2022-04-23, 09:21
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Pogba missar resten utav säsongen. Sista vi ser utav honom i United?
Citera
2022-04-23, 10:11
Medlem
MosesMetares avatar
Barnsley, med förre IFK Göteborg-tränaren Poya Asbaghi vid rodret, blev klara för nedflyttning till League One igår efter förlust borta mot Huddersfield Town med 2-1.
Citera
2022-04-23, 10:19
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Pogba missar resten utav säsongen. Sista vi ser utav honom i United?

Vore skönt att slippa se honom resten av säsongen. Att han skulle lämna när kontraktet gick ut har väl också varit fotbollvärlden's sämst bevarade hemlighet efter att Mbappe skulle lämna PSG skulle jag säga.
Citera
2022-04-23, 10:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Blir ju en intressant batalj mellan Arsenal och Man United i dag. Själv så anser jag ”The Gunners” som favoriter inför mötet hemma på Emirates, förväntar dock ingen lätt match.

Drömmen vore ju att vi vinner över Man Utd, och att Floppingham tappar poäng mot Brentford.
Citera
2022-04-23, 10:37
Moderator
zanteras avatar
Svår match att spekulera i då båda lagen har varit jämndåliga det senaste, men Arsenal kommer trots allt från en vinst borta mot Chelsea medans Man Utd fick ta emot stock mot Liverpool. Arsenal bör ju ha favör av hemmaplan, samtidigt får nog Man Utd hitta tröst/inspiration i att Arsenal haft problem med de dåliga lagen det senaste, och Man Utd just nu känns blekare än Brighton/Southampton så det kanske talar till Man Utd's favör.
Citera
2022-04-23, 11:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Mer skriveri om Jesus till Arsenal. Skulle vara en bra klubb för honom. Läste även någon som skrev att man skulle spela Gabriel central och låta Jesus få högerkanten.

ESR-Gabriel-Jesus ? Tycker faktiskt det ser sexigt ut.
Citera
2022-04-23, 12:03
Medlem
Citat:
Mer skriveri om Jesus till Arsenal. Skulle vara en bra klubb för honom. Läste även någon som skrev att man skulle spela Gabriel central och låta Jesus få högerkanten.

Jag vågar inte hoppas på något. Har inte glömt Vlahovicsveket i vintras där det pratades om honom dagligen. Jesus är en bra spelare och hade förbättrat laget.

Arsenal - Man U 2-2 är min gissning idag.
ps. Arsenal har släppt in lika mål många den här säsongen (39 mål) som man gjorde under hela förra säsongen trots storvärvningen av Ben White.
Citera
2022-04-23, 12:05
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Är det någon annan som kan komma på en klubb som köpt samma spelare två gånger, och den spelaren floppade bägge gångerna?

(Chelsea Lukaku)
Citera
2022-04-23, 12:24
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Är det någon annan som kan komma på en klubb som köpt samma spelare två gånger, och den spelaren floppade bägge gångerna?

(Chelsea Lukaku)
Pogba uppfyller väl det ganska bra om jag inte är helt ute och cyklar?
Citera
2022-04-23, 12:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Skriverier är som oftast enbart skvaller.... Jag har inte sett ngn trovärdig källa som har hävdat att vi är ute efter Gabriel Jesus.
Citat:

(Chelsea Lukaku)
Lukaku är bara helt totalt urkass i EPL sammanhang. Chelsea kan lika gärna ta och ställa upp med 10 man och hämta en Rutten toalett hos den lokala soptippen och placera den ute på gräset, istället för att ha en 11:a med Lukaku i, tror allvarligt talat att WC:n hade gjort ett större avtryck för Chelsea eller Man Utd än vad Lukaku har visat i EPL.

Hur fan kan ngn vettig PL-klubb ta och köpa denna nisse som kallas för Lukaku?
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-23 kl. 12:29.
Citera
2022-04-23, 12:31
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Skriverier är som oftast enbart skvaller.... Jag har inte sett ngn trovärdig källa som har hävdat att vi är ute efter Gabriel Jesus.

Jag vet inte vilka du ser som trovärdiga eftersom du själv aldrig länkar till någon källa.

Nu räckte det med att jag sökte på hans namn för att se flera skriva om Jesus till Arsenal. Bland annat,

Citat:
Nu rapporterar ansedda The Athletic att ligarivalen Arsenal undersöker möjligheterna att värva Jesus inför nästa säsong.

Arsenal har ännu inte inlett några förhandlingar med Manchester City, men sportchefen Edu har fört diskussioner med Jesus agent i flera månader.

25-åringen sägs vara öppen för en flytt till London och Arsenal ligger just nu bäst till vid en flytt i sommar, enligt uppgifterna.
Citera
2022-04-23, 12:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Jag vet inte vilka du ser som trovärdiga eftersom du själv aldrig länkar till någon källa.

Nu räckte det med att jag sökte på hans namn för att se flera skriva om Jesus till Arsenal. Bland annat,
David Ornstein är den mest trovärdiga ”källan” när det gäller Arsenal news. Om du anser brittiska tabloider som tex The Sun eller Daily Mail som bra källor, så säger jag bara lycka till.

På tal av The Athletic, så har även de haft fel i deras skriverier om transfers och så vidare ett flertals ggr, både när det kommer till Arsenal och div andra klubbar i England/Europa.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-23 kl. 12:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in