lyssnar på Carl Fredrik Alexander Fnask.

Men nu är det nära Den Store, ryssen närmar sig med stormsteg metropolen Trosa, håll hårt i festinaklockan nu rask för nu jävlar smäller det.
Senast redigerad av drrty 2022-02-24 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in