2022-03-01, 21:05
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
https://www.flashback.org/sok/?so=we...rsson&f=0&sp=1

https://www.flashback.org/sok/?so=we...ttkvinnan&sp=0

jag allt skit ligger kvar forfarande kvar här inne som borde ha papperskorgats direkt på stubinen
Det finns inget av det du listat i någon av de trådarna.
Citera
2022-03-03, 13:47
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Om det visar sig att dom är oskyldiga till hot och ni har likt förbannat envisats och påstått att kent har hotat er med våld , om man på falska grunde påstår sånt som inte är sant då gör man sig skyldig till förtal alternativt grovt förtal .Varför vägrar ni att upphöra med detta förbannade småbarnsaktiga kriget mot Friaordet och dess medlemmar? och att admin och andra låter denna inavlade sinnessjuka ämnestråd ligga kvar på flashback är skandal och det bidrar till att flashbacks rykte kommer att sjunka .Denna ämnestråd borde papperskorgas direkt om flashbacks rykte ska bli bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Jag säger bara att det ser ut så om man kollar på texterna. Hans skrivsätt är väldigt unikt så det är inte svårt att se att det är samma person.
För att förtydliga. Det är inte Kent som har skickat hoten till Muppety, det är antagligen JohanJ.
Flashbacks rykte försämras inte av en diskussion om en nekrofilgrupp och forumen de hänger på.

Om man framför samma kritik till Friaordet som du framför till Flashback så blir man avstängd. Det är därför FO-veteranen Radio Runka blev avstängd därifrån. Det blir man uppenbarligen inte här. Om man inte ser den enorma skillnaden så är man dum.
Senast redigerad av sugmag-se 2022-03-03 kl. 14:27.
Citera
2022-03-06, 20:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Hörde idag att en av deltagarna i hatgruppen åkt dit 3½ år för sexuellt utnyttjande av minderårig, trevligt att såna som han skyddas...inte direkt såna vi andra vill bli förknippade med.

Källa: domslut.
Citera
2022-03-06, 20:22
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Hörde idag att en av deltagarna i hatgruppen åkt dit 3½ år för sexuellt utnyttjande av minderårig, trevligt att såna som han skyddas...inte direkt såna vi andra vill bli förknippade med.

Källa: domslut.
Ännu en dömd pedofil i Kents bekantskapskrets nu? Det börjar nästan bli komiskt.

Var det inte "FuckFlashback" på FO som hyllade pedovurmar-Kent så sent som idag? Väldigt intressant.
Citera
2022-03-12, 16:45
Medlem
sugmag-ses avatar
Geniet 2016 på FO använder alla sina hjärnceller till att försöka tolka denna delen av Flashbacks FAQ:

Citat:
Q: En del av mina inlägg försvinner spårlöst. Vad är det som händer?
A: Moderatorerna rensar hela tiden bort inlägg som är utanför trådens ämne. Detta är inte något som användarna alltid informeras om då det handlar om väldigt många inlägg varje dag. Har ditt inlägg försvunnit så är det enklast att kontakta en moderator i berört forum och fråga vad som hänt.

Hans kommentar:

Citat:
Anledningen till att ingen information går till användaren när ett inlägg försvinner är för att inlägget ska försvinna och användaren inte ska uppmärksammas på det försvunna inlägget. Det är just för att inlägget inte bryter mot någon regel utan att admin/mods inte gillar inlägget.

Det gör mig väldigt fundersam. Enligt dem så bryter jag mot mängder av regler med mina inlägg här, fast de ignoreras eftersom jag är "allierad med Flashback" och till och med ägarens bästa kompis enligt dem. Men jag har ju själv skrivit FO/Kent-kritiska inlägg i den här tråden som försvunnit spårlöst pga OT. Det är ju helt i motsats till vad 2016 har listat ut i sin Einsteinhjärna. Vet någon hur detta kan förklaras med geniernas idiotsäkra logik?

Kent själv kan verifiera detta. Han laddar ner alla inlägg som skrivs på Flashback automatiskt.

Han kom också med det fantastiska avslöjandet att en moderator har erkänt att Flashback är kommersiellt. Ingen har någonsin förnekat detta. Varför skulle Flashback inte vara kommersiellt? Dumma jävel.

