Ett inlägg här togs bort på grund av 1.06 men återpublicerades på FO. Jag klistrar in det med regelbrotten borttagna för att svara på det.
Citat:
Det är ännu mer fantastiskt att du hela tiden försvarar dig och förnekar att du är [den vi påstår att du är]. Det avslöjar dig mer än att folk här skriver skit om dig. Hade du inte brytt dig och slutat försvara dig som en liten fjortisbrud hade alla gått vidare.
Men du skiter i det blå skåpet om och om igen. Plus att den där Sugmag, han har hemliga uppgifter, vilket bara gör det ännu mer ironiskt 😂
Alla vet att det är du, sen om dom sprider lite falska rykten för att öka smaken på det hela gör inget. Men alla vet att det är du oavsett 😂
Du kommer inte undan din hund. Det är vad du är, för det är just ni hundar till admin som får stället att drivas än idag.
Jag kan hålla mig från att kommentera sånt jag tycker är dumma inlägg och korkade slutsatser. Det är sån jag är. Mitt "problem" med identifieringen är att ni är dumma nog att blint tro på Kents ord. Det är det jag har kommenterat. Jag har aldrig försökt stoppa er från att lägga ut påstådda uppgifter om mig. Tvärtom så har jag ibland uppmanat folk att läsa vad som står i tråden på FO.
Ibland svarar jag på kritik mot mig som ni lagt ut tillsammans med mitt påstådda namn. Då försvarar jag mig inte mot namnet ni kallar mig, utan själva kritiken mot det jag har skrivit. Det handlar alltså ofta om ett försvar av vad jag säger som användaren "sugmag", inte vad ni kallar mig samtidigt som ni kritiserar min text. Alltså typ som det här inlägget. Ni säger att jag, sugmag-se, har skrivit något av en anledning ni diktat upp. Jag försvarar mina egna intentioner. Syftet är inte att kommentera själva identifieringen, det är att kommentera er kritik mot mitt inlägg och mitt argument eller logik. Eller, som sagt, att kommentera
er dumma logik. Som jag ju gör hela tiden oavsett vad det handlar om.
Citat:
Alla vet att det är du, sen om dom sprider lite falska rykten för att öka smaken på det hela gör inget. Men alla vet att det är du oavsett 😂
Ännu ett bevis på att den här typen av människor struntar i vad som är sant eller inte så länge det hjälper deras agenda. Precis som jag har sagt förut.
Citat:
Hade du inte brytt dig och slutat försvara dig som en liten fjortisbrud hade alla gått vidare.
Helt sant. Ändå fortsätter jag glatt. Ett riktigt mysterium, va?