2022-05-03, 23:50
Medlem
Är det någon som kan både se och skriva på Anna Books privata blogg?
Fråga Anna då om hur det går med samarbetet med Svenska kyrkan, scenframträdande och turneer
i olika kristna församlingar. Samt om det blir någon julskiva som ska lanseras av Svenska kyrkan.
Eller var det hon som avbröt samarbetet med Svenska kyrkan, trots stora möjligheter att genomföra
dessa planer?

Kanske Anna vet vem jag är genom denna upplysning. Jag är medlem i Filadelfiakyrkan på
Rörstrandsgatan i Sth. Där har hon varit i kontakt med personalen där och erbjudit sig att uppträda
på deras scen. Enligt flertalet trovärdiga personer har jag fått denna information.
Trots ihärdiga försök, vemodiga vädjanden ( storslagna planer med hennes galanta begåvning inom underhållningsbranschen ) och upphöjande av sig som en kristen individ, avböjde de bestämt.
Där försvann storslagna planer att återvända till scenen som en eftertraktad artist som en
välfylld ballong som sprack?
Citera
2022-05-04, 01:06
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu har Anna lurat till sig mera grejor!
Cosori Premium. # cosorimat

https://www.instagram.com/p/Cc7XvJvo...d=YmMyMTA2M2Y=
Spännande! Firman verkar mest sälja airfryers.
Anna kanske blir ansiktet utåt i Sverige för att fritera hälsosamt?
"Så länge du friterar med deras maskiner kan du äta flera köttberg i veckan utan att oroa dig. Se bara på mig hur snygg jag blivit!"
Citera
2022-05-04, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu har Anna lurat till sig mera grejor!
Cosori Premium. # cosorimat

https://www.instagram.com/p/Cc7XvJvo...d=YmMyMTA2M2Y=

Säljs av Kitch'n i sverige...
Citera
2022-05-04, 12:35
Medlem
Nu har hon egentid (igen) och solar för att bli brun inför det som väntar snaaaart.
Citera
2022-05-04, 12:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu har hon egentid (igen) och solar för att bli brun inför det som väntar snaaaart.

Hehehe jag läste för snabbt och tyckte det stod: "nu är hon GRAVID igen" och jag blev alldeles iskall och chockad för en kort stund innan jag läste om meningen igen
För övrig är all hennes tid egentid, egoistisk och egenkär som hon är.
Citera
2022-05-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är kanske bytt är bytt som hon skall vara med i. Det skrivs ju om det här i tråden och jag har läst att avsnitten spelas in i maj. Vad irriterad hon måste vara att hon som offentlig person inte får behålla pengarna. Hon kan ge dem till "vid din sida " Hon är ju kompis med Nettan som kämpar för fattigpensionärer då blir Nettan glad.
Citera
2022-05-04, 13:12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är kanske bytt är bytt som hon skall vara med i. Det skrivs ju om det här i tråden och jag har läst att avsnitten spelas in i maj. Vad irriterad hon måste vara att hon som offentlig person inte får behålla pengarna. Hon kan ge dem till "vid din sida " Hon är ju kompis med Nettan som kämpar för fattigpensionärer då blir Nettan glad.

"Det skrivs ju om det här i tråden" Betyder absolut ingenting om det inte finns något som stöder det som skrivs.

Tråden behöver inga fler trådsanningar.
Citera
2022-05-04, 15:13
Medlem
Tant Toledano fortsätter att tjata om ”egen tid”.

https://postimg.cc/BtXz4rwN

V har flyttat hemifrån, F jobbar väl heltid och bor troligtvis ihop med sin chef , A sitter mest och röker på när han inte är i Gävle. The Retarded jobbar full tid och restiden är nog några ytterligare timmar.
Hon är alltså ensam mellan 8-10 per dag!!!!
VAD är det hon gör som innebär att hon är SÅ upptagen att hon behöver ”egen tid”
Hon har inget jobb men kämpar verkligen tappert för att verka upptagen. Fjantigt!!!
Citera
2022-05-04, 15:26
Medlem
Återigen händer det snart något spännande i Annas liv, eller är det i fantasin som vanligt? En resa till Mexico i juni med My Martens, som har en rejäl dipp, eller vad? Tänk så många cliffhangers hon haft som mynnar ut i ett stort ingenting.
Citera
2022-05-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Återigen händer det snart något spännande i Annas liv, eller är det i fantasin som vanligt? En resa till Mexico i juni med My Martens, som har en rejäl dipp, eller vad? Tänk så många cliffhangers hon haft som mynnar ut i ett stort ingenting.

Ja, det är alltid SNART något kommer hända i Annas liv. Men sen verkar inget hända ändå…

Detta har vi hört så många gånger nu genom åren att det blir som Rödluvan och vargen. Alla vet vid det här laget att det inte händer något med Annas ”karriär” eller i Annas liv förövrigt och det bekräftas ständigt av dessa hintar om att något SNART kommer hända men där inget sedan händer…
Citera
2022-05-04, 22:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Ja det är alltid så att man ska vänta på att något ska hända. Men sedan när det väl kommer till kritan då var det bara tomma ord.
Citera
2022-05-04, 22:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror faktiskt man får behålla pengarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in