Och så en liten uppdatering. Nu har Vinterstorm/Radio Runka, som blev avstängd efter att han kritiserade FO-användarnas beteende, kommit tillbaka till forumet som Klaxmannen. De kan inte ens hålla en 60+are med en utvecklingsstörning borta.
Senast redigerad av sugmag-se 2022-03-12 kl. 17:11.
Citera
2022-03-12, 17:24
Medlem
sugmag-ses avatar
Ett inlägg här togs bort på grund av 1.06 men återpublicerades på FO. Jag klistrar in det med regelbrotten borttagna för att svara på det.

Citat:
Det är ännu mer fantastiskt att du hela tiden försvarar dig och förnekar att du är [den vi påstår att du är]. Det avslöjar dig mer än att folk här skriver skit om dig. Hade du inte brytt dig och slutat försvara dig som en liten fjortisbrud hade alla gått vidare.

Men du skiter i det blå skåpet om och om igen. Plus att den där Sugmag, han har hemliga uppgifter, vilket bara gör det ännu mer ironiskt 😂

Alla vet att det är du, sen om dom sprider lite falska rykten för att öka smaken på det hela gör inget. Men alla vet att det är du oavsett 😂

Du kommer inte undan din hund. Det är vad du är, för det är just ni hundar till admin som får stället att drivas än idag.
Jag kan hålla mig från att kommentera sånt jag tycker är dumma inlägg och korkade slutsatser. Det är sån jag är. Mitt "problem" med identifieringen är att ni är dumma nog att blint tro på Kents ord. Det är det jag har kommenterat. Jag har aldrig försökt stoppa er från att lägga ut påstådda uppgifter om mig. Tvärtom så har jag ibland uppmanat folk att läsa vad som står i tråden på FO.

Ibland svarar jag på kritik mot mig som ni lagt ut tillsammans med mitt påstådda namn. Då försvarar jag mig inte mot namnet ni kallar mig, utan själva kritiken mot det jag har skrivit. Det handlar alltså ofta om ett försvar av vad jag säger som användaren "sugmag", inte vad ni kallar mig samtidigt som ni kritiserar min text. Alltså typ som det här inlägget. Ni säger att jag, sugmag-se, har skrivit något av en anledning ni diktat upp. Jag försvarar mina egna intentioner. Syftet är inte att kommentera själva identifieringen, det är att kommentera er kritik mot mitt inlägg och mitt argument eller logik. Eller, som sagt, att kommentera er dumma logik. Som jag ju gör hela tiden oavsett vad det handlar om.

Citat:
Alla vet att det är du, sen om dom sprider lite falska rykten för att öka smaken på det hela gör inget. Men alla vet att det är du oavsett 😂
Ännu ett bevis på att den här typen av människor struntar i vad som är sant eller inte så länge det hjälper deras agenda. Precis som jag har sagt förut.

Citat:
Hade du inte brytt dig och slutat försvara dig som en liten fjortisbrud hade alla gått vidare.
Helt sant. Ändå fortsätter jag glatt. Ett riktigt mysterium, va?
Senast redigerad av sugmag-se 2022-03-12 kl. 17:51.
Citera
2022-03-13, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Nr 4: Journalisten Patrik Nyberg. Har skrivit flera kåserier/artiklar publicerade på I. F. I. och lyfts ofta fram av K. K. som exempel på en "hederlig" och "bra" journalist.

Som man lätt kan se är lejonparten av dessa personer, inklusive K. K. själv, inte särskilt intresserade av allmänt "näthat". De är ute efter personlig hämnd på Flashback eftersom deras egna eller anhörigas bakgrund finns publicerade på forumet.

Patrik Nyberg har skrivit i bl a Nya Tider (pseudonym), Contra och Dispatch International.
Knappast något man tar upp i sitt CV.

