Friaordet-clownerna svamlar igen.

Det finns några delar som jag inte kan hålla mig från att kommentera.
Nu har detektiverna listat ut att den de tror är jag har blivit åtalad för ett brott. Upphetsningen blev överväldigande för deras små hjärnor vilket resulterade i en del komik.
Enligt vad de hittade så har "jag" hotat en 2 år yngre person att hacka en webbplats och att bara den 2 år yngre personen blev dömd. Slaktaren skyndade sig till FO för att rapportera att "jag" har hotat ett småbarn att hacka sidan och sedan fick småbarnet dömd för brottet.
Tre frågor geniet glömde att fråga sig var:
1. Hur många småbarn kan hacka?
2. Hur kan man döma ett småbarn för ett brott?
3. Betyder "22 år" "småbarn"?
Efter det skämmer han ut sig med ett scoop som vem som helst förstår är uppdiktat. Följ den tråden för att inte missa den fantastiska historien om hur "jag" har våldtagit min mamma och fortsätter att hota "småbarnet" för att hacka FO.
Syftet med detta verkar vara dels ett desperat försök att attackera mig och min sida (som bara innehåller sanning tillsammans med bevis för mina påståenden

) men också att försöka lura Muppety som de fått för sig är en annan vän som jag vill dra in i trubbel:
Citat:
Muppety, sån är Sugmag, han gör allt för att ställa alla mot varandra för nu är han uthängd, alla vet vem han är, då vill han dra in dig, den andra och alla andra mot varandra. Jag tror du är mycket smartare än så Muppety att du inte går på Sugmags bluff. Han kommer bli förmodligen mer och mer agressiv framöver och ge sig på dig på många sätt. Bara undvika han så mycket du kan. Lycka till Muppety.
Väldigt omtänksam med tanke på att det är skrivet av samma person som skrev ett långt hatinlägg och kallade Muppety för en äcklig kackerlacka som är sjuk i huvudet i princip, bara för att han sa att han gillar Flashback.
Det är fantastiskt hur vissa kan helt sakna självinsikt.