Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Kolla in mina inlägg tidigare i tråden så har du anledningarna där.
Lite kort: Liverpool är i en hysterisk form och sprutar in mål och poäng. Det är bara en tidsfråga innan de leder sina matcher plus att de är klinisk framför mål. De KAN inte förlora i ligan. De har en klart bättre forwardstrio och är i mitt tycke världens absolut bästa lag. Utan minsta tvekan. Jag menar, vad fan, kolla deras statistik. De är en ångvält.
City går på sparlåga, tappar poäng här och var men är framförallt MÄTT. Det ser man tydligt. Formen är inte jättebra. De överarbetar sitt spel. X borta mot CP hade Liverpool vunnit med flera bollar.
Orkar inte/har inget intresse av att gräva fram vad du skrev för flera dagar, veckor eller månader sedan.
Liverpool är i bra form
just nu men tror du på allvar att de kommer hålla samma form in till mål, och att Man City inte förbättrar formen under samma period? Hur var läget för 1-2 mndr sedan?
När det gäller Crystal Palace, så är de bland de formstarkaste lagen i EPL just nu. De har väl gått obesegrade i en 7-8 omgångar nu, och även Liverpool hade fått det tufft mot Palace vid dagens läge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Ja det vet nog de flesta, du hejade troligtvis inte heller på Arsenal vid 4 års åldern ?
Såg inte på fotboll vid fyra års åldern. Gjorde du?
Men detta visar vad jag har poängterat för er flera ggr tidigare, att majoriteten av folket i Liverpool är Everton fans, och att majoriteten av Liverpool fans är turister.