Däremot har han lämnat sitt konto på Twitter, troligen för att det inte skall avslöjas hur
mycket han deltog i förföljelsen av en offentlig person, som faktiskt inte längre finns
ibland oss. Troligen deltog han inte av rent privata skäl, snarare av pekuniära.
Citera
2022-03-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurf.konto
Och hur ska de göra detta menar du? Ska de kontakta internetleverantören för varje enskild node i kedjan för Tor och hoppas på det bästa eller vad?
De kan kolla upp isparna och underleverantörerna för FOA ,SÄPO och polismyndigheterna har kvalifificerad utrustning för att kunna spåra upp vpn-tunnlar med mera.
Citera
2022-03-14, 22:32
Medlem
Citat:
Geniet 2016 på FO använder alla sina hjärnceller till att försöka tolka denna delen av Flashbacks FAQ:

Hans kommentar:

Det gör mig väldigt fundersam. Enligt dem så bryter jag mot mängder av regler med mina inlägg här, fast de ignoreras eftersom jag är "allierad med Flashback" och till och med ägarens bästa kompis enligt dem. Men jag har ju själv skrivit FO/Kent-kritiska inlägg i den här tråden som försvunnit spårlöst pga OT. Det är ju helt i motsats till vad 2016 har listat ut i sin Einsteinhjärna. Vet någon hur detta kan förklaras med geniernas idiotsäkra logik?

Kent själv kan verifiera detta. Han laddar ner alla inlägg som skrivs på Flashback automatiskt.

Han kom också med det fantastiska avslöjandet att en moderator har erkänt att Flashback är kommersiellt. Ingen har någonsin förnekat detta. Varför skulle Flashback inte vara kommersiellt? Dumma jävel.

Och så en liten uppdatering. Nu har Vinterstorm/Radio Runka, som blev avstängd efter att han kritiserade FO-användarnas beteende, kommit tillbaka till forumet som Klaxmannen. De kan inte ens hålla en 60+are med en utvecklingsstörning borta.
Skit i klaxmannen och låt honom vara han har nyss tröttnat på att ha kvar sitt konto där inne på fria ordet han har på egen begäran i ett inlägg inne på FO begärt att få sitt konto uppsagt där inne Klaxmannen ansåg att det har spårat ut där inne på tråden friaordet vs flashback
Citera
2022-03-14, 23:15
Medlem
Citat:
För att förtydliga. Det är inte Kent som har skickat hoten till Muppety, det är antagligen JohanJ.
Flashbacks rykte försämras inte av en diskussion om en nekrofilgrupp och forumen de hänger på.

Om man framför samma kritik till Friaordet som du framför till Flashback så blir man avstängd. Det är därför FO-veteranen Radio Runka blev avstängd därifrån. Det blir man uppenbarligen inte här. Om man inte ser den enorma skillnaden så är man dum.
Att det aldrig blir slut på denna soppa måste ju bero på att man både här inne på flashback inne här på tråden "Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna" och inne på friaordet på tråden " friaordet vs flashback" håller på med såna kåserier som hör hemma på psyket .
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-03-14 kl. 23:22.
Citera
2022-03-14, 23:19
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
De kan kolla upp isparna och underleverantörerna för FOA ,SÄPO och polismyndigheterna har kvalifificerad utrustning för att kunna spåra upp vpn-tunnlar med mera.
Nej, det kan de inte.
Citat:
Skit i klaxmannen och låt honom vara han har nyss tröttnat på att ha kvar sitt konto där inne på fria ordet han har på egen begäran i ett inlägg inne på FO begärt att få sitt konto uppsagt där inne Klaxmannen ansåg att det har spårat ut där inne på tråden friaordet vs flashback
Han har deltagit i försöket att hitta personen bakom mitt konto så varför inte publicera en del av vad jag vet om honom?
Jag kommer inte att publicera något mer om honom dock. Snart blir han väl själv ett offer för raketforskarna där borta.
Citera
2022-03-14, 23:27
Medlem
Citat:
Nej, det kan de inte.

Han har deltagit i försöket att hitta personen bakom mitt konto så varför inte publicera en del av vad jag vet om honom?
Jag kommer inte att publicera något mer om honom dock. Snart blir han väl själv ett offer för raketforskarna där borta.
Det publiceras inte ett jävla skit om "Klaxmannen" vare sig här inne på flashback eller inne på sugmag.se för har denne insett att det har spårat ut totalt inne på friaordet. Se till att lämna klaxmannen i fred tